Dopis Ježíškovi

Dopis Ježíškovi

Anotace: ..přála bych si opravdu jen to co jsem napsala, ale možná, že i to je dost..:(

Dopis Ježíškovi

Milý Ježíšku. Letos poprvé k Vánocům ti píši z jiného důvodu než očekáváš. Vím, říkáš si co tak po mě může jiného chtít než dárky. Vždyť všechny děti chtějí dostat na Vánoce dárky, o které si tobě napsaly a já, že bych dárky nechtěla..?
Ale ano je to tak, letos si k Vánocům od tebe vážně nic nepřeji. Všechno potřebné mám; lásku a přízeň nejbližších, zdraví mi docela taky slouží a kousíček štěstí se v mém životě také najde, peníze jsou sice pro život důležité, ale v mém životě nehrají zatím tak velkou roli. Tak co víc si vlastně přát?
Snad jen opětovanou lásku, ale ta se musí zrodit v srdcích a ne u tebe v nebi, to sám dobře víš. Takže žádné dárky mi letos
nosit nemusíš. Nebudu se zlobit, nebudu naštvaná ani uražená… A jestli si přece pro mě měl nějaké ty dárečky, za chvíle, kdy jsem byla v roce alespoň trošku hodná a poslušná, tak je třeba vezmi a dej je dětem, které by je potřebovali víc než já. Kterým by udělali tu stejnou radost, jako kdyby si je dal mě.
Vždyť třeba kolik je jen dětí z dětského domova, které by si přáli také oslavit krásné Vánoce a určitě by si zasloužili také nějaký ten dáreček, co myslíš Ježíšku?
A tímto dopisem sem ti také chtěla poděkovat, za všechny ty roky, co jsi mě dárečkama obdarovával, a já vím, že jich opravdu nebylo málo.
Tak Ti přeji také šťastné a veselé Vánoce a ať máš vždycky pro každé děcko nějaký ten malý dáreček pro radost. Vždyť co by to bylo za Vánoce nemít Tě!:o)
S pozdravem Tvá Jean…
Autor Jean89, 07.05.2007
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:)

26.05.2007 14:37:00 | miškahrabalka

Krásný dopis. Nemám co dodat

12.05.2007 20:04:00 | Hippy

:-))

08.05.2007 01:25:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí