Pohled

Pohled

Anotace: Svět očima temna

Pro co žiju....připadám si jako řeka která teče celé roky bezcílně a beze smyslu....protéká nám občas život mezi prsty....nic v co jsi věřil....z minuty na minutu nemá smysl....city které jsi měl nebo mít můžeš....řeka je pomalu splachuje.....vyjádřit pocity je asi to nejtěžší na světě a čím déle žiji tím více zjišťuji že o názor ani nikdo v životě nestojí....svět kde se lidé mají rádi....svět kde je jeden pro druhého....to je svět který nelze vidět dospělýma očima....věříš li něčemu.....pak věř ale nikdy nedoufej v to že ti bude někdo rozumět.....svět už léta není k žití.....snažíš se vydržet....ale myšlenkama už jsi stokrát mrtvý...
Autor neptolius, 27.08.2023
Přečteno 152x
Tipy 5
Poslední tipující: cappuccinogirl, mkinka
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlas!

06.03.2024 09:20:22 | Václav

To jsou jen takový chvíle, kdy přijde ti, že je všechno v háji, že svět ti nemá "co dát", že ty nemáš "co dát" jemu... pak všimneš si úsměvu, pak poznáš, že tě někdo potřebuje, že někdo, kdokoliv, ti věnuje kousek svýho času, koupíš si čerstvej, právě upečenej rohlík, zavoní ti do nosu květina, všimneš si rampouchu na střeše, kterej je hezčí než démanty, pohladí tě vzpomínka...zatra kluku, dívej se líp kolem sebe...je hodně špatnýho, ale vyvažuj!!! Vyvažuj, protože je čím!!!

23.01.2024 16:14:44 | cappuccinogirl

Hodně chápu a objímám.

18.01.2024 14:08:38 | mkinka

Díky moc

18.01.2024 14:09:03 | neptolius

Rádo se stalo.

18.01.2024 14:17:28 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí