Bojím se ... (úvaha)

Bojím se ... (úvaha)

Anotace: na přání colorky. Je to hlavně politika, takže těm co je to fuk, tak to číst nemusí. Nebudu Tě, Liss, trápit=))

Jednou už jsem o tom psala v úvaze Ilegalita bolševikům?, ale teď je to pro mě znovu aktuální. Podle vašich ohlasů ke stejnojmenné básničce jsem došla k závěru, že se lidi dělí na dvě skupiny. Na ty (obzvláště mladí), kterým je politika, s prominutím, u prdele, a na ty, kteří se komunismu bojí jako čert kříže a uvědomují si, co by mohli ztratit. Nikomu nic nevyčítám, jen se chystám si pohovořit se skupinou, která je mému názoru bliže.
Ve Zprávách jsem zahlédla, že Rusko už se zase roztahuje. Přes 200 000 mladých komunistů, milujících Putina. Ty děti (ano, většinou to byly děti), se nacházely ve věku, kdy jejich názory jsou pod velkým tlakem. Jen silná individualita si udrží chladnou hlavu s názory, o kterých může s čistým srdcem říct: "Jsou moje!"
Proč o tom tak mluvím? Proč se k tomu v myšlenkách stále vracím? Odpověď jsem si uvědomila teprve nedávno, když jsem přemítala o svých životních prioritách. Po životě samém je pro mě nejdůležitější svoboda. Svobodně se rozhodovat, svobodně tvořit, svobodně mluvit. To je to, co bych si nikdy nenechala vzít. Ani nedobrovolně. I když jsem velký patriot, vzala bych čáru. Mé srdce by krvácelo do doby, než bych se zase mohla svobodně vrátit.
Proto Vás prosím, učte se dějepis, abychom neudělali stejnou chybu jako v roce 1948, kdy byli bolševici námi zvoleni poprvé. A bacha na Rusko, zase se roztahuje!!!
Autor kryndy, 20.01.2008
Přečteno 551x
Tipy 7
Poslední tipující: Lady Carmila, Erion Fate, Walentine, colorka, Adrianne Nesser
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

blbost..v době, kdy jsou země restingované internacionálními dohodami NATO a OSN se komunismus postavený na základech socialistických myšlenek Marxe nemůže zvrhnout v totalitní hrůzovládu.. navíc, všichni jste de-facto socialisté, kolektivisté a korporativisté.

23.03.2008 13:11:00 | 11477

My si hlavně musíme uvědomit že jsme Češi. Češi, jak divně to zní, tak šišlavě, ale sme Češi. Podívejte se kolem sebe. Vždyť my vůbec nežijeme pro svou vlast. Na jednu stranu je to dobře, že nejsme nacionalisti, ale zas.. když sem se zeptal svého kamaráda, co by dělal, kdyby byl osmatřicátej rok a byla by mobilizace pro muže 18-40, řekl mi, že by asi za vlast nebojoval, že by rači utek. No... Mám pocit, že to je špatně. Myslím, že pokud budeme silní, nemusíme se báti ničeho. Snad jsem se nevyjádřil příliš nesrozumitelně.

12.03.2008 00:52:00 | Herbert Dalloway

Rusáci jsou svině!!! je mi zle z toho , jak je to tu zamořené bývalýma komunistama, kteří si na něm nahrabali, a teď se tváří oranžově, místo červeně...ale myslím že nemáš pravdu v tom, že je všem politika u prdele...není..jenom se neumí vyjádřit a zřejmě tomu nerozumí..a tváří se , že jim je u prdele...protože nechtějí vypadat..no ..no trapně:-) naštěstí já, slovo trapas neznám:-DDD

07.03.2008 08:25:00 | Lady Carmila

Nikdy jsem dost dobře nechápal proč se politika u nás dělí an levici a pravici, proč prostě nemůžem říkat správní a špatní, chytří a hloupí. Proč se nemůžou politické strany lišit, správnými a špatnými názory, proč se myšlenka politika nenazývá správnou či chybnou, ale levicovou a pravicovou... Tohle je zásadní chyby, jinak politika u nás, stojí celkově za houby. Každý koho znám se tomu už jen směje...

19.02.2008 19:52:00 | Hérakleitos

Dovolím si dosti nesouhlasit.Osobně patřím k zastancům ne bolševismu ale spíše puvodní ideologie socialismu.Marx a Angles měli pravdu.Svoboda mezi lidmi nikdy nemuže fungovat.A at si myslíš cokoliv znám spoustu mladých komunistů a skutečně nejsou to hloupí lidé.Znají historii.Znají světovou situaci.A co je nejzajimavější jsou jediní co se o věci okolo sebe zajimaji alespon z lidí které znám

23.01.2008 19:22:00 | Gorgy

Oh, komunisti... Má oblíbená politická strana, opravdu xDDD
*
Úvaha se mi moc líbí.. ;) Jednoduše a přesně vyjádřeno... ;)

20.01.2008 22:04:00 | colorka

freedom freedom FREEDOM!..jela bych s tebou..to je tak vse co bych tomu rekla..tim vyjadruju jakej mam nazor ke komousum..

20.01.2008 15:36:00 | Adrianne Nesser

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí