My a svět

My a svět

Anotace: Určeno speciálně pro Daniele S. dharmaby siorak mystik

My a svět.

Toto je má poslední úvaha.
Moc se omlouvám ze to, že jsem Vás zatáhnul do své hry, ale nedalo se odolat.
Úvaha o Srbsku byla spontální a řada ohlasů probudila můj zájem. Napadlo mne provokovat diskutující a tím získat nástin charakterů pro svoji novou povídku.
Mám teď věřícího katolíka, vyznavače východních náboženství, ateistu liberála a ateistu radikála.
Moc se omlouvám a prohlašuji, že jste všichni super. Největší sekáč je podle mého názoru siorak. To, že dokázal s nadhledem přejít úmyslně prokovativní úvahu ,,Rasismus a svět“ potvrzuje jeho formát.
Pokud se nebude zlobit přečtěte si asi do měsíce sci-fi povídku ,,Znamení čtyř“. Možná se poznáte.
Pokud ne tak jsem obyčejný břídil, kterého omluvte.
Autor Tanula, 16.04.2008
Přečteno 430x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dík za nálepku-ateista radikál..To jsem to dopracoval..:-)))

22.04.2008 11:40:00 | Weylin

Nemyslím si, že jsi to psal cíleně, nemohl jsi vědět, jestli na tvé úvahy někdo bude reagovat.

Sci-fi? Proč sci-fi?

Nevím tedy, kdo budu já. Aby jsi poznal charaktery a myšlenky, měl sis přečíst všechny naše díla. Pokud budu vyznavačem východu, fajn, ale nejsem vyznavačem jen východních náboženství, to sis měl prostudovat. :) To, že souzním s Čínou má úplně jiný základ, měl jsi někdy pocit, že tvůj domov byl kdysi někde úplně jinde a ten pocit v tobě setrvává dodnes? ;)

17.04.2008 09:00:00 | Dao de

Jenom jedna malá změna... já jsem evangelík a pokud ti to nebude vadit, rád bych se ve tvé povídce opravdu poznal jako evangelík. Asi bych se necítil dobře, když bych zjistil, že za sebe nechám orodovat panenku Marii... :-)

17.04.2008 06:32:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí