Nula

Nula

Anotace: Zamysleli jste se někdy nad tím? Stačí jediné číslo a může se vám zhroutit svět.

Je to kolečko, trošku zplacatělé a při tom má mnoho významů. Zařazuje se mezi číslice, buď sedí za někým a dodává číslům před sebou větší hodnotu, nebo naopak všechno snižuje. Takhle nad nulou nikdo nepřemýšlí, možná jen tehdy, když se nešťastně zaobírá matematikou a ne a ne přijít na nějaký způsob, jak záhadu rozlousknout. Pak řeší složitost čísel, jindy si to ani neuvědomí.
Ale co takhle význam nuly v běžném životě? Hroutí svět. Nemáte přátele, nemáte partnera, nemáte rodiče, nemáte zvíře, nemáte nic. Máte nulu. Stačí jediné číslo k tomu, abyste se cítili špatně. Podíváte se na přijaté zprávy, jen jediné číselko vás uvede v pocit osamělosti. Jen tak si tam sedí a ani neví, že škodí. Přemýšlíte, kam zajít. Ale s kým? Vždyť nemáte žádné přátele. Hozeno do počtů – máte nulu, jste sám. Nemáte v kapse ani korunu. Máte nulu. Buď snižuje, zvyšuje, nebo zachovává věci tak, jak jsou. Ukazuje pravdu tvrdě do očí. Stačí si jen za svůj život říct, že jste nula. Tahle dvě slova a člověk se může zbláznit. Z toho to jedno ani neví, že něčím škodí…
Autor Trouble, 08.05.2007
Přečteno 378x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí