Drogy

Drogy

Anotace: Úvaha na téma drogy a co mohou způsobit...

Když se nad tématem drogy zamyslíte. Tak zjistíte, že drogy jsou hodně rozšířené téma. Když se podíváte do novin, co vidíte? Většinou tam vidíte napsaný titulek „Byli objeveny drogy u známého dealera“.
Drogy jsou mezi lidmi už po dlouhou dobu. Jejich druhy a účinky se liší od marihuany až po heroin a jiné těžké drogy, bohužel drogy začíná užívat stále více lidí.
Když se zamyslíte nad tím, která droga je u nás nejvíce užívaná, tak většinu z vás napadne marihuana. Kdo o ní už ještě neslyšel?? Určitě jsme o ní každý z nás něco zaslechl. Ale marihuana není jediná droga kterou určitě všichni známe. Tak co třeba cigarety? Také je to droga. Když cigarety kouříte delší dobu, tak si na ně uděláte závislost. Také je to alkohol. A většina lidí si to ani neuvědomuje, ale i když jsou cigarety a alkohol povoleny, tak si lidé myslí, že to nejsou drogy, ale opak je pravdou. Závislost si můžete udělat i na pití kávy. A to ví opravdu jen málo lidí. Já jsem to také vůbec netušil. Hodně rozšířené tvrdé drogy jsou třeba kokain, heroin a mnoho dalších. Drogám propadá hodně mladých lidí. Co jsem se dozvěděl, tak „staří“ narkomani s drogami začali už třeba ve 13.
Většinou je to tak, že někdo drogu nabídne svému kamarádovi. A přemlouvá ho způsobem, že když to jenom zkusí, tak si bude připadat jako bůh, ale stačí, aby člověk nějakou drogu zkusil jen jednou a už ji bude chtít znovu a znovu. A udělá si tak závislost na drogách. Takže většinou za to, že někdo začne brát drogy mohou jeho vlastní kamarádi. Ale většinou to tak být nemusí. Někdy se můžeme dostat k drogám jen tak náhodou a chceme vyzkoušet jak chutnají nebo co to s námi udělá. A jakmile je zkusíte a zjistíte, že je to vlastně docela dobrý, tak budete chtít ještě. A znovu je tu závislost.
No nakonec bych chtěl jen napsat, že drogy jsou podle mě opravdu „svinstvo“ a umírá na ně příliš mnoho lidí. Jedny drogy nám ničí játra, druhé zase plíce a třetí třeba srdce. Takže poslední rada na závěr.
Žádné drogy, žádné pití,
hlavně ať jste dlouholetí!
Autor Euronymos, 08.05.2007
Přečteno 549x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

máš pravdu...ale-jak odolat chuti na další a další brko?porad...:)

09.05.2007 16:37:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí