POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem

Anotace: Vzhledem k tomu, že v duchovnu neexistuje pojem času, existujeme ve světě nekonečna, jehož vlastnosti kabala nazývá jako: EJN SOF. Tenhle pojem doslova znamená „bez konce“ či též „nekonečný, neomezený“. Touto nekonečností se rozumí nepoznatelnost podstaty

Jakákoliv lidská bytost představuje v záři své plynoucí existence, magickou jedinečnost, která je obohacena o biologickou předurčenost, což je jakási Zlatá cesta vedoucí k povznesení rodu Homo sapiens, jehož neprobuzený Duch je zastíněn podmaněnými smysly vlastního ega, které utlumuje přirozenou rovnováhu mezi vědomím a spirituálními projevy, vně pučícího stvoření člověka.

TAJEMNO Z POHLEDU KABALY

Vzhledem k tomu, že v duchovnu neexistuje pojem času, existujeme ve světě nekonečna, jehož vlastnosti kabala nazývá jako: EJN SOF. Tenhle pojem doslova znamená „bez konce“ či též „nekonečný, neomezený“. Touto nekonečností se rozumí nepoznatelnost podstaty Boha v absolutním smyslu.

Trochu zkresleně bych tento termín připodobnil k buňkám, které jsou od našeho zraku rovněž nekonečně vzdálené, materiálně neuchopitelné, i přesto, že jsou s námi přítomné, protože o nich díky elektronickým mikroskopům, víme už dost. Ovšem v této buněčné dimenzi, která je mimochodem součástí naší tělesné výbavy, nejsou tyto fragmenty života lidským rukám dostupné.

Lze se k nim dostat jen přes sofistikovanou elektroniku – zkumavky a mikroskopy atp. Takže, pokud si dokážete sami sebe představit jako buňku, která je součástí většího celku, například vesmíru, nad nímž bdí VYŠŠÍ VĚDOMÍ, čímž je Bůh, bez potíží porozumíte významu – EJN SOF!

Jaké jsou hlavní příčiny toho, že žijeme ve světě nekonečna? K tomu, aby nás Stvořitel dovedl ke konečnému cíli, řídí nás shora dolů, přes všechny možné životní situace a nástrahy. A právě tohle nám prozrazuje, že naprosto vše, k čemu dochází, je diktováno nutností přivést každou duši k jejímu konečnému stavu, a jen tento cíl určuje stav našeho světa v každé vteřině, co se v něm obecně a s každým z nás děje.

Uvědomme si jedno: Stvořitel nestvořil nic zbytečně, nýbrž pouze ve jménu svého cíle. To se nedá tak snadno vysvětlit, chápu, ale když vám prozradím, že člověk využívá pouze deset procent kapacity svého mozku, přičemž zbývajících devadesát procent je nám nedostupných, tak vás nejspíš napadne, proč tomu není naopak?


EGO A NÁPRAVA

S největší pravděpodobností je lidský mozek ve stavu „hibernace“, a tudíž čeká na úplné probuzení, o němž kabala prostřednictvím svého tajuplného jazyka, podává věrohodného svědectví. Vede nás k prozření, ale také k odhalení cloněné reality.

Co je realita? SKUTEČNOST či REALITA je to, co se nám zobrazuje našimi orgány uvnitř nás. Ne náhodou mluví kabalisté o probuzení spící Duše, jež se vyskytuje uvnitř nás! Jinými slovy řečeno, jde o to, abychom v sobě pocítili nehmotnou duši, která je vodítkem k transcendentálnímu povznesení, k němuž se máme ještě za našeho života, do takzvaných VYŠŠÍCH SVĚTŮ pozvednout, tj. dojít na vrchol KORUNY, čímž je KETER, za nímž se nalézá pouze nekonečno.

Tento princip poskytuje adekvátní odpověď na otázku; jaký je smysl života? Vskutku, smysl našeho života spočívá v tom, že je zapotřebí v sobě potlačit EGO, které je jakousi maskou našeho duševního života. Doslova lze říci: „Čím více se nám podaří oslabit oponenta duše – ego, o to výkonnější bude náš mozek, aniž bychom k takovému obratu potřebovali nějaká psychedelika.“

Jen tak snadno nelze dospět k názoru, že vše pochází z přání a tužeb našeho ega, které bychom měli využít k tomu, abychom se napravili. Přání ve prospěch většiny, dokáže změnit vlastnosti negativního ega. Jakmile použijeme vlastní ego ve prospěch a spojení s ostatními, přibližujeme se ke kýžené nápravě egem oslabené duše.

Lidská krev je mírně zásaditá, její optimální hodnoty se pohybují kolem 7,3 - 7,4 pH. Má-li krev hodnotu pH 6,9, může nastat koma a smrt. Proč se této záležitosti věnuji tak podrobně? Jde o to, že tuhle stanovenou mez, jež se nalézá mezi Životem a Smrtí, si nedokážeme nikterak uvědomit, navzdory tomu, že právě tyto atributy rozhodují o našem bytí či nebytí.

V tomto kontextu bych krev připodobnil k egu, respektive k jeho nežádoucím vlastnostem, které jakmile jsou nižší, než je tedy hodnota pH 7, tak dochází k překyselení organismu. Tudíž je za těchto okolností náprava ega nevyhnutelná, alespoň z pohledu mystické kabaly.

Takže, aby ego správně fungovalo, musí se nejprve napravit, protože je s nadsázkou kyselé, a kyselost nepřispívá k acidobazické rovnováze, ani k duchovnímu růstu či povznesení člověka. Jestli víte, proč vás většinou po těžkém či sladkém jídle pálí žáha?

Protože nevhodné potraviny způsobují návrat žaludečních kyselin, s částečně natrávenou potravou ze žaludku zpět do jícnu. Jakmile tohle nepříjemné pálení žáhy, pocítíme v rovině duchovní, snáze tak pochopíme, že potřebujeme podat nějaký spirituální medikament, který nás zbaví pálivého pocitu, jež souvisí s překyselením organismu, v tomto případě vědomí, čili ega.

Kyselý žaludek se nejvíc podobá, kyselému egu! Kabala v tomto případě dokáže podat účinného léku, avšak na rozdíl od antacidů, což jsou léky na pálení žáhy a překyselení žaludku, nemá žádné vedlejší účinky.

Pozn. Pokud vás trápí pálení žáhy, tak prosím vyzkoušejte přírodní „košer“ produkt – BÍLINSKOU KYSELKU!


ALTRUISMEM K POVZNESENÍ!

Naše plné vědomí, jemuž mnozí psychologové říkají ego, je zastoupeno ve veškerých myšlenkových procesech, z čehož lze usoudit, že bez duchovní nápravy žijeme jen sami pro sebe, více či méně disharmonicky.

Otázkou však zůstává, co by se přihodilo, kdybychom na sobě trochu zapracovali, a podle duchovních pokynů kabaly, nesprávně fungující ego osvětlili – napravili, tak abychom odstranili CLONU, která nám brání přijmout záři v plném rozsahu, kvůli egoistickým přáním, neboť světlo vchází pouze do toho, kdo zabíjí svůj egoismus.

To je kardinální otázka, že? Kupříkladu přírodní národy, k nimž patří např. Australští Aboridžinci či Afričtí Křováci, ale i jiná etnika, tito domorodci nepotřebují své „JÁ - EGO“ vůbec transformovat. Nezkaženost civilizací nedotčených obyvatel, má sice blíž ke zvířatům, nicméně neznečištěná mysl těchto naturálních lidí, se pořád dokáže napojit na Stvořitelovy všudypřítomné vibrace, na rozdíl od člověka závislého na elektronice.

Od těchto přírodních kmenů se máme pořád co učit! Ovšem u civilizované společnosti je to mnohem složitější, protože kyselost zejména u městských obyvatel, dosahuje mnohdy sebezničujících ukazatelů, které se mohou dokonce pohybovat pod zmiňovanou kritickou hodnotou, tj. pH 6,9.

Pozn. V roce 2014 žilo 54% světové populace ve městech oproti roku 1950 kdy zde žilo jen 30%. Podle Organizace spojených národů by do roku 2050 mělo ve městech žít až 66% lidí. Nejvíce lidí ve městských oblastech se vyskytuje v Severní Americe (82% v roce 2014), Latinské Americe a oblasti Karibiku (80%) a v Evropě (73%).

Z tohoto úhlu pohledu, se stává náprava lidstva (člověka) podle kabaly, naprostou nutností! Co nám tedy napravené ego může poskytnout? Vezměme to pěkně popořádku. Pakliže bychom byť jen nepatrně napravili v nás působící „kyselé ego“, mohli bychom tím hned zvýšit výkon a kapacitu lidského mozku, jehož efektivita je v současné době značně poddimenzována, a to za předpokladu, že člověk skutečně využívá jen 10 % své mozkové kapacity.

Buď jak buď, odkyselení lidského ega nás může vyléčit, doslova zapříčinit probuzení našich (skrytých) nadpřirozených schopností, a nebo jiných forem psychických sil. Tyto mentální dovednosti, do nichž patří například: Telekineze či Telepatie, jsou touto materialistickou civilizací odmítány, jakožto smyšlené, nerealistické a neprokázané, kupodivu nás ale mohou osvobodit od všech možných závislostí, které nás drží v tomto materiálním područí, což je místo, jemuž říkáme společnost.

Jak tomu máme rozumět? Jakmile nebudeme potřebovat elektřinu, potraviny a vůbec všechny výrobky pomíjivého charakteru, samočinně se v nás uvolní jiskra necloněné pravdy, která nás vyvede z područí materiálního klamu, jemuž tak noblesně říkáme - POKROK. Že něco takového není možné?

Jestliže je pravdou, co tvrdí Breathariáni, že jídlo není k životu nezbytné, protože se můžeme vyživovat světlem, čili takzvanou pránou, v tom případě obdobné úvahy nepocházejí z prstů vycucaných nesmyslů!

Co se týče elektřiny, tak geniální vědec, fyzik a konstruktér elektrických strojů, jímž nebyl nikdo jiný než Nikola Tesla, dokázal, že lze s pomocí volné energie produkovat elektřinu zcela zdarma! Navíc byl přesvědčen o tom, že dostupná energie může učinit svět spravedlivějším. Je zjevné, že Teslovo vědomí bylo alkalizované, a to ve smyslu kabalistické nápravy.
Nikola Tesla, zejména proto celý svůj život usiloval o povznesení lidstva.


PROBUZENÍ DUŠE

A tak bych mohl pokračovat dále, aniž bych znovu neskončil u kabaly. Proto se musím zmínit i o temných aspektech mystického učení, jehož název můžeme do češtiny volně přeložit jako: PŘIJÍMÁNÍ! Kabala je v určitém slova smyslu nauka o tom, co je skryto před zraky člověka, před našimi pěti smyslovými orgány.

V žádném případě nejde o náboženství, poněvadž je spjata s fyzikou, chemií, ale i matematikou. A proto z ní nevyvěrá žádné nebezpečné sektářství, které by potlačovalo svobodomyslnost člověka!

Musíme však připustit, že lze zneužít cokoliv, třeba i kabalu. Takže, když se dočtete, že popová zpěvačka Madonna je sběhlá v kabale, tak věřte tomu, že se za tímto vyjádřením spíše skrývá sebepropagace! Mnohokrát jsem v tomto příspěvku vysvětlil, že kabala je především o nápravě vlastního ega, nikoliv o vychloubání, které nerezonuje s touto naukou.

Pakliže Madonna dosáhla v tomto poznání nějakého významného posunu - vzestupu, v tom případě by to nevydávala mediálním způsobem takto na odiv, obzvlášť když je egoistická sebechvála v rozporu s učením kabaly.

Ti, kteří dosahují, pochopí, že veškeré jejich povznesení pochází od Stvořitele, od stromu života. Stupeň pociťování Stvořitele závisí na lidských vlastnostech: čím jsou lidské vlastnosti podobnější vlastnosti Stvořitele dávat, tím více člověk Stvořitele pociťuje.

Zlo si lze uvědomit pouze v kontrastu s dobrem. Tím je řečeno všechno, především vzniklé pochybnosti o kabale, kterou může kdekdo z nevědomosti očernit, popřípadě zneužít, navzdory tomu, že kabala je nesektářskou cestou, především filozofií, ale i světlem k povznesení, konceptem jak dosáhnout Boha Stvořitele.

Kabala na rozdíl od jiných doktrín nepožírá člověku vědomí, aniž by nehmotnou Záři – Duši, jakkoliv poškozovala. Proč v tomto kontextu hovořím o tom, že cosi poškozuje lidskou duši?


POŽÍRAČ DUŠÍ

V tomto 21. století všem lidem se srdcem na pravém místě, hrozí ztráta duše, což je nenávratné poškození části vitální energie a identity. Největší nebezpečí, které nám za nějaký čas může svobodnou duši odejmout a vsadit do okovů věčnosti, je skrytý trojský kůň v rouše beránčím.

Tímto trojským koněm je nepochybně – DIGITALIZACE! To je proces zavádění využívání digitálních technologií v nejrůznějších oblastech výroby i života společnosti. Ve svých článcích jsem již několikrát upozornil na to, že přijde den, kdy nám bude umožněn život věčný, a to v dokonalém androidním ústrojí, v jehož skeletu bude lidská duše navždy uzavřena – polapena, aniž by se jako doposud mohla svobodně prohánět hvězdnou nádherou ve vesmírném nekonečnu.

Až k vám přijde – POŽÍRAČ DUŠÍ, tak si vzpomeňte prosím na kabalu, rovněž na tento článek, který vám zavčas odhalí vaše kosmické vědomí, které se snaží naše ego, co nejdéle udržet ve spánku. Věřte mi, že pokračovat v tomto egoistickém spánku, že to rozhodně není dobrý nápad, zvlášť když POŽÍRAČ DUŠÍ stojí skoro za dveřmi.

Vždyť z dobra musí vycházet dobro, a ne něco tak špatného, čímž je úmyslné zpomalení či usmrcení probíhajícího života.
Autor Ciconia, 02.11.2022
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (43)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kabala je inspirativní věc, nic proti, ale každý máme svou cestu! Je dobré druhé inspirovat, ale ne jim kázat, co mají dělat. Kázání nefungují. Jedině jít příkladem. Je třeba druhé respektovat. Život je za mě zkouška, vše, co se děje, má smysl. I zlo. Digitalizace není zlo, bez ní by nebyl tento web. Cokoli je zlem v rukou těch, co mu propadli.

08.11.2022 11:49:13 | kozorožka

V podstatě souhlasím, ale v tomto případě šlo o seznámení, což lze považovat za inspiraci. Akorát nejde o kázání, to se snad v tomto článku nevyskytuje? Druhé je vždy nutné respektovat, nicméně pokud někdo něco překrucuje tím, že vytrhuje pravdu z kontextu, pak se nelze o respekt v žádném případě opírat. Mám rád digitalizaci, poskytuje nám informace, šetří čas, sám ji často využívám.

Bohužel, to tempo, kterým zasahuje do života, je ďábelské! Všichni o tom mluví, všichni ví, že digitalizace představuje zkázu pro lidský druh - Homo sapiens! Tak co s tím? Cokoli je zlem v rukou těch, co mu propadli. ??? Zlo lze napravit, tedy lidské ego, ale digitální algoritmus je neměnný, nelidský. Náprava je nemožná!

09.11.2022 00:03:30 | Ciconia

Nemám vyhraněný postoj k jednotlivým ,,učením,,. Přišel u mě okamžik, kdy jsem zjistila, že se všechna střetávají do jednoho...začala jsem je chápat jako jedno a to samé v jiném obleku. Nejvyšší myšlenka všech je jedna. Takže je jedno, jestli kabala, křesťanství, hinduismus, budhismus a jiné...V podstatě člověk musí buď do své hloubky nebo do výše, a pořád je to jedno a to samé. V nejvyšším smyslu vedle sebe dobro a zlo nejsou. Je pouze vědomí života. Jeden člověk bude kabalu hanit, protože má špatnou zkušenost. Jiný ji vezme z dobrého konce a bude ji chválit- a takhle je to se vším...

A o EGU- bacha na to, já už ho sice vnímám jinak, pro mě zase až tak moc neexistuje, ale pro tebe- i to, že jsem dobrým může být výpověď EGA :)

P.S: jakým způsobem kabalu studuješ?

07.11.2022 12:46:29 | paradoxy

chodím kolem už dva dny... nechci se k věcem, co píšeš vyjadřovat, protože to podle mě nemá cenu, a většinou je nečtu... ale zahlédla jsem jednu tvou reakci, která jasně ukazuje, co a především proč... je to prostě celé špatně... píšeš:
"Ano, lidé budou pořád umírat, protože se vždycky ve společnosti naleznou psychopaté, kteří tě čímkoli zabijí, ale to je PŘEHLÉDNUTELNÉ MINIMUM..."
řeknu ti to slovy těch, na které se odvoláváš
„Každý, kdo zachrání jednu duši, je nahlížen, jako by zachránil celý svět.“ Talmud

ke Kabale... Ježíš k těm, kdo přinášejí tohle učení mluvil takto:
"Váš otec je ďábel a vy chcete plnit touhy svého otce. Od počátku to byl vrah a nestál v pravdě, protože v něm pravda není. Když mluví lež, mluví, jak je mu vlastní, neboť je lhář a otec lži." Jan 8:44 (ta čísla, čtyřky, jsou taky celkem zásadní a pokud se věnuješ kabale, měl bys to chápat...)

a douška, je dobré si uvědomit, že učení, které tady propaguješ, stojí třeba za marxismem-leninismem... a nejen za ním;)

04.11.2022 10:38:46 | Sonador

Dále píšeš: Ježíš k těm, kdo přinášejí tohle učení mluvil takto:
"Váš otec je ďábel a vy chcete plnit touhy svého otce. Od počátku to byl vrah a nestál v pravdě, protože v něm pravda není. Když mluví lež, mluví, jak je mu vlastní, neboť je lhář a otec lži." Jan 8:44 (ta čísla, čtyřky, jsou taky celkem zásadní a pokud se věnuješ kabale, měl bys to chápat.

Ty to nechápeš! Kabalu nelze dávat do kontextu s Biblí, protože není náboženstvím!!! A když není něco náboženstvím, tak je fakt přihlouplé těmito citáty z Bible něco komentovat, anebo to dávat do souvislostí, které zde nejsou.

Tohle je opět perla, co jsi tu uvedla: je dobré si uvědomit, že učení, které tady propaguješ, stojí třeba za marxismem-leninismem... a nejen za ním

Ani jsem nevěděl, jestli se tomu mám smát, nebo brečet. Tyhle informace čerpáš určitě od Maddony, neboť tahle zpěvačka je skutečný mainstreamový odborník na Kabalu. Takže doporučuji trochu zapracovat na Kabale, zjistit si pár informací od zasvěcených lidí, a nečerpat informace z Wikipedie (!), jak by určitě podotkl Constantin.

06.11.2022 02:57:11 | Ciconia

Určitě, každý je odborník, kdo se hlásí k této skupině.) zapomínáš na jeden základní fakt a to je ta intuice, co jsi zmínil, jak ji máš neochvějnou! Když se lidem dělá blbě třeba z Madonny a jiných mainstreamových propagátorů, protože se na to nedá ani dívat, natož poslouchat, tak je to v pořádku? Co? Je to plné hnusů, podprahových věcí a tak, tím nám jako dávají vědět přesně co? Co je to za úžasné sdělení moudrosti, kde jde jen o násilí, sex, materialismus, individualismus, symboly, modlení se k hmyzu, či jiné havěti a tak? Co je úžasného na mučení, smrti a ovládání? Mně se dělá blbě jen když to píšu, takže sorry jako, ale nemáš to v sobě v pořádku ty, protože živí lidé cítí a ví, že je něco špatně. Pokud to nevidíš, tak je něco špatně s tebou. Nic víc. Klidně si cituj koho chceš, jsou to jen pohádky ovčí babičky.)

06.11.2022 14:06:42 | Constantine

Nestavím se do role odborníka, ale netajím se tím, že se o již delší dobu o Kabalu zajímám. Snad tedy není nic špatného na tom, když poučím někoho o tom, jak se co má? Příklad s Madonnou je mimo mísu. Promiň, musím poučit i tebe, protože to, co píšeš, v Kabale nenajdeš. Možná v některých černomagických spisech, které spíše tuhle moudrost zneužívají. Asi jako nacisté zneužili hákový kříž, což je svastika ze sanskrtu. Pokud budeš číst čistou kabalu pak zjistíš, že všechen ten hnus co uvádíš (násilí, sex, materialismus, individualismus, symboly, modlení se k hmyzu), v této moudrosti neexistuje. NIC TAKOVÉHO NEEXISTUJE!!! Pravdu a Dobro, to nabízí KABALA! Pokud to považuješ za pohádky, tak to je tvůj názor, který ti neupírám. Nicméně, není přípustné psát o něčem nevědomé lži. S tím snad souhlasíš?

06.11.2022 23:29:11 | Ciconia

Poučuj, můžeš poučovat, ale necucej si to z prstu .) nemůžeš poučovat, když sám jsi úplně mimo, nepochopils. Nedávej příklady, nebo jak rád dáváš jen takové malé příkládky, a pak sám to vyvracíš, tvé články jsou manipulativní a opravu lituji lidi, co tomu věří a jak jsi psal, že to čtou a platí za to, to svědčí o mnohém .) od začátku reaguji na tvé články, že jsou nedotažené do konce, neposkytují vlastně vůbec nic, jen manipulaci prostřednictvím informacích dosažených z druhé ruky. Nemůžeš je tedy vydávat za vlastní a nedej bože za pravdu, možná přijatou pravdu, což není to samé. Pokud zmíníš třeba Madonnu nebo jiné příklady, tak to nepřekrucuj. Dobrý člověk, skutečně dobrý člověk, ať už patří k jakékoliv "sektě", či směru, se vždy chová stejně a dává tedy sám příklad ostatním. Pokud X lidí patří do "osvícené sekty", tak proč všichni se chovají jako... pár teček pro sprosté slovo, není to trošku divné? Všichni mají stejnou agendu, tedy zlou v tomto případě, ale proč je tedy bráníš? Proč tedy poukazuješ vždy na něco, co ve své podstatě nebo i s tváří je tak zkažené, když ta ideologie nebo cokoliv takového je neuvěřitelně zlá? Nestačím se divit, nejen u tebe, ale u všech, u kterých jsem to postřehl, že jsou absolutně mimo, chodící stroje bez empatie. K lidství, člověku samému. Takže ano, nepiš vědomé, či nevědomé lži a pozastav se nad tím, co děláš a že sám jsi zbraní systému! Ano, ty, protože největší zbraní je informace, potažmo slovo, které tu dělá ze světa bordel už mnoho milénií.. Moudrý člověk nepotřebuje křičet do světa nic, on ví, že je vše tak, jak má. Stejně jako bůh, tedy kdyby byl takový jaký je. Zabránil by katastrofě v kostele, kde střecha zabije sto lidí, ale on si řekne, no, dnes se nic zajímavého nestalo. Snad se poučí ti ostatní.) To ostatní je na lidech, dokud se vždy objeví nějaký megalomanský manipulátor a ovečky poslušně bečí .) béééé

Zneužít se dá vše i ten Asterismus, ne? .) uvidíme..

06.11.2022 23:52:16 | Constantine

Když se ti to nelíbí, tak to nemusíš číst. To jediné ti mohu poradit. Já například nečtu věci, které jsou mi odporné.

07.11.2022 00:00:27 | Ciconia

jak zjistíš když si to nepřečteš že ta věc je odporná? to je skoro oxymorón .)

07.11.2022 12:31:44 | xoxoxo

S tím se vypořádej ty, já si jedu své .) a pozoruji vše možné .)

07.11.2022 00:06:10 | Constantine

šmarjá tebe to rozčílilo:) to snad vysvětluje poněkud nelogickou reakci...
já jsem, co jsem chtěla, napsala, víc k tomu nemám nic;) ono se na tvou reakci ani moc reagovat nedá, diskuze má být věcná...

06.11.2022 09:32:22 | Sonador

Nebyl jsem rozčilen, ale bylo nutné, abych vše uvedl na pravou míru. Jo, věcné diskusi se nebráním, pokud jde ovšem o věcnou diskusi. Ve tvém případě šlo o slátaninu politicky náboženského charakteru, což jsou dezinformace.

Když už jsi z důvodu nevědomosti očernila Kabalu, tak si tu o Kabale dovolím uvést několik základních informací. Mnoho lidí se o této moudrosti dozvídá až z druhé ruky, a podle toho tak vypadá. Když už jsi se zmínila o Talmudu, tak bys měla vědět, že ortodoxní Židé, odmítají či zavrhují Kabalu. Kabala nepochází od Židů, protože byla Mojžíšem převzata z Egypta. A byl to právě prorok Mojžíš, který tuhle moudrost rozšířil až do dnešních dob. Ano, Židům patří velký dík, za zachování této vědomosti, která se předává mluvenou formou, nikoliv písemným sdělením. Kabala není náboženství, ale nauka, jak řídit osud, je to vědomí, které je poskytnuto celému lidstvu, všem národům světa. Je to nauka o tom, co je skryto před zraky člověka, před našimi pěti smyslovými orgány. Tečka. Vše ostatní, co se dočteš na Internetu, jako o černé magii, lichvě atd., to jsou jen bludy nezasvěcených lidí.

06.11.2022 11:04:10 | Ciconia

Když uvedeš A, tak prosím uveď i B, protože v opačném případě jde o pěknou fabulaci. Ano, je to dobře vytržené z kontextu! Tak tedy, aby každý objektivní čtenář pochopil, že touhle větou jsem odpověděl Constantinovi na jeho ideologický komentář, kde bylo napsáno: To tvé tvrzení o zbraních je už k smíchu, vždyť musíš vědět, že je to sice pravda, ale kdo ty zbraně drží? S autem jezdí taky lidi, co zabíjejí lidi a netvrdím tu stále, že chci zákaz aut, kouření, alkoholu a pavědy, co to dokáže?

Já jsem jen na tento komentář odpověděl, uvádím poctivě v celém znění: Je to tak těžké pochopit, že s autem tě mohou zabít jiní řidiči, ale auto není určené k vraždění, na rozdíl od smrtících zbraní!? Ty zbraně zhmotňují tento systém, jsou jeho duší, která je vražedná. Kolikrát to mám opakovat, abys to už konečně pochopil. Když nebudou zbraně, tak nebudou ani války. Miliardy, které se vkládají do militarismu a zbrojení a výzkumu, se mohou využít jinde. Ano, lidé budou pořád umírat, protože se vždycky ve společnosti naleznou psychopaté, kteří tě čímkoli zabijí, ale to je přehlédnutelné minimum, jehož si nikdo nevšimne, na rozdíl od současných válek a konfliktů, jako je zbytečné vraždění na Ukrajině.

A teď k tvým mystifikovaným výhradám. (řeknu ti to slovy těch, na které se odvoláváš
„Každý, kdo zachrání jednu duši, je nahlížen, jako by zachránil celý svět.“ Talmud

Domnívám se, že předchozí myšlenka o zákazu zbraní, kterou jsi záměrně neuvedla, přesně rezonuje s tím, co jsi tu uvedla: Každý, kdo zachrání jednu duši, je nahlížen, jako by zachránil celý svět. V tom si vůbec neprotiřečím, jestliže to posouváš do této roviny. Já nemohu za to, že v těchto diskusích nechcete přijmout tezi, že se zbraně musí celosvětově zakázat, aby evoluce člověka dovršila svého předurčeného cíle, v opačném případě zahyneme. Holt lidé se už dnes nebojí ani atomového konfliktu, který může každý den vypuknout, třeba mezi USA a Čínou, nebo Ruskem atp. Upozornění: Celá odpověď se sem nevešla, proto je rozdělena na dva díly.

06.11.2022 02:56:09 | Ciconia

Jo, ale uvědomuješ si vůbec, že všechno může být jinak a vlastně určitě je? Kdo ví, co se odehrávalo před milénii? Když je všechno kreslené už 200 let nazpět, asi to vůbec nebereš v potaz, nic víc už není třeba říci, protože stále stále opakuješ a nebereš zřetel na tento fakt.)

06.11.2022 13:43:12 | Constantine

Ano, každý může sejit se své cesty, to připouštím. Proč si myslíš, že na tomto portálu zveřejnuji své články? Navíc na portálu, kde sklízím jen kritiku, žádnou pochvalu. Asi proto, že jsem touto kritikou posílen, rovněž se o sobě něco dozvídám. Každopádně jsem tichý pozorovatel, který pečlivě naslouchá svým oponentům. A pokud budu o svých chybách zde někým přesvědčen, uznám to, protože chybami se člověk učí. Bohužel, o manipulaci jak často zde píšeš, ta se vyskytuje právě tady. Sám obhajuješ někoho, kdo vytrhává věci z kontextu, nesmysly. Já tu poctivě odpovídám na jakoukoli otázku, ale co ostatní včetně tebe. Máš pravdu, stále se opakuji, neboť mám k tomu zjevný důvod.

06.11.2022 23:56:16 | Ciconia

To může být chvályhodné, pokud víš, jak s tím pracovat .) Ostatní se nevyjadřují z mnoha důvodů, ale to je jejich věc. Ať už máš jakýkoliv důvod, skutečný důvod, měl by jsi brát zřetel na to, co svými články vytváříš. Protože vše je koherentní. Pokud píšeš o něčem negativním, nemůžeš čekat pozitivní reakce, protože i lidi, co nejsou v obraze, to cítí, tedy ne všichni to cítí, ale souhlasil by s tebou jen stejný člověk, tak aspoň vidíš, jak to působí.) A jestli se k tomu vyjádří je pouze jejich věc a já jsem se rozhodl taky pro nějakou reakci, tak to je, nic víc .) Akce plodí reakci a naopak.

Můžeme se tedy přetahovat o významech různých věcí, ale to nemění nic na faktu, co je zlo a lidé to cítí, nemysli si, že všichni jsou zmanipulovatelní do něčeho. Tento věk končí a začíná nový a jaký bude, záleží na mnoha věcech, a řeknu to rovnou, pokud tohle vyhraje, pak jsme všichni v h....u sprosté slovo .)

07.11.2022 00:04:50 | Constantine

To je ono, náš svět je na hovno! Kabala ho popisuje jako nejhorší ze všech možných světů a nazývá jej jako nejnižší svět - Asija. Je to svět v němž musí vládnout zlo a násilí, to proto, aby si to lidé uvědomili. Jak jsem psal v předchozím článku, lidská bytost definuje realitu skrze bídu a utrpení. Tudíž nedělám a nemohu dělat unáhlené závěry, a proto jsou mé texty originální a zároveň vybočující z dostupného mediálního proudu. Vícero možností neexistuje!

Jediný způsob jak lze tohle změnit, je náprava našeho Ega, neboli Kli. Znovu opakuji všem, co tyto myšlenky zde nechápou, zbraně jsou určené k zabíjení, lidí nebo zvířat, čímž se z nich stal SYMBOL POTUPY A SYSTÉMU, který vytváří tento nejnižší svět. Musíme naše EGO napravit, a náprava je možná pokud se každý vysloví pro zákaz zbraní. Je to těžké zde prohlásit a napsat: jsem proti výrobě a prodeji všech smrtících zbraní? To je náprava! Tím pádem zde působím jako napravený člověk, který se snaží jiné lidi napravit včetně tvého egoistického úsudku, který vůbec nikam nevede. Ano, člověk na nápravu potřebuje vědomosti, ale jen ty, které vycházejí z jeho vlastního nitra. Tvé vědomosti pocházejí od druhých, a proto mohou být velice manipulativní, jak jsi správně uvedl. To, co píšeš o pravdě, je jen zkreslená představa, nebo dokonce sektářská vize, která lidi zastrašuje. Pravdu nalezneš sám v sobě, pokud ale zavrhneš ego, které potlačuje duši. Pravdu lze jen přijmout, ať už je jakákoliv. Ne náhodou se slovo kabbál překládá jako - přijmout, odsud vzniklo slovo - KABALA, neboli le-kabel. Jak vidíš, nekopu za stejnou skupinu lidí jak naznačuješ, protože já si na nic nahraji, jen pracuji se svým egem, toť vše. Jen pro zajímavost, absolutní egoistické nápravy dosáhl např. Mojžíš či Ježíš aj. Jinak UFO, nemá více významů, protože sem přichází z již napravených vyšších světů, např. ze světa ACILUT. Možná to je ten důvod, proč já ho viděl a ty ne.

03.11.2022 13:38:06 | Ciconia

Aha, to dovysvětluje vše.) Pokud věříš jen Kabale, pak jsi ztracen.) a věř, že je možností víc, jen se nedají z naší úrovně poznání zatím potvrdit nebo vyvrátit.) možná po smrti nebo taky ne, jinak ještě doplněk k těm zbraním. Vezmi si následující; svět se zbaví všech zbraní, pak přiletí zlý a ošklivý ufouni a jak se budeme bránit? Dobrou vírou? Používám jen příklad, abys pochopil, že právo na sebeobranu má každý, se zbraní nebo bez! Ostatní civilizace nepřijdou stoprocentně osvícený, věř, že kolem nás je spousty zlých civilizacích nebo už jen jedna, kdo ví, globalizace je možná všude. A pokud se jim stádo ovcí jako třeba my postaví, přijde katastrofa, zkus nad tím považovat.)

03.11.2022 14:29:43 | Constantine

Věřím Kabale, protože pochází od našeho Stvořitele, takže nevím, proč bych měl být ztracen?

Příklad se zlými a ošklivými ufouny je děravý jak ementál. Nás neohrožuje UFO, ale naše lidské zbraně, zejména ty jaderné, které musí být co nejdříve zničeny, než tento pokrok zahubí celou tuhle civilizaci. Jak se budeme ufounům bránit? Dobrou vírou? Pokud nás budou chtít zničit, tak tomu nelze současnými zbraněmi zabránit. K čemu ti potom budou takové zbraně, které jsou schopny zničit jen lidský život, nikoliv mimozemskou vyspělost.

To bych přirovnal k hypotetické situaci a otázce, mohou se rytíři ve středověkém obleku postavit dnešním tankům a vrtulníkům? Jistěže nemohou, neboť technická vyspělost mezi těmito časovými úseky je značná. Tím chci říct, že nelze srovnávat a porovnávat, nesrovnatelné! Právo na sebeobranu má každý? Nicméně kde není nepřítel, což je ego podněcující rozdílnost mezi národy a rasou, není žádný důvod přemýšlet nad obranou. Kde není požár, ani vodu k hašení nepotřebuješ.

Na rovinu se tě zeptám: jsi ochoten odsoudit či zavrhnout smrtící zbraně? Ta otázka je určena pouze tobě.

03.11.2022 23:30:30 | Ciconia

aha,hm ...takže stvořitel ti osobně přišel říct že pochází kabala od něj? proč by stvořitel se pachtil s nějakou kabalou nepotřebuje lidi oblbovat naukami co stejně píší lidé a ti jsou podplatitelní,všehoschopní v hraní si na interpretaci boha a nebo co víc , být ním samím,podle nepochopení Boha celej svět tak vypadá.Lidi převezmou nějakou nauku a vystaví ji nad jiné nauky ale jsou to jen slova z úst jiných zvěstovatelů a mágů...ale jde o to jakých mágů.
Co místo kabal a jiných zavádějících programů, věřit srdci a intuici a prověřovat ...I bible byla nástroj a tak i funguje, MÁM POCIT ŽE BŮH SE K NÍ NĚJAK NEHLÁSÍ

04.11.2022 16:31:38 | xoxoxo

Já mohu jen tvůj názor respektovat, ale hluboce s ním nesouhlasím!

06.11.2022 02:59:39 | Ciconia

stejné je to i z mé strany respektuji tě ale hluboce nesouhlasím .)

07.11.2022 12:28:51 | xoxoxo

Soudit může jen bůh, ne?.) já jsem absolutní pacifista, takže mě se ptát nemusíš, ale otázka je, kde bychom bez konfliktů, válek a zbraní byli? Je to hybná síla pokroku, bohužel. Bez toho bychom údajně stále tloukli kameny v jeskyni, chápeš, že bys bez tohoto nemohl vůbec uvažovat o nějakém vesmíru? Odsoudit je lehké, nicméně je to široký pojem, vše má své pro i proti. Stále trvám na tom, že zbraň je nástroj, člověk je hlavně tou smrtící zbraní, takže trvat na slovíčkaření o zbraních je k ničemu, to my lidé jsme sami sobě utrpením. Tak zkus prezentovat jinak toto a ne, odzrojme se a uvidíme. Důležité je změnit civilizaci tím, že se nebude od malička vštipovat agrese, boj a lež. Bolest konáme hlavně sami na sobě, pak každému hrabe jinak a podle toho vypadá svět.

Možná máme dobré zbraně, které tu fungují dlouhou dobu automaticky ještě z předchozí civilizace, kdo ví.) a ufounci jednou přiletí, to snad víš, a ano, budou dobří, pomohou nám a vše bude dobré, pohádky je konec. Ale co když je všechno úplně jinak a ty jsi vedle úplně se všem? Tak moc slepě věříš něčemu, že nemůžeš mít vůbec objektivní pohled. Vcítit se do lidí, jak reagují na určité věci, co potřebují a hlavně proč. V tom, co píšeš je vždy cítit nějaká tupá až strojová víra v něco, ale tak tomu není. Kdyby to šlo rychle vše udělat, už by to bylo a nebyly by války. Oni to dělají pěkně pomalu, polehoučku, aby to lidé prostřednictvím utrpení a strachu nevnímali, což je horší než dostat kulkou do hlavy, ale to ti asi nevysvětlím, že týráním celý život lidé ničeho dosáhnout nemohou, jsou jen magoři a jsou nemocní. A kdo to dělá a proč? Zkus bádat v této rovině a dostaneš se dál než jen ke zbraním.

03.11.2022 23:51:12 | Constantine

Kde bychom bez konfliktů, válek a zbraní byli? I když v podstatě s tímto argumentem souhlasím, lze se na tohle dilema podívat i z jiného úhlu pohledu. Kde bychom dnes byli, kdyby nebylo válek? Na to samé se mohu dotazovat, kde bychom byli, kdyby nebylo kosmonautiky? Nejen zbraně stály za takzvaným pokrokem. Jsem přesvědčen, že bez zbraní bychom na tom byli podstatně lépe.

Soudit může jen bůh, ne? Já bych k tomu dodal, že chybovat je lidské, odpouštět je božské, ale JÁ nejsem bůh. Ano, souhlasím, vše má své pro i proti, a budu slovíčkařit, když rezolutně odmítnu tvou tezi, že zbraň je nástroj, anebo že je smrtící zbraní. Ne, ne, ne, to utrpení způsobuje člověku jeho ego, které se musí napravit.

Člověk je neskutečně milující a empatická bytost, žádné zvíře se mu v tomto ohledu nevyrovná. To ego stojí v pozadí toho, že je nám od malička vštěpována agrese, boj a lež. Možná máme dobré zbraně? Dobré zbraně neexistují! Existují jen dobré myšlenky a činy. Ufounci nepřiletí, oni už tu dávno jsou, jen každá doba na ně jinak nahlíží. Já si nemyslím, že každému hrabe a svět podle toho tak vypadá. Lidé jsou pořád dobrotivý a pomáhají si navzájem, ale egoismus moci o lidskosti vůbec nemluví. V mediích jsou na prvním místě uváděny vraždy a agrese, války a válečné filmy, armádní přehlídky, letecké dny NATO, absolutně nic pozitivního. Vypadá to, že jsi tomu podlehl, když vidíš svět v tomto mediálním rozpoložení. Realita je však pravdě vzdálená!


V tom, co píšu není strojová víra, spíše bych řekl, moudrost Kabaly, která zná na vše odpověď. Slepá víra? Jakmile poznáš pravdu, což není snadná záležitost, pak dojde i na víru. Kdyby to šlo rychle vše udělat, už by to bylo a nebyly by války. To je právě ten evoluční omyl. Skrze utrpení musíme dojít ke spáse. Nicméně už nastal ten správný čas, kdy je zapotřebí nahlas prohlásit, takhle už to dál nejde! Kabala byla do nedávna ještě utajovanou naukou, teď už není, což nebude asi náhoda. Tohle učení se otevřelo světu, protože Bůh to tak chce. Deus Vult!

Celý život lidé ničeho dosáhnout nemohou, jsou jen magoři a jsou nemocní. Tohle ti našeptává tvé nenapravené ego. Člověk nemusí ničeho dosahovat, úkolem člověka na této jeho pouti je poznání a přiblížení k Stvořiteli. Na ničem jiném nezáleží!

04.11.2022 09:05:38 | Ciconia

Myslel jsem, že oficiálně, tak či onak přiletí na modrou oblohu .) a to co bude se dá předpokládat, stačí to vydedukovat z "tvojí" Kabaly .) Jednoho dne spadneme ještě hlouběji do područí té Kabaly a Orwellovské noční můry, tak sni dál o spáse a o tom, v co věříš a co píšeš, taky jsem ještě v devadesátkách tomu částečně věřil, už jako malé dítě, nicméně pravda vychází najevo a ty zjistíš, že vše je úplně jinak. Nemusíš se mnou jednat tak, že tomu nerozumím, rozumím tomu velmi dobře, snažím se to jen pochopit a tebe, vskutku, můžeme se egocentricky přetlačovat, nicméně z mých poznatků a víry se vůbec neztotožňuji s tím, co vyznáváš. Možná protože na to pohlížím a cítím jinak, pro mě je to strašné, co tu píšeš. Ve skutečnosti mě to děsí, protože přesně vím, kam to všechno směřuje. A ty tomu napomáháš. Bude to možná opět boj víry, němé barikády budoucích válek. I když stojíme na opačné straně hodnot, neznamená to, že to musí skončit jakkoliv konfrontačně. Ale ono to skončí, vždy tu bude konflikt, protože konflikt mysli máme v sobě. Buď já nebo ty, tak to je. Tak jsme naučeni a vedeni. Otroci budou vždy konat za své pány. Jedině svoboda, pravda a empatie dokáže tuto hráz a zeď překonat. Ale moc tomu nevěřím, uvidíme za pár let, co se ještě odehraje a v jakých sračkách budeme díky svým pánům .)

04.11.2022 10:26:28 | Constantine

Poprvé zajímavá diskuse. Pokud má stroj duši, tak je to technokracie? Technokracie znamená: přecenění významu techniky se všemi z toho plynoucími důsledky. Alespoň je to napsáno na Wikipedii, kterou máš tak moc v oblibě.

No, napsal jsem, že jednou větou na tuhle otázku odpovědět nelze, a to je pravda. Jenže duši mohou získat i hmotné předměty, třeba socha nebo obyčejný kámen. A pokud je něco takového možné, pak už nemůže jít o technokracii, ale o duchovní oblast, prostor v němž materiální věda jen tápe. Pokud nemáš ponětí o tom, co je to vesmír, kdo stál za naším stvořením, v tom případě není věčný život k ničemu. Jinak moc děkuji, že to tady čteš, i když tu nejsi fakt jediný. Zájem vždy cosi naznačuje!

Mám pochopit něco jiného? Vždyť i ty můžeš být ovlivněn manipulací? Já však dávám na svou intuici, která je neomylná. Jinak pojem otroctví představuje otázku, na kterou nelze jednoznačně odpovědět. To samé lze říci o manipulaci. Můžeš napsat, že kdo věří v Boha a píše o Něm, manipuluje s ostatními? Dokud Bůh na nebi nenapíše: JSEM ZDE, pak každý může jakoukoliv debatu o Něm označit za manipulaci, přestože tomu tak není, že. Z tvého hlediska jsou tyto články narativní slátaninou - vyprávěním, které přispívá k propagandě aktuálního vedoucího systému. Hele, tohle jsi fakt nemyslel vážně, že ne? Tím, že odmítám zbraně a upozorňuji lidi na alternativy k životu, tímto napomáhám tomuto systému, který mimochodem už dlouho nebude fungovat. Ty už jsi zapomněl na Asterismus, který jsem tu prezentoval? Asterismus podporuje tento systém a smrtící zbraně? Stejně díky za tvé rýpavé názory.

02.11.2022 22:22:31 | Ciconia

A k té duši, doufám, že ty skutečně víš, co je to duše, duch, kolektivní vědomí, genetická paměť, rodová linie, energie všeho možného atd, protože si podle mě pleteš pojmy nebo jim prostě nerozumíš.) je asi pravda, že vše je živé a je propojeno se vším v určité úrovni, nicméně jestli má všechno duši, tak jsme všichni vrazi a nepotřebujeme zbraně, my jsme ty největší zbraně světa, naše arogance a ignorace. Opět si trochu rýpnu, ale nemůžeš chtít po ostatních takové věci, mají svobodnou volbu, stejně jako má ten bůh, a nezasahuje, protože je to na nás.. Takže pokud nejsi světec a nežiješ absolutně správně a čistě, jsi vrahem také každý den, je dobrý poučovat a informovat druhé z něčeho, co sám tedy neděláš, což je ten největší paradox.) každý podporuje systém, už jen tím, že jsi tu.)

Ještě jednou to zopakuji, z těchto tvých článku čiší paradox, nepochopení a přehnaná sebedůvěra v něco, co není skutečné.

Mám třeba další otázku, viděl jsi snad boha? Mluvil jsi s ním? Protože když mluvíš k Bohu, je to modlitba, když bůh mluví k tobě, je to schyzofrenie.)

02.11.2022 22:58:26 | Constantine

Vždyť nikde nic netvrdím, tvrdíš ty a opíráš všechny svoje teze o jiné, co taky tvrdili, nicméně to nemusí být skutečnost, jen další lži ve lži.

Takže ty máš tak velké ponětí, že tohle všechno víš a mnohé jiné? No, páni, mám si sednout ještě víc na zadek?.) s neomylmou intuicí budeš novej Ježíš.) Víš, že největším nepřítelem dokonalého plánu je sen o plánu dokonalém? V každém tvém odstavci jsou fakt děsný perly.)

To tvé tvrzení o zbraních je už k smíchu, vždyť musíš vědět, že je to sice pravda, ale kdo ty zbraně drží? S autem jezdí taky lidi, co zabíjejí lidi a netvrdím tu stále, že chci zákaz aut, kouření, alkoholu a pavědy, co to dokáže? Nic, protože za to můžou sami lidé, kteří jsou naučení od jiných přijímat zlo ve své podstatě jako by nic. To mohu tvrdit i o tomto článku, nicméně máš právo jej zveřejnit, protože to je svobodná vůle.)

02.11.2022 22:44:57 | Constantine

To tvé tvrzení o zbraních je už k smíchu, vždyť musíš vědět, že je to sice pravda, ale kdo ty zbraně drží? S autem jezdí taky lidi, co zabíjejí lidi a netvrdím tu stále, že chci zákaz aut, kouření, alkoholu a pavědy, co to dokáže?

Je to tak těžké pochopit, že s autem tě mohou zabít jiní řidiči, ale auto není určené k vraždění, na rozdíl od smrtících zbraní!? Ty zbraně zhmotňují tento systém, jsou jeho duší, která je vražedná. Kolikrát to mám opakovat, abys to už konečně pochopil. Když nebudou zbraně, tak nebudou ani války. Miliardy, které se vkládají do militarismu a zbrojení a výzkumu, se mohou využít jinde. Ano, lidé budou pořád umírat, protože se vždycky ve společnosti naleznou psychopaté, kteří tě čímkoli zabijí, ale to je přehlédnutelné minimum, jehož si nikdo nevšimne, na rozdíl od současných válek a konfliktů, jako je zbytečné vraždění na Ukrajině.

Tvou logikou se musím zeptat: kolik lidí bylo zabito úmyslně autem, a kolik lidí bylo zabito zbraněmi??? Na to mi prosím odpověz, abych už konečně pochopil tvé zamlžené myšlenky? Znovu opakuji, vraždí zbraně, vraždí systém umožňující výrobu zbraní. Lidé bez zbraní nebudou umírat, nebudou chudnout, a budou svobodně žít. Celosvětový zákaz zbraní je první krok k našemu povznesení a dokončení naší evoluce.

02.11.2022 23:24:15 | Ciconia

I auto je určené k vraždění, jinak by nebylo takové jaké je.) ale to je mnoho věcí, musíš se na to podívat jinak, proč by věci měly být zkomstruovany tak, aby nás vraždily? Protože se to někomu hodí tak, či onak a na to vůbec nebereš zřetel. A tak to vypadá i a tvými články, není to dotažené do konce a chybí tomu hloubka. Povrchově to vymyslí každý, ale dívat se na to z jiného úhlu pohledu chce víc než těch max 10 procent mozku, jak jsi psal, což je samo o sobě hovadina.)

Takže nemám žádnou mlhavou logiku, či myšlení, ale naopak ty, protože opravdu nebereš zřetel na vícero možností, co mohou existovat a nastat. Děláš unáhlené závěry a podle toho to vypadá, stejně proto vypadá svět tak, jak vypadá. Na hovno.)

Spíše si polož otázku, mimo zbraně, proč nás tu chovají a zabíjejí vším možným. Zbraně jsou lehké, jsou vidět, ale co věci, co vidět nejsou? Je jich víc, stojí víc a jsou pro vícero užitku, ale primárně, či sekundárně nás mučí fyzicky a psychicky. Ale na to bys potřeboval mít víc vědomostí a spojovat si věci k tomu.) a nespoléhat na wikiblbii, či někoho, kdo co řekl.) takových lidí je hafo, a jsou k ničemu, jen dělají chaos a oblbují lidi dál. To je přesně účel toho všeho, protože kdybys byl blízko pravdy, druhý den bys nebyl a to mi věř.) z toho vyplývá, že kopeš za stejný tým, dezinformaci, tak jak chtějí. )

Ještě jednou, ufo má mnoho významů a je to více věcí než nějaké stroje, ať už naše, či jiné .)

03.11.2022 07:31:26 | Constantine

"Kyselé ego" mě tak dostalo a donutilo k smíchu, až jsem ty blbosti přestal číst...:-D Ale díky za pobavení. Až mi bude zase smutno, tak si tvoje scifi třeba pro pobavení dočtu.

02.11.2022 21:39:13 | Lighter

Takže děkuji mnohokrát za zájem a pobavení! Jinak ten sci-fi román je fakt dobrej. Už ho přečetlo 47.000 lidí.

02.11.2022 22:26:52 | Ciconia

Nejvíce "čtenosti" neboli návštěv na internetu mají rozhodně stránky s porno-tématikou. To je neoddiskutovatelný fakt! Ale rozhodně to neříká nic o kvalitě sexuální výchovy naší mládeže. Právě naopak, i porno je jen nereálné scifi. Dokazuje to jenom to, že lidé "mají zájem o tyto myšlenky"...:-D

03.11.2022 11:31:30 | Lighter

Opět gratuluji. To není ukazatel ničeho.) Jen nějaká statistika. Bible je také top kniha v prodeji, ale co z toho vyplývá? Mnohé a nejde jen o kvalitu, spíše o ty, co ji čtou, mimochodem .)

02.11.2022 22:35:25 | Constantine

Je to ukazatel toho, že je zájem o tyto myšlenky, asi jako o tento článek, který vyjde v tištěném časopise.

02.11.2022 22:49:19 | Ciconia

Tak to je fakt super, nicméně to nedokazuje vůbec nic, prostě se s tím smiř.) lidé čtou všechno možný, je nás dost.) tedy zatím, než nás všechny pošlete do vesmíru.)

02.11.2022 23:01:55 | Constantine

Constantine, já jsem s tím fakt smířený, že zbrojaři chtějí války a své zbraně, také tento systém a způsob myšlení založený na egoismu, proto se nemusíš obávat pacifistů, že někoho násilně pošlou do vesmíru. I když ta možnost skutečně tady existuje. Takže to dokazuje mnohé. Například, že je tu UFO, které nemůže každý spatřit. Asi něco to dokazuje, že?

03.11.2022 01:38:01 | Ciconia

To jsi špatně pochopil, nemám nic proti tvým názorům a výhradám. Jak vím, co jsi zažil? UFO jsi neviděl, to jsi snad sám potvrdil, takže to ber takto v tomto kontextu. Já prosazuji technokracii? Prosím, přečti si všechny mé články zde prezentované a řekni, kde v nich prosazuji technokracii? Jinak, žádné otázky nepokládáš! Ani v tomto případě jsi žádnou konkrétní otázku nepoložil, tedy až na dotaz jestli má stroj duši. Takže, pokud chceš, abych na něco odpověděl, tak mi prosím polož normální otázku, na kterou lze odpovědět. Každopádně jsem ti už mnohokrát odpověděl, ale když mi nechceš rozumět, tak mi neporozumíš.

Má stroj duši? Tohle není otázka, na kterou je možné odpovědět jednou větou. Napsal jsem na tohle téma sci-fi román. Jednou větou však mohu říci, že i stroje mají své duše.

02.11.2022 16:06:44 | Ciconia

Ufounky jsis odvodil ty, já nic takového nenapsal .) Oba máme možná rozdílný názor o tom, co to je. A sám jsi si opět odpověděl, pokud stroj má "duši", tak co to je jiného než technokracie? Jen *blázni moderní doby* chtějí žít jako stroje "věčně" (a třeba putovat vesmírem někam do boží prdele, to je celkem jedno) a je to jejich volba a mám na to opět opačný názor, protože mám možná tu duši .) Jsem možná jediný, kdo to tady opravdu čte a snaží se pochopit, jestli jsis nevšimnul .) Takže shrnuto, psát může - kdo chce - co chce, klidně romány neromány, jen pokud bys opravdu měl zájem pochopit i něco jiného, dívej se nezaujatě na vícero možností, protože z mého subjektivního, či objektivního pohledu, co zde píšeš, jsi ovlivněn manipulací víc, než si myslíš. To je ovšem drtivá většina lidí, protože nechápou pojem otroctví a manipulace kolem nás. Z mého hlediska jsou tvoje články další narativní slátanina, která přispívá k propagandě aktuálního vedoucího systému.

02.11.2022 16:20:29 | Constantine

Jen krátká reakce. Mohu ti garantovat, že nic z cizích článků nepřijímám! Viděl jsem, zažil jsem, a v tom je asi rozdíl mezi námi. Proč bych měl něco rozvádět o Madonně? Jen jsem upozornil na to, aby někdo jako ty, Kabalu touto zpěvačkou neočernil. Co jsou to pavědecké plky, které všichni uznávají??? Já znám spíše kritizovanou pavědu, kterou nikdo veřejně neuznává. Pravda není daleko, protože je všudypřítomná. Dík moc za komentář

02.11.2022 15:05:25 | Ciconia

Nevím, proč to stále přetáčíš na mě, někoho tím možná oblbneš, ale mě určitě ne .) pokládám ti celou dobu jasný otázky a neodpovídáš. Dej důkaz místo slibů a řečech převzatý od jiných .) když se pasuješ, že něco víš, tak to ukaž .) jak víš, co já zažil a co vím, mluví z tebe arogance a ne moudrost, a to je ten rozdíl .) Jen další příklad, jak můžeš psát o naší duši a zároveň tak prosazovat technokracii? Myslíš, že stroj má duši? Opravdu?

02.11.2022 15:25:48 | Constantine

Nevím přesně, co odhaluje, nikde nic zvláštního nevidím, opět jen plno nesmyslů. Od deseti procent mozku až po řeči o transhumanismu, fakt ti někdo musí platit za toto .) přejímáš to z jiných článků, zahraničních nebo odkud, ale opravdu tvoje duše to necítí? .) Když už dáváš příklady, tak to pořádně rozveď, o Madonně by mohl být celý seriál, o Kabale taky, ale hlavně o těch pavědeckých plcích, kteří všichni uznávají, uctívají a modlí se k nim bezhlavě. Nicméně k pravdě daleko..

02.11.2022 14:39:04 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí