Už nechci!

Už nechci!

Anotace: ...

Už ne, já už nechci! Bolest z nedosažitelných lásek, která nikdy nepřebolí. Bolest z nastávajících dnů, které zničí vše, co do přejete. Jak sladký by byl konec, tma co všechno pohltí. Ale jak víme že smrt to vyřeší? Jistotu řešení nenabízí ani život, ani smrt. A já už to nechci zažívat každý den, ale řešení neexistuje! Neexistuje...
Autor Quenya, 08.07.2023
Přečteno 135x
Tipy 2
Poslední tipující: jenommarie
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Objímám, Quenyo. Píšeš otevřeně a to je dobře. Také patřím k již starší genaraci, ale pamatuji si, že období dospívání bylo i pro mě těžké. A ty máš v sobě skvělý zdroj - tvůrčí psaní. Je dobré, že ho využíváš k vyjádření svých aktuálních pocitů. Já kdysi nevěděla úplně jak (pomohla mi nakonec hudba)... a jsem nyní ze zpětného pohledu nesmírně vděčná, že jsem to nakonec zvládla, dostalo se mi v životě hodně darů. Ať se daří i Tobě!

09.07.2023 19:11:42 | Vlaštovka

Děkuju. Hudba mi taky hodně pomáhá

09.07.2023 20:14:49 | Quenya

Jak už jsem asi psala - na co zaměřuješ pozornost, to podporuješ. Je dobré zkusit dávat pozornost pozitivním věcem. Co se týče smrti, na tu je vždy času dost. Ostatně tak jako tak časem dorazí. A zpět to vzít nelze. Zní to jako fráze, ale je to tak: život je dar. Dary se nevrací :-)

08.07.2023 23:49:28 | kozorožka

Není na tom nic špatného, že se těmito tématy zabývá. V jejím věku je to naprosto přirozené. Mladé lidi obvykle smrt přitahuje daleko více, než otázka života. Navíc i smrt je tou otázkou, která patří k životu. Je to přirozené a navíc je moc dobře, že o tom chce Quenya psát či hovořit. Já se v jejím věku těmito věcmi zabýval neustále a vždy mě mrzelo, že to nikdo nechápal. Je navíc úplná hloupost jí napsat, že na co zaměřuje mysl, že to podporuje. Člověk by se tak nemohl zabývat ničím...

09.07.2023 05:32:26 | Václav

Navíc je fascinace smrtí v dětství a pubertě přirozená už z toho hlediska, že ještě před chvílí ten mladý člověk sám na svět odněkud přišel... Nechť si to každý vyloží dle sebe. Staří lidé se naopak už smrtí toliko neobírají, neb mají své odžito a jsou smířeni.

09.07.2023 05:38:11 | Václav

:-)

09.07.2023 02:12:33 | Quenya

PS : Jsi ještě o hodně mladší než já, máš všechno před sebou. I když, ona bolest bývá kolikrát velmi intenzivní právě ve tvém věku. Chápu i potřebu na sebe upozornit. Tohle se všechno srovná... Žiješ ve velmi neklidné a bouřlivé době. Je to těžké i pro mne, již dospěláka. Spousta věcí se ale u mne také časem zlepšila.

09.07.2023 06:04:00 | Václav

Děkuju, já vím, jen je to někdy těžké

09.07.2023 08:59:08 | Quenya

Jsou..
Umět se nad..povznést
a vybrat i z nedosažitelného
co nám to dalo do života.
Vše se prý dá zanalyzovat
a na všem najít..něco
co nás poponeslo o kus dál.
Bolest a zklamání patří k životu.
Kolik si ji k sobě i pustíme.
Vlastně se někdy nedivím těm,
kteří už si k sobě nechtějí nikoho pustit.
Právě pro tu nepřekonatelnou bolest ze ztráty.
Vlastním..nevlastním..
byl mi jen poskytnut dar lásky.
Nikdy nevíme na jak dlouho.
Kéž by to fungovalo a zůstala s námi milující bytost..po celý náš život.
Opatruj se;)

08.07.2023 23:24:26 | jenommarie

Díky

09.07.2023 02:13:10 | Quenya

:);)

16.07.2023 23:47:42 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí