Modrá je barva dobrá!

Modrá je barva dobrá!

Anotace: Jak pro koho, mě banda zločinců kteří drancují naší zem a prostý lid nějak nebere.Motto:Dávám modrobolševikovi tak rok,nanejvýš dva!!!

Národe co se stebou děje?Nestačím zírat na dění okolo sebe.Mám čímdál větší pocit že se pomalu a jistě ubíráme někam vzad do roků 48.Je to až do očí bijící jak se naše zem řítí někam s prominutím do P.....e.Arogance a výsměch voličům našich politiků je do nebe volající.Copak si to necháme líbit?Volba presidenta byla jedna z dalších frašek parlamentních špiček,reforma financí by se měla nazývat velká poslanecká krádež,zákony nahrávající zbohatlíkum je názorným příkladem strany modrokabátníků jak ožebračit lid.Ano je nutnost reforem celého systému,ale reformy jen ty které za něco stojí a jsou realné lidem všech vrstev.Demokracie pokulhává,je nemocná nešvary korupce kamarádíčkování a pletichařením našich zákonodárců.Věrnost strany a voličský mandát je odsunut na vedlejší kolej.Výkřiky do tmy argumenty jak není naše ekonomika silná,jak nám roste a jak jsme na tom dobře je docela zavádějící.Máme podle statistik 21 tisíc hrubého průměrný plat ale polovina pracujících na tento plat nedosáhne ani omylem.Valná většina starších lidí žije od důchodu k důchodu.O domovech důchodců ani nemluvím.Tam starým lidem nezbývá ani na ty nejmenší požitky.Opravdu dustojné stáři.Volám vládní činitelé zrušte si náhrady,jízdné zadarmo,a jiné vaše naturálie beztak máte už tak dost vysoké platy!A za tu práci co odvádíte byste měly dostat jen minimální mzdu!Nečachrujte s financemi,Dávejte peníze tam kde je to třeba.Už tak dlužíme dost.Každý občan této země je dlužen kcl 60 tis.Včetně kojenců.Za těch dvacet let jste republiku rozkradly tak že našim dětem bude trvat dlouhý čas aby to daly do pořádku.Jste škůdci národa a měly by ste odejít od válu.Doufám že v nových volbách zvítězí strana která ví co lid a republika potřebuje ale zatím vidím že tu žádná taková není,snad taková vznikne do voleb je to můj předpoklad.Národe už se konečně probuď nebudte jak ovce a nebečte k masám!Udělejme něco co zarazí zločinné řádění modrých ptáku a jejich přisluhovačů!!
Autor Medvídek@.., 11.03.2008
Přečteno 408x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí