Hlídací psi demokracie (2.)

Hlídací psi demokracie (2.)

Anotace: Novináři, kurva, probuďte NÁS!!!

Cituji z deního tisku: Evžen Snítilý (54) je členem ČSSD 18 let a v Poslanecké sněmovně sedí od roku 1996. Přitom slovo "sedí" je nejvýstižnější výraz. Poslanec Evžen Snítilý se za celou dobu nijak neprojevoval, v dolní komoře nevystupoval, nepředkládal návrhy zákonů a nezapojoval se do politických debat. Jediná jeho náplň práce byla poslouchat své stranické vedení.

Moc bych prosil naše novináře: přestaňte do zblbnutí omýlat deset jmen z naší ubohé politické scény a začněte do podrobna a do hloubky zveřejňovat všechny flákače v obou komorách. Snítilů bude jistě víc, a to ve VŠECH politických stranách. Nerad bych z neznalosti volil podobného příživníka.

NOVINÁŘI, KURVA, PROBUĎTE NÁS!!!
Autor Aťan, 16.02.2008
Přečteno 613x
Tipy 25
Poslední tipující: Simísek, MalaIzis, Aglája, just me, maena, David., vandule, Demedalex, isisleo, Eclipse, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)) Ano, Danieli, takhle nějak jsem si to myslel. Čest výjimkám.

19.02.2008 13:05:00 | Aťan

Rád bych přidal jednu hezkou poznámku:

Jsou-li novináři hlídacími psy demokracie, měli bychom o to více pátrat, který demokrat je krmí...

19.02.2008 12:43:00 | Daniel S.

Dvacet let poslouchá, pak se jednou vzepře...to jsou ty tiché vody.:o)

19.02.2008 12:35:00 | Aglája

To je fakt, pár novinářských hrdinů nasazuje krk a pak zjistí, že se veřejnost stejně neprobudila. To musí psychicky dost ničit.

18.02.2008 07:42:00 | Aťan

Dovolil bych se trochu novinářů zastat. Nejsem novinář a nikdy bych jím nechtěl ani být, ani to povolání moc neobdivuji. Tím spíš jsem možná objektivní.

Dělat dneska novináře znamená výběr ze dvou možností:
1) Buďto dělat regionálního pisálka nezajímavých věcí
2) Dělat velké věci a velké články, ale setsakramentsky se vyhýbat cizím kuřím okům. Je jen pár hodně viditelných osobností, kteří si to můžou troufnout, ale ostatní jsou příliš neznámí, aby se někdo zajímal o jejich osud. Co tím myslím? Jeden zpravodaj Novy, který měl na starosti politiku a nejspíš moc šťoural... byl zastřelen v Praze na tramvajovém ostrůvku za bílého dne. Je to už nějaký ten pátek zpět. Ne každý je Klíma, Voříšek nebo jim podobní a pak jde asi spíš o kejhák než o lenost. Už proto bych nebyl na ně tak tvrdý. Tohle mám od známého, který se pokouší do novinařiny fušovat a ten vyprávěl...

17.02.2008 22:03:00 | Demedalex

..a jiní si tam za zlaté prase klidně sednou, Čubík. Sio, línejch manuálně i nemanuálně pracujících je čím dál míň, protože buďto tady dělají rovnou v zahraniční firmě, nebo management se už naučil českého dělňase podle zahraničního vzoru popohánět. Bráchu mám v německé automobilce v Kvasinách - pěkně si máknou. Japonských a francouzských firem tu vyrostlo taky dost, atd. Já dělám v malé soukromé tiskárně a musíme si vydělat na výplaty a leasing na stroje, nikdo nám zadarmo nic nedá. V Hradci už zkrachovaly 3 tiskárny a nám to vlastně paradoxně pomohlo, přešli k nám jejich zákazníci i pár zaměstnanců. Proto manželka teď dělá se mnou, protože i její tiskárna zkolabovala - prostě trh jako řemen, žádná flákárna.

Lidi jsou spíš otrávení a líní (hlavně novináři) naše zastupitele pořádně a profesionálně hlídat, a to se nám hrubě vymstí. Takové babské řeči, co tady kolikrát čtu - mě politika nezajímá, já se o ně nestarám - to je voda na jejich mlejn. Pucujou si s náma podrážku, pacholci.

17.02.2008 19:25:00 | Aťan

Vandule, já se rozčiluju, PROTOŽE je tam 90% podobných šmejdů. I naší vinou, páč nám to je fuk a nevěříme si, že by se s tím mohlo něco dělat.

Udělal jsem si doutnák z tkaničky, ale furt mně to zhasíná, sakra...

17.02.2008 10:23:00 | Aťan

:-)) Těším se, až se za názory bude zase zavírat. V roce 1968 (před srpnem) mně bylo 14 let, noviny byly plny eufórie svobody slova - prý se nesvoboda už nikdy nevrátí, vykřikovali novináři i politici. Chachááá... Po 89 se to zlepšilo, ale Komanče vystřídají mafijózové, nadnárodní společnosti a banky. Tuháč na prostý lid se bude stupňovat, přátelé. Internet bude poslední ostrůvek svobody. :-))

(Demedalex, vím že jsi koment myslel jen jako humornou nadsázku. Já jsem si jen trochu povzdechl - prolistoval jsem si archiv z té doby.)

17.02.2008 10:20:00 | Aťan

Ej hochu, proč se rozčiluješ? Vždyť je tam 90% podobných šmejdů!!!

17.02.2008 10:16:00 | vandule

Váš příspěvek byl klasifikován jako politicky nevhodný. Svoboda slova nám bohužel brání Vás za něj uvěznit, ale určitě Vás budeme rádi občansky šikanovat... a doporučujeme, abyste neházel obálky od anonymů přímo do kamen, mohlo by Vás to nemile překvapit....

I když, překvapilo by někoho v téhle zemi ještě něco?

16.02.2008 23:14:00 | Demedalex

Ach jo ten Aťan se má a já mlátím prázdnou slámu.

16.02.2008 19:34:00 | takova

Davide, částečně máš pravdu, ale neškodilo by pohlídat jeho stav konta. Voliče by tohle mělo zajímat u všech poslanců. S tím hergot politici musejí počítat, že chceme na ně vidět, když si je platíme! A hlavně - a o tom jsem psal především - jak to, že se tam flákaj a novináři o tom napíšou jen obecné fráze? Je na čase konkrétně jmenovat, protože to není vůbec těžké je odhalit. Jenže korupce už je holt všude, i mezi novináři.

Loučím se s vámi, kupuju si ostrov v Tichém oceánu. Dostal jsem úplatek abych držel hubu.

16.02.2008 16:25:00 | Aťan

No jo, jenže divejme na ČSSD - jakmile má někdo jiný názor než "vedení", tak je to zrádce... :-)

16.02.2008 15:55:00 | Eclipse

čím člověk víc ví.. tím je mu z toho víc na blití..
(a novináři...a´t dou taky..do řiti.. .o)

16.02.2008 14:49:00 | Bean

rozhodně je tam těch darmojedů mnohem víc a chtělo by to je zviditelnit

16.02.2008 14:02:00 | takova

Novinářská čest to požaduje...

16.02.2008 13:38:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí