PÁTRAJÍ MIMOZEMŠŤANÉ PO EXISTENCI VELKÉHO ARCHITEKTA VŠEHOMÍRA?

PÁTRAJÍ MIMOZEMŠŤANÉ PO EXISTENCI VELKÉHO ARCHITEKTA VŠEHOMÍRA?

Anotace: Hledají nepozemšťané v kosmu rovněž ono spirituální světlo, za kterým je nepochybně skryt – VELKÝ ARCHITEKT VŠEHOMÍRA? Zaobírají se mimozemšťané taktéž Jeho existencí, případně jaké informace o Něm mohou asi mít? Vede k Otci času dostupná cesta...?

Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh. To bylo na počátku u Boha. Všechno povstalo skrze ně a bez něho nepovstalo nic, co jest. V něm byl život a život byl světlo lidí. To světlo ve tmě svítí a tma je nepohltila. Tahle slova mohou znamenat ledacos, každý si je může vysvětlit po svém, a to jak se mu zlíbí. A díky tomu mohu i já přispět do vínku s vysvětlením a obsáhlou úvahou, která se pokusí význam tohoto tajemného vyjádření - sdělení z Janova evangelia, čtenářům co nejvíce přiblížit.

Budete obohaceni novým pohledem na tuto záležitost a zároveň se dozvíte, jestli se s těmito tajemnými slovy můžeme setkat ve vesmíru, a to i u jiných mimozemských kultur a civilizací, jejichž vyspělost je posílena především tím, že kdesi v kosmické nekonečnosti hledají tu Moc, z níž se zrodil Vesmír, ale i život v tomto těžko pochopitelném pojetí, které se pyšní puncem nebeské dokonalosti.


Mimozemšťané ve vesmíru hledají cosi tajemného...

Ačkoliv obdobná úvaha může vzbudit nesprávný dojem, že vypadá jako běžný příspěvek do internetové diskuze – tak pevně věřím tomu, že tohle téma vás bude kvůli svému esoterickému obsahu zajímat. Táži se sám sebe, je pro nás skutečně světlo tím duchovním principem z jehož paprsků se zrodil tento svět (?), jemuž nedokážeme porozumět, aniž bychom si uvědomili, že smyslem inteligentního života je hledání nepomíjivé a věčné záře, jejíž domnělá existence představuje vzestup do jiných úrovní života a realit, kde se vyskytuje cosi, co bychom mohli označit za jemnohmotnou entitu, kterou tady na Zemi nazýváme Bohem, jinak řečeno Velkým Architektem Všehomíra.

Vše ostatní, tedy úspěch v životě, kariéra, bohatství i moc, ať se to někomu líbí, nebo ne, to jest prchavou záležitostí v krátkém lidském životě, jehož význam spočívá výhradně v hledání výše uvedeného světla, neboť nic jiného si v tomto přítomném chaosu nezasluhuje větší pozornost! Kdo věří v existenci mimozemského života, jehož jsem já zastáncem, musí si klást tutéž otázku: Zabývají se vyspělé mimozemské civilizace v jiných částech vesmíru, taktéž touto otázkou a záhadou, jež se týká těch mocných sil, které dokázaly stvořit něco tak velkolepého, čím je pro nás kosmos v jeho nedozírné velikosti a nenapodobitelné kráse.

Hledají nepozemšťané v kosmu rovněž ono spirituální světlo, za kterým je nepochybně skryt – VELKÝ ARCHITEKT VŠEHOMÍRA? Zaobírají se mimozemšťané taktéž Jeho existencí, případně jaké informace o Něm mohou asi mít? Vede k Otci času dostupná cesta, na jejímž konci všechny hledající bytosti naleznou uspokojivou odpověď – jaký je účel smrti a stáří, nemocí či jiných stresujících faktorů, zatěžujících svobodnou mysl inteligentních tvorů?

Proč má smysl se pídit po tom, jestli mimozemšťané o kterých nevíme ani zda existují, věří či nevěří ve Stvořitele vesmíru? Vše podstatné se dozvíte na konci tohoto článku! Čtěte pozorně, abyste přišli této záhadě na kloub, která ve skutečnosti není záhadou, ale spíše zkouškou, co nás má připravit na její střežené zákonitosti, tak aby bylo možné těmto všem nadpřirozenostem porozumět, neboť tohle se týká kromě jiného i naší vlastní existence.


Opravdu vidíme to, co vidíme?

K vánočním svátkům pochopitelně patří dárky, jakož i bílý sníh kvůli pohádkové zimní atmosféře. Jenomže sněhové vločky pokud to nevíte, jsou prokazatelně bezbarvé! Pakliže je sníh bezbarvý, proč je pro lidské oko bílý?! Nestojíme tváří v tvář obrovské záhadě? Aby toho nebylo málo, tak profesorka Mazviita Chirimuutaová z pittsburské univerzity, tvrdí ve své knize (Outside Colore), že ve skutečnosti prý barvy neexistují a jsou jen iluzí!

Tento revoluční závěr posílila ještě debata, která se strhla na internetu kvůli šatům, jejichž barvu každý návštěvník viděl úplně jinak. Dokonce proběhla anketa, ve které hlasovalo 6550 respondentů. Pro modro-černou barvu se vyslovilo 2244 hlasujících, o bílo-zlaté barvě bylo přesvědčeno 3938 tazatelů, a 368 účastníků v tomto dotazníku vidělo úplně jinou kombinaci barev. Ve skutečnosti byly tyto šaty modro-černé barvy! Co to znamená? Jakmile každý vidíme jiné zbarvení, můžeme se přiklonit k názoru, že všechny barvy jsou v podstatě neexistující realitou.

Pakliže jsou barvy jakýmsi přeludem, nestávají se tudíž i hmotné předměty kolem nás fata morgánou? Jaké závěry lze z této podivné absurdity vyvodit? Svět kolem nás vypadá úplně jinak, čili diametrálně odlišněji než se nám v reálu vyobrazuje! Kdybychom tuhle podivnou úvahu rozvíjeli společně do podrobností, mohli bychom nakonec dospět až k šílené představě, a to že Slunce není žluté, ale je černé barvy, nebo, že noční obloha není černá, nýbrž bílá.

Mnoho lidí na otázku, zda věří v Boha či ne, odmítají Jeho existenci především kvůli tomu, že Stvořitele nikdy nikdo neviděl. Díky tomu bychom se mohli snadno přiklonit k názoru, že Bůh je pouze lidským výmyslem. Je to stejné jako s UFO objekty, máme o nich tisíce natočených záznamů a různých pozorování, jenomže dokud vám zelení mužíčci nepodají ruku a nepozdraví „ahoj“, nelze v jejich existenci věřit, že. Jenže tohle vše nemůžeme spatřit, když je to před námi dokonale ukryté! Na dno černého jezera nedohlédneme, protože voda vytváří našemu vidění neproniknutelnou bariéru, což je clona, kterou nelze pouhým zrakem pokořit. Abychom mohli zjistit, co se nalézá pod hladinou jezera, tak se tam musíme vydat s potápěčskou výbavou.


Co je smyslem lidského života?

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale pokud jsou barvy iluzí, mohou být tímto bludem postiženy samotné potraviny. Abyste pochopili, proč může být naše výživa rovněž součástí jakési „virtuální reality“, tak je nutné, abych vás ve stručnosti seznámil s pránickou stravou. Po celém světě přibývá lidí, kteří se vyživují takzvanou pránickou (světelnou) výživou. Prána představuje světelné částice nacházející se ve vzduchu, které se rychle pohybují.

A kupodivu, světelnými částicemi se lze docela snadno živit, aniž by poživatelé takové potravy museli přijímat pevnou stravu. Podotýkám, že tohle není zas nějaká fáma šířící se internetem! Kupříkladu propagátorem pránického vyživování se stal – francouzský spisovatel Henri Monfort, který už přes deset let nepozřel ani sousto jídla. Také se můžeme porůznu dočíst o jogínu Prahladu Janim, který sveřepě tvrdí, že 70 let nesnědl jediné sousto jídla, a nevypil ani kapku vody.

Co si o tomto všem máme myslet? Doopravdy nevidíme vše, co bychom mohli a měli uzřít, i když se to tady hemží samými zázraky, ke kterým prostě patří i pránické vyživování. Z tohoto závěru pak plyne, že když jsou před námi strukturálně maskovány barvy i jídlo, bude v této husté mlze za vším stát jediný činitel, tj. Stvořitel všehomíra. KDO JINÝ? NÁHODA ČI PŘÍRODA?

(Pozn. pro exaktně smýšlející lidi jsou zázraky všeho druhu, nepříjemným zjištěním a poznáním zároveň, neboť tím je ohroženo jejich skálopevné přesvědčení o vlastní neomylnosti, které je právě nevysvětlitelnými úkazy velice oslabeno, proto racionálně smýšlejícím mozkům velí pud sebezáchovy, aby jakékoliv divy spojené s duchovnem a vírou, rezolutně ignorovali, nebo ještě hůře všemi možnými dostupnými prostředky popírali. Takto to v dnešním světě funguje. O čem se nemluví ani nepíše, jakoby to ani nebylo!)

Jsem přesvědčen, že kromě naší reality bude existovat cosi, co lze považovat za jiné časové pásmo, tj. prostor ve kterém On nepozorovaně bude působit, což je příčina - proč Ho nemůžeme fyzicky postřehnout. Dokud budeme žít ve světě, ve kterém jsou barvy jakousi nehmotnou představou, potraviny zas pouhým vjemem, potom nic jiného než usilovné hledání po zdroji světla, která tma nepohltila, nedává žádného smyslu.

Zjednodušeně řečeno, když budete dopředu vědět, že kvůli nedostatku paliva nedojedete s vozidlem do svého cíle včas, má či nemá smysl (?), nechat si na tomto místě rezervovat hotelový pokoj, pokud už víte, že tam, kam jste vyrazili, nedorazíte. Vůbec logické by nebylo, kdybyste si v tomto hotelu ještě navíc objednali wellness služby, přistýlku, atp. Bohužel, přesně takhle nějak se lidé chovají! Dokud si neuvědomíme, že zlato z pohledu věčného života nemá žádnou hodnotu, nikdy nepochopíme, že smyslem života je – ŽIVOT, a také celoživotní pátrání po Strůjci veškerenstva.

Kdyby se tyto závěry staly fundamentálním řádem naší civilizace, svět jak ho známe, by vypadal jinak. Všichni bychom usilovali o dosažení jednoho velkého cíle. Kolektivní duch dokáže otevřít bránu do neskutečna, kde lze odhalit to, co se stalo příčinou našeho vědomí, a tím není nic jiného, než Velký Architekt Všehomíra. Konečně by tady nastal skutečný pokrok, který by vymýtil z lidské povahy nesnášenlivost, zlobu, touhu po moci a penězích, která zapříčiňuje války a terorismus, chudobu i beznaděj, atd.

Z takového pokroku vede povznesení přímo do kosmu, tedy k našim mimozemským bratrům, kteří mohou evoluci lidstva se zájmem zde sledovat. Není vyloučeno, že jsme součástí hvězdného projektu dospívání, které bude ve správný čas završeno vstupem naší planety do společenství mimozemských národů, tj. v této galaxii obdoba naší OSN.


Ti, kteří vědí, vnímají svět úplně jinými očima

Mnohé záležitosti na této úrovni bytí nelze nikterak pochopit, například proč se snaží „elita“ o vytvoření čehosi, čemu se dnes říká multikulturní společnost, ve které mají zaniknout svobodné země, národy, rozdílné jazyky, ba i hranice současných států. Vysvětlení není přitom bůh ví jak složité… Z této multikulturní společnosti se má zrodit koncept nové civilizace, neboť jenom sjednocené (nerozdělené) lidstvo, má tu výsadu (právo) být zastoupeno v intergalaktickém mnohonárodním uskupení, kde se již očekává náš příchod, za předpokladu, že budou zmiňovaná kritéria přijetí splněny. Kdyby tomu tak bylo, už bychom věděli, že jsme jen jedním z mnoha miliard kosmických národů, čímž by se veškeré náboženské i politické rozdíly v tomto světě, nadobro rozplynuly.

Předpokládám, že takového vzestupu dosáhneme až si budeme moct otevřeně přiznat, že všudypřítomné Universum, není prázdným prostorem bez života, ale místem obydlených světů. Musíme se naučit žít s tím, že hvězdy představují reálný počet mimozemských národů, protože kolik jich bude v tomto prostoru zářit, tolik nepozemských ras a entit bude v tomto vesmírném konceptu působit. Dokážu pochopit, že taková představa je pro kdekoho naprosto šílená, nicméně není snad z tohoto úhlu pohledu VESMÍR, také jedno velké šílenství?!

Jakmile vyzrajeme do té míry, že budeme všechny tyto nastíněné souvislosti chápat, vyrovnáme se mentálně jiným mimozemským společenstvím, a po jejich boku se připojíme k jejich hledání po zdroji, jenž stál za stvořením veškerého kosmického života. Koneckonců, pakliže se chceme osvobodit od přetrvávající nevědomosti, musíme se tímto úkolem rovněž zabývat. Ano, i jiné mimozemské národy si kladou tutéž otázku: Jaká je příčina a smysl naší existence, nebo, kdo je tvůrcem této dokonalosti (VESMÍRU) s trvalou hodnotou nekonečna.

Vševidoucí oko, může v tomto pojetí představovat symbol intergalaktického sjednocení, které se snaží vypátrat Velkého Architekta Všehomíra. Tento znak je společným atributem různorodých mimozemských národů. (Pozn. Vševidoucí oko - tj. Oko Boží, jde o symbol Boží Prozřetelnosti, což je znamení Boha neustále přítomného, bdělého, vidoucího, prozíravého, prozřetelného.) S tímto znakem se můžeme setkat kdekoli, třeba v Bibli, nebo na staroegyptských freskách.

Jedna z největších konspirací světa – Nový světový řád, má rovněž tuto esoterickou symboliku ve svém znaku, což asi nebude náhoda. O jeho záměrech se můžeme dočíst mnohé, kupříkladu že finanční elita kontroluje a manipuluje vlády, pokouší se ovládat jednotlivé národy, a snaží se založit jednu jedinou globální vládu nad celým světem. Čipování obyvatel, dokonce i depopulace lidstva, tohle všechno je prý v plánech NWO zahrnuto.

(Pozn. nejsem přívrženec NWO, ani jeho odpůrce, ale pokusil jsem se v tomto článku částečně rozklíčovat jeho tajemství a účel, obsah, který možná pochází z hvězdných sfér.)

Pro připomenutí ještě jednou uvedu, že jenom sjednocené lidstvo pod jednou nadvládou, bez rasových a náboženských rozdílů, se smí připojit ke společenství intergalaktických národů. Nový světový řád může s tímto vším souviset, takže jeho démonizování může být výsledkem chybně interpretovaných faktů, které jsou důsledkem nevědomosti o existenci vesmírných civilizací, k nimž se snaží „TI, CO VÍ“ přičlenit. Jsem si jistý, že kdybychom věděli to, co ví - „TI, CO VÍ“, měli bychom pro NWO vetší pochopení.


Čím blíže k Němu, tím blíže ke světlu poznání

A nyní se dostáváme k tomu nejpodstatnějšímu... Jsem přesvědčen, že posun k žádoucí vyspělosti je podmíněn hledáním Stvořitele, protože takový počin posiluje kolektivně každou civilizaci. Tahle snaha pro tu či onu kosmickou společnost je fatální, neboť vesmír je pouhopouhý záblesk světla, který jednou vyhasne, čím se vše, co jest, ponoří do věčného ticha a tmy.

Otec času je tudíž tou jedinou nepomíjivou hodnotou, která je garantem záchrany veškerého života, jenž visí vzhledem k vesmírným veličinám na vlásku. Dokážu si představit, že tyto závěry mohou vyznít zcela nepřesvědčivě, pokud se však zítra v médiích dozvíte, že se naše planeta srazí s vesmírným objektem o velikosti Měsíce, začnou se i nevěřící lidé modlit k všemohoucímu Bohu. Nepochybuji vůbec o tom, že Janovo sdělení v tomto kontextu, přesněji řečeno jeho význam, bude platit „široko daleko“ po celém obydleném kosmu.

Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh. To bylo na počátku u Boha. Všechno povstalo skrze ně a bez něho nepovstalo nic, co jest. V něm byl život a život byl světlo lidí. To světlo ve tmě svítí a tma je nepohltila.
Autor Ciconia, 08.10.2022
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (28)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Díky Bohu už nemusím tuhle filozofii živit. Přežil jsem, přešel jsem, šťasten jsem.

09.10.2022 23:59:15 | Narragan

úvahy tohoto ražení letí světem už od pradávna
protože žijeme v neurčitém obsahu nevědomí
a naše duše potřebuje ke svému životu
iluzorní obrazotvrnost nadpřirozena
která je plná pravděpodobností

09.10.2022 12:06:13 | Yry

...a proč by měli mimouši pátrat po "Velkým architektu"? Aby mu dali přez hubu, že svět stvořil špatně?...;-))jen vtip na Anotaci, ani jsem tvůj text nečetl...

09.10.2022 11:48:06 | Marten

V tom případě to nemohu komentovat, což je škoda, protože rád diskutuji nad zajímavými názory.

09.10.2022 16:50:03 | Ciconia

...stačí trocha humoru a zasmát se...;-)

09.10.2022 16:52:57 | Marten

Humor sice léčí, ha ha ha, ale já raději debatuji, pokud je k tomu svobodný prostor, kterého ubývá.

09.10.2022 17:08:27 | Ciconia

...humor je jediné, co nám zbývá v záplavě informačních nesmyslností...;-)pak ještě začít všemu věřit, ha ha...

09.10.2022 17:11:14 | Marten

je fajn co tu popisuješ ale zamyslel jsi se jak daleko je to se svobodnou vůlí člověka a další kolotoč teček ,proč se to zrychluje když už tak nějak propaguješ světovej řád? TAKOVEJ ČLÁNKŮ JE HAFO!kamkoli se podíváš.Jeneže nic nevíš víc než jiní, pokud nejsi mimo matrix,ale podle toho co píšeš to je jasný že jsi uvnitř a plníš jejích plán.)Úplně jsi nějak vynechal i temnou starnu jak ji budeš řešit, která to tu ovládá tisíciletí,hry s DNA,otroctví a testy na lidech odnepaměti.Je tu blokování svobodné vůle a schopnosti pozitivního rozhodování.Jak to chceš odstranit?Jak chceš řešit parazity, pokud něco chceš měnit a někam lidi směřovat je dobré znát odkud a kdo to řídí.Jenže pokud píšeš že NWO by mohla být vlastně dobrá, pak jsi asi ty nic nepochopil.JSOU TU URČITÉ věci programově a podprahově řízené- cíleně i k depopulaci lidí, jen tak pro prdel, najdi si kolik je momentálně na světe celkově lidí od roku 2021 kdy proběhlo kočkování,a proč se vše maže když na to někdo upozorní. Nehledej moc na suklu i když už i ten začal odčítání.Podle tebe když se tu tak oháníš těma elitama, jakoby jsi vlastně souhlasil s tím kam to směřují a děkuji,NECHCI! ,tenhle článek, nebo úvaha, nebo co to je a o co jsi se snažil, je fakt jak agitačka.Kolektivní uvědomnění, je cesta ven, ale ne nějakej asterismus a jiný věci, pokud není vyřešena otázka jak ven z pekla A TA ZATÍM NENÍ.Není už tajemstvím, že se záměrně snižovala inteligence lidí,vytvářením magnetických polí, vyvolávání disharmonie v mezilidských vztazích,vytváření určitých frekvencí,zastření ducha,nedostatek koncentrace...řízené školství a zdravotnictví a jiný pikantnosti ovládání...jak chceš odstřelit vrchol pyramidy, když nic z toho neodstraníš, nelze vybudovat žádnou osvícenou společnost,dokud neodstraníš příčinu všeho...tedy tisíciletého zla a to odkud přišlo, jak se sem infiltrovalo a kudy.Jinak vše jsou hezké pohádky, ale bez znalosti samotné naší historie té utajené a střežené, nevybuduješ nic jen to bude něco co nemá pevnej základ, bez pochopení proč se to všechno stalo.
Vševidoucí oko je také špionážní program operující z éterické úrovně,sledující všechny aktivity bytostí,když jsme u toho oka co mají ilumináti všude a tak ho milují. A co chceš dělat s implantáty a UI KTERÁ TO CELÉ ŘÍDÍ_? NEVÍME NIC VŮBEC NIC ANI JAK Z TOHO VEN...POKUD NEZNÁME NEPŘÍTELE - můžeme tady opravdu šířit buď utopistické myšlenky a nebo dezinformace.Boha nemusíme hledat je v nás...hele krásně popsal jak je možnost z toho ven Krišnamurthi ale kdo ho pochopil.Rozhodně cesta že nasednu na loď a odletím do prdele není řešení ale jen další blud něčeho co jsme nikdy zatím nepochopili a ani nechápeme mimozemský život.Bible přepisovaná a manipulace s dějinami kdo zná pravé dějiny a jen Bůh ví co vlastně bylo první..to je jak otázka co bylo dřív jestli slepice nebo vejce.Musíme se změnit uvnitř a pak venku můžeme měnit svět.

09.10.2022 10:40:39 | xoxoxo

Neříkám, že nemáš v některých věcech pravdu, každopádně označit mě za propagátora NWO, na základě tohoto článku, v němž jasně uvádím, že nejsem tohoto zřízení přívrženec, považuji s nadsázkou za žalovatelné a očerňující obvinění. Raději to přejdu a odpovím na věcnější poznámky a komentáře.

(Úplně jsi nějak vynechal i temnou starnu jak ji budeš řešit, která to tu ovládá tisíciletí,hry s DNA,otroctví a testy na lidech odnepaměti.Je tu blokování svobodné vůle a schopnosti pozitivního rozhodování.Jak to chceš odstranit?)

Je to jednoduché, stačí odmítnout zbraně, a přijmout ASTERISMUS, tj. koncept, který jsem tu již prezentoval.

(JSOU TU URČITÉ věci programově a podprahově řízené- cíleně i k depopulaci lidí, jen tak pro prdel, najdi si kolik je momentálně na světe celkově lidí od roku 2021 kdy proběhlo kočkování,a proč se vše maže když na to někdo upozorní.)

Kdo se nechtěl nechat kočkovat, nemusel! Kdo se nechal, je to jen jeho problém a jeho svobodné rozhodnutí, které musel dobrovolně navíc podepsat.

(Kolektivní uvědomnění, je cesta ven, ale ne nějakej asterismus a jiný věci, pokud není vyřešena otázka jak ven z pekla A TA ZATÍM NENÍ.)

Podpisové odmítnutí - zavržení zbraní a Asterismus, je cesta z pekla ven!

(Není už tajemstvím, že se záměrně snižovala inteligence lidí,vytvářením magnetických polí, vyvolávání disharmonie v mezilidských vztazích,vytváření určitých frekvencí,zastření ducha,nedostatek koncentrace...řízené školství a zdravotnictví a jiný pikantnosti ovládání...jak chceš odstřelit vrchol pyramidy, když nic z toho neodstraníš, nelze vybudovat žádnou osvícenou společnost,dokud neodstraníš příčinu všeho...tedy tisíciletého zla a to odkud přišlo, jak se sem infiltrovalo a kudy)

Na tyto dotazy nejlépe odpoví film: Nádherná Zelená

(Vševidoucí oko je také špionážní program operující z éterické úrovně,sledující všechny aktivity bytostí,když jsme u toho oka co mají ilumináti všude a tak ho milují.)

Netuším, co milují ilumináti, na to by možná dokázal lépe odpovědět Constantin, každopádně VŠEVIDOUCÍ OKO symbolizuje našeho Stvořitele, který nad námi neustále bdí. To, že lze jakoukoli symboliku, byť i pozitivní, zneužít, dokázali svastikou nacisté. Vševidoucí oko se používalo i v takzvaných dobách zlatého věku.

(A co chceš dělat s implantáty a UI KTERÁ TO CELÉ ŘÍDÍ_? NEVÍME NIC VŮBEC NIC ANI JAK Z TOHO VEN...POKUD NEZNÁME NEPŘÍTELE - můžeme tady opravdu šířit buď utopistické myšlenky a nebo dezinformace.)

Věřím tomu, že dohoda je možná! Je to absolutně stejné jako s tím kočkováním. Kdo chce používat implantáty a dostávat výhody - podepíše souhlas, a bude mít svůj čip, který mu umožní prodávat a nakupovat. Kdo ne, ten ho mít nebude, i za cenu perzekuce.

Bible může být přepisovaná, to ji však nediskredituje, pokud se v ní nalézají takováto moudra jako např. Desatero přikázání!?

09.10.2022 19:22:30 | Ciconia

Co máš stále s tím, že jsem ten Osvícený? .) jestli takto přistupuješ ke všemu, tak se pak nemůžeme moc divit, co tu píšeš, a jak smýšlíš o všem možném, zaujatě ovšem .) Tyhle témata potřebují otevřenou mysl, srdce a duši, ne arogantní zahleděný přístup .) Je to, jak jsi tady zase odpověděl podle mě úplně jinak, když tak používáš někdy staré mysticismy, pak musíš vědět, že desatero je z Egypta a ne z bible(a vlastně pravděpodobně mnohem starší, protože kdo ví, jaký
intelektuál to vymyslel první), ta to jen opsala a změnila.

Jinak souhlasím s tím, že důležitý je souhlas jedince. Kdo nesouhlasí, má tu moc to trošku změnit, a opět netvrdím, že absolutní kontrolu nad něčím, ale možnost. Síla je veliká k našemu podrobení.

...a k tomu UFU, doufám, že jsi si alespoň všiml, že počet pozorování stoupl po rozpadu sovětského svazu, potažmo ještě více se vstupem nás do NATA, a velice pochybuji, že ufounkům jde o naší politiku. Takže pokud ti nepodali ruku a jen jsi viděl UFO, ať je to, co je to, stále to postrádá tvůj důkaz o čemkoliv .)

10.10.2022 15:46:45 | Constantine

...."Musíme se změnit uvnitř a pak venku můžeme měnit svět"......pod toto konkrétně se podepisuji.....Ji.P.S.A mám ten vnitřní pocit,že člověk sám o sobě vše velmi komplikuje......vrátit se k Jedno duchosti.....k sobě......přijít k sobě....my všichni "spíme"...

09.10.2022 18:39:43 | jitoush

Tvou úvahu jsem jenom přelítla očima. Když zmiňuješ bibli, vzpomeň si na důležité- boží království je v nás. Co kdybys pro jednou opustil daleké vesmíry a stočil pohled do sebe? Ale jinak si samozřejmě dělej co chceš:)

09.10.2022 10:10:28 | paradoxy

Děkuji za názor a radu. (Co kdybys pro jednou opustil daleké vesmíry a stočil pohled do sebe?) Kdybych nevzhlížel vzhůru do dalekých vesmírů, pak bych nikdy nespatřil to, co jsem na vlastní oči uviděl, a co mi tady jiní diskutující mohou jen závidět.

09.10.2022 17:04:42 | Ciconia

Opět gratuluji .)

09.10.2022 17:36:17 | Constantine

No já ti mohu jen přát a žehnat:) kdybych nestočila pohled do sebe, nedošlo by nikdy k různým uvědoměním:).

Pochlub se...bylo to v noci, o samotě, nebo tam byl i někdo jiný? V jakém jsi u toho byl rozpoložení? Zajímali tě mozemšťané už před tím, než se ti to stalo?

09.10.2022 17:09:50 | paradoxy

Ono je to těžké, se chlubit před nevěřícím publikem! Nicméně, o UFO jsem se skutečně dříve zajímal, ale jen okrajově. Proběhlo to nějak podobně jako ve filmu Blízká setkání třetího druhu. Síla co!? Mimochodem od té doby se věnuji psaní.

09.10.2022 17:52:27 | Ciconia

Vím, že se věnuješ psaní K.Č.:) mě nejde o to čemu kdo věří, ale jak prožitek proběhl, co bylo před a co po. Jestli venku a za jakého rozpoložení.

09.10.2022 18:11:30 | paradoxy

Kdyby šlo jen o jeden prožitek, ale ono jich bylo víc. Jaký je to pocit? Asi jako když člověk ztratí půdu pod nohama.

09.10.2022 19:32:36 | Ciconia

Viděl jsi nebo cítil jejich přítomnost? Byl přítomen strach nebo hezké pocity? Nestalo se ti to poprvé po nějaké nemoci nebo vypjatém prožitku? Neboj nedělám z tebe psycho, jenom se nad tím zamýšlejme.

09.10.2022 19:44:45 | paradoxy

Nebyl jsem u toho sám, takže mám dva svědky. Pokud je cesta auta vypjatý zážitek, budiž. Byl jsem zcela zdráv, a bylo to v noci. Poprvé to bylo spíše udivení, člověk pořád hledá racionální vysvětlení, považuje nadpřirozeno za něco jiného. Později však pochopí, že spatřil cosi, co nelze přirozeně vysvětlit. Takže jsem zažil údiv i nesmírný strach. Poté jsem mohl tyto věci spatřit i přes den. Prostě, je zapotřebí se dívat vzhůru, tam ty věci jsou!

09.10.2022 20:13:59 | Ciconia

Děkuji, že jsi se takto otevřel. I já mám svědka u nadpřirozeného zážitku, takže ti rozumím. Měl nebo máš i jiné nadpřirozené zážitky? Jak jsi z toho usoudil, že se jedná o mimozemskou civilizací?

09.10.2022 20:25:24 | paradoxy

Nopotěškoště. Prosím tebe, k čemu je normálním lidem úvaha na téma, čemu věří ET, co hledají a o čem smýšlejí? Ptej se politiků, ti jsou blíž a evidentně z jiné planety. Užitečnější by bylo si položit otázku, proč lidé smýšlejí o věcech nedosažitelných... Pokud to není čirá manipulace jako jsou možná tyto články. Proč by svobodná matka z ČR měla třeba uvažovat vůbec o tom, zda nějaký zelený mužíček letí prostorem a hledá "Pána Času" .) To je tak absurdní toto. Proč se nezeptáš jednodušeji: Proč si lidé vůbec vymysleli čas. Co to je Čas. Tečka. Zacházet do takových pavesmírných věcí není potřeba. Proč by mělo být odpovědí stále něco nahoře, co takhle v nás samých. Výklady z bible špatně pochopeny mohly být jejími špatnými záměrnými opisy v průběhu let jako články, co s vědou nemají, co dočinění a jsou ohýbány dle potřeby.

Pokud opravdu takto píšeš o těch "nahoře", co nám chtějí vnutit jejich agendu nesvobody a otroctví, píšeš o pochopení.. O tomto pochopení a ne o tom, co jsem psal předtím ohledně člověka a toho utopistického neokomunistickofašistického konceptu, no, prostě prober se, jsi obětí manipulace, ne zdravého rozumu. Stále nic důležitého a vědecky opravdu podloženého jsem v tvých dílech nenašel, jen asi nějaké kopie nevědeckých objednaných článků, které slouží k jedné věci.

Takže se tě ptám znovu, co tak zajímavého vlastně víš? Když podle toho, co píšeš, nic vědět vlastně ani nemůžeš, když podle mě neumíš popsat správně světlo - jakékoliv .) A ano, nebudu ti psát, co to světlo je, proč jsou barvy barvy a tak, jen píšu to, že je to možná všechno úplně jinak, ale určitě to není jen můj názor. Nejsem Iluminátem nebo jiným i bláznem jako jsi mě nazval, jsem normální smrtelník, co nevěří všemu, co mu kdo řekne a nešíří to dál .)

Malý zelený mužíček z Alzy .)

09.10.2022 08:57:46 | Constantine

Zdravím, no nejprve odpovím otázkou, když píšeš o mimozemšťanech. Viděl jsi někdy UFO? Viděl jsi skutečného mimozemšťana? Pokud ano, tak si máme o čem dopisovat. V opačném případě, je to tak, že jsi to ty, který nic neví! Já totiž na rozdíl od tebe vím, v tom je ten rozdíl. Proto lze tyto myšlenky a články těžko pochopit. Jinak tyto příspěvky nejsou tvrzením, ale zamyšlením, v nichž autor sám hledá odpovědi.

09.10.2022 15:59:18 | Ciconia

No, jo, to se dalo čekat.) stále ale bez odpovědi. Pokud ty jsi potkal skutečný ET, pak ti gratuluji, já na ně čekám celý život, ale kde nic, tu nic.) Víš, co se říká o těch, co tvrdí, že ví, že jo.) nic proti, ale stále si protiřečíš, stále a stále znovu. Tak hledáš odpovědi nebo víš? Co?.) no nic, přeji pěkný víkend

09.10.2022 16:22:51 | Constantine

Constantine, odpovídám pořád, ale nemohu za to, že tyto názory nesdílíš! Jinak, nemůžeš vidět to, v co nevěříš, tj. Boha či UFO. Ano, hledám odpovědi na to, co jsem spatřil a čemu nerozumím. Takže na rozdíl od tebe vím, a proto nejde o protiřečení. Bohužel, nesetkal jsi se s nadpřirozenem, a to kohokoliv znevýhodňuje!

09.10.2022 17:41:04 | Ciconia

To říkáš ty, já to nikde nepopřel ;) Jen ti upozorňuji na to, že to nemusí být pravda, a že dle mého názoru tu nepředkládáš žádá fakta, nic víc .) a ano, protiřečíš si neustále, což něco značí.

09.10.2022 17:48:53 | Constantine

Promiň, i kdybych si protiřečil, pořád toho vím, neboť jsem viděl, víc než ty!

09.10.2022 17:56:24 | Ciconia

To si tedy frajer .)

09.10.2022 17:58:17 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí