Kousek po kousku

Kousek po kousku

Kousek po kousku. Mám pocit, že moje duše odchází.
A znenadání zase ne. A pak zas ano.
Bojím se, že to dojde tak daleko, že ztratím svůj rozum.
Ale stále se držím soudnosti, rozumnosti.
Co se stane, když to vzdám?
Když polevím?
Nevím. Snad nezjistím.
Autor LiolaMaka, 06.01.2023
Přečteno 159x
Tipy 3
Poslední tipující: Frr, Lighter
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já nevím. Ale já os. mám na vybranou. Duše je kotvou. S rozumem, najdu nudu klidné hladiny a zejména stálost. S vášní, riskuji bolest a velká zklamání. Ale je to jediná možnost, jak rizkem také prožít unikátní závrať, fantanzii a úžasné chvíle života. A byť to může trvat jen vymezený čas, tak ona dokáže nplnit člověka štěstím, který druhý neposbírá po kouscích, ani za dva životy. Tak si vybrat. Buď neztratíš některé vystavěné jistoty co máš nad základem života. Nebo zvedneš duši kotvu, a prožiješ "možná" něco úžasného a nezapomenutelného, o čem se ti ani nezdálo. A to jsou ty vyplněné sny, které chtějí ztratit zemskou přitažlivost. Že je to těžké? No jasný, jak sám život!

06.01.2023 18:30:37 | šerý

Ach šerý. Tvá slova jsem potřeboval číst. Dokonale mi to zapadá. Nejsem si jistý pramenem, ale bylo mi stanoveno, že u mě vždy bude vůči lidem ( ženy nevyjímaje) po celý život vždy první rozum, pak dlouho nic a na samém konci city. Proto mé jednání v běžném životě působí chladně, odměřeně, jakoby úřednicky, suchopárně. Zkrátka nudný snad lehce nabubřelý, patron.
Duši nezvedám STavidla - neb ctím úzkoSTně jakási pravidla

Ty alespoň pookřeješ zda se

06.01.2023 21:18:58 | kudlankaW

Myslím, že největším bláznovstvím člověka je být přehnaně závislý na rozumu. A jeho přetěžování bez uvolnění...

06.01.2023 11:50:27 | Lighter

někdy je ale tak těžké uvolnit se...

06.01.2023 13:23:22 | LiolaMaka

Kdo chce, ten i může...najít svůj způsob jak.

06.01.2023 15:24:01 | Lighter

stane se jen to, co se stát má...tvým úkolem je to pochopit

06.01.2023 10:47:55 | stormeater

:(

06.01.2023 13:23:39 | LiolaMaka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí