Bush, USA atd...

Bush, USA atd...

Anotace: Jak to vsechno vidim...

Už jste si toho určitě všimli. Američané se začínají roztahovat. Oni se připravují. Připravují se na energetickou krizi. Budují si základny všude, po celém světě. Ten, kdo jim poskytl místo pro jejich armády, možná dostane trochu energie a bude „chráněn“. Ale před čím? Ten, kdo nyní ovládá svět, je USA a ten idiot Bush.
Ostatní státy a celá slavná Evropská unie se tváří, jako by to neviděli; nebo je snad Bush uplatil, aby se tvářili, že nic nevidí? Teď, když Bush dobyl Irák, získal pro USA velké množství energie. Ale až bude Irák „vyždímán“, kdo bude další? Sýrie, nebo jiný stát, který má na svém území ropné vrty? Nebo, co takhle obsadit všechny, protože každý stát má přece něco, co by se mohlo hodit.
Dobývání světa za účelem nastolení demokracie, ale vlastně je to jen nastolení „Bushovy diktatury“. Co ho k tomu vede, že se musí vměšovat do záležitostí jiných států? Je to jeho láska k vlasti? Pochybuji, že ho k tomu vede nutnost zajištění energie pro jeho spoluobčany.
Já myslím, že je to jenom chuť se proslavit; Clinton se proslavil sexuálními aférami a on se proslaví jako dobyvatel světa. Ne, takhle to dál nejde! Probuďte se už! Po dobytí Iráku se Bush stal „vládcem“ světa, ale teď už je pozdě, už ho nelze zastavit. Největší hrozbou už nejsou diktátoři, kteří jsou omezeni jen územím svého státu, ani teroristé, ani zhoubné choroby; největším nepřítelem, který se chystá zaútočit, je USA, „nejsvobodnější země na světě“ , ale ve skutečnosti je to jen policejní stát.
Je to diktatura v demokracii. Bush se už připravuje a pak, až si ostatní státy uvědomí, že nastává energetická krize, už bude pozdě. Možná, že se Apokalypsa už brzy stane skutečností… USA má jederné hlavice a není jediná.
Další světová, a poslední, válka se blíží mílovými kroky. A já mám často chuť popadnout strejcovu 9mm pistoli, nabít jí, a vyrazit do boje proti NIM ve jménu skutečné svobody... a REVOLUCE!
Autor Johny Styx, 06.10.2007
Přečteno 499x
Tipy 7
Poslední tipující: dreamer., angelicek, Agniezka, Rafi..., AnnieB
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mluvíš mi z duše naprosto souhlasim!! USA je sovětský svaz hadr jenom si toho nikdo nechce všimnout!

27.01.2009 21:18:00 | angelicek

Díky logice USA (nasr*t se všude a šířit americký komunismu) je svět tam, kde je.

Pěkně, a slušně si to zachytil a popsal. Já bych na to neměl nervy

11.01.2009 09:13:00 | James Tony

ST! Přeeesně taaak! Amerika je potencionální nepřítel všech...Nechápu kam až to zase došlo...historie se opět opakuje, sice v jiné formě, pod nálepkou Amerického Boha dobrotivého... a kolik už je po světě mrtvých...je mi z toho vážné na zblití...Amerika se jen zbrojí a zbrojí a ničí životy lidí okolo ní... je to nechutný

22.12.2008 16:40:00 | Agniezka

vynikajici.jako bys mi mluvil z duse.

01.04.2008 21:36:00 | neurobeat

Naprosto souhlasim.

13.03.2008 00:16:00 | Rafi...

Bush tam už dlouho nebude... jediný schopný americký politik je dle mého Al Gore. Doufejme že bude kandidovat. :-)

12.01.2008 14:20:00 | Eclipse

Po celom svete sa dvíhajú tisícky hlasov proti nedemokratickej politike demokratického USA. A výsledok? :-/

09.01.2008 19:26:00 | Sarazin Faestred

Zajímalo by mě, jestli jsi četl od Orwella 1984. Myslím, že by Ti to odpovědělo na pár otázek... Jinak s Tebou souhlasím, svět se pomalu, ale jistě začíná vymykat kontrole. Kdyby se peníze, které Bush investuje do válek, použily na dobročinné účely, tak by taková Afrika byla úplně jinde, než kde je. Místo toho se staví radarové stanice, přípravy na válku, která by vůbec nemusela vypuknout, nebýt chamtivosti a touze po moci. Občas si připadám jako právě v 1984, akorát mi chybí Ideopolicie, která by mě bojkotovala za tyto názory. Slavná EU je taky úplně k ničemu. USA je jako obrovský obr, který požírá vše, na co přijde. Je jako velký bratr, který před rodičemi dělá hodného kluka, který se stará o mladší sourozence, ale ve skutečnosti všechny terorizuje a šikanuje. Copak nikdo nevidí, jak nás drží v šachu?

08.01.2008 18:57:00 | AnnieB

ožehavé téma

25.10.2007 21:15:00 | anti-HERO

Jak říká klasik, rudá je dobrá... :)

07.10.2007 19:59:00 | Borri

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí