Podobenství o divné věci na Linuxu

Podobenství o divné věci na Linuxu

Jednou jsem na svém linuxovém počítači narazil na jednu věc, která mě štve/trápí. Vlastně se s ní potýkám dodnes, protože mi dodnes nikdo nepomohl s tím, jak chybu opravit. Když jsem nepochodil na českých diskusních fórech, zkusil jsem se zeptat na celosvětovém americkém. A teď to přijde:
Jako je na Facebooku "to se mi líbí" či na Literu "tip", na tom americkém serveru je možnost kladné i záporné zpětné vazby, buď dáte "karmu +1" nebo "karmu -1". No: a já tam dostal šíleně moc záporné karmy: proč?
Ten problém, který jsem řešil, jde totiž děsně špatně popsat. Takže lidé stále nechápali, o co mi jde a když jsem se snažil jim doplnit detaily, nechápali to taky: ve skutečnosti bych pravděpodobně pro pochopení problému musel natočit video s tím, jak se to chová, protože podle pouhého textového popisu by si to nikdo nedokázal představit.
A proč to sem píšu? Co z úvahy plyne? Někdy někdo zažije nějakou věc, která se dá velmi těžko popsat slovy, prostě nepřenosnou zkušenost. Řeč má svoje limity. Nebo nemusíme pochopit někoho jiného, pokud nezažijeme něco podobného, jako on. A co s tím? Nevím. Na straně toho, kdo zkušenost má, asi snažit se co nejlépe problém popsat a na straně toho, kdo naslouchá, co nejvíce tolerance: někdy nevíme, čím si druhá strana musela projít.
Autor danielsoft, 05.02.2024
Přečteno 62x
Tipy 3
Poslední tipující: Lighter, Chane, mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Usilovat o pochopení někoho jiného je věčné a nesnadné. V čemkoliv. Protože "kdo to nezažít, ten nepochopí"...aspoň ne dostatečně a už vůbec ne úplně. :-)

05.02.2024 13:32:10 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí