Nespravedlnost

Nespravedlnost

Anotace: Jak může být člověk k člověku nespravedlivý...

Píši a písmenka se mi schovávají mezi řádky. Je nespravedlivé, že je nemohu najít, že někdo má vše a někdo nic, že někdo může a někdo ne. Proč? Jakoby člověk neznal bolest a smutek z toho, co chtěl a nemohl to nikdy mít. Jak nespravedliví jsou lidé. Jak rádi vidí něčí slzy, které sami zavinili, ale nedokážou je setřít.
Jsou moc pyšní. Snad se rádi dívají z výšky na člověka téměř pokořeného, který klečí na kolenou a doufá. Doufá ve spravedlnost. Spravedlnost pro všechny, kteří si to opravdu zaslouží. Pro ty, kterým nespravedlnost ublížila a stále je sráží k zemi.Pro ty, co věří.
Autor Falandra, 18.03.2007
Přečteno 404x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Děkuju za podporu a za komentáře :)

16.04.2007 15:54:00 | Falandra

Konečně nějaká rozumná úvaha. Svět není spravedlivý, ale takový jsme si ho udělali my, lidé. Stvořitel to chtěl jinak. Jen se podívej na koně, které tak miluješ. Je mezi nimi taková nepravost jako mezi lidmi? Nebo je nespravedlnost mezi jinými zvířaty? Ne! Zlo je mezi lidmi, protože lidé si to tak zařídili. Ale není vše ztraceno! Příklady táhnou. Buď tou, která je vždy spravedlivá, čestná, láskyplná a ráda pomůže těm, kdo jsou v nouzi. Příklad lidi změní. Ty sama je můžeš změnit k lepšímu. Jen odvahu!

S požehnáním

20.03.2007 21:31:00 | Hippy

Pěkné...Víš, ono ta spravedlnost či nespravedlnost je v lidech samotných. Je potřeba zaměřit se na sebe a snažit se být lepším člověkem. Ostatně, kdo jiný než my budeme na sobě pracovat? Děkuji za úvahu. S pozdravem Dixie

20.03.2007 19:06:00 | Dixie Bechert

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí