Jsem Hradečák, Čech a Evropan

Jsem Hradečák, Čech a Evropan

Anotace: Stal se zázrak!!! Ve všech třech úrovních si ze mne demokraticky zvolení zástupci udělali dojnou krávu, přesto si připadám JAKO VŮL!

Za komunistů jsem si připadal taky jako vůl, a navíc jsem měl zakázáno o tom veřejně mluvit. Doba trhla oponou a tak si vám tedy veřejně postěžuju.

Nejdřív probereme Hradec Králové – moje rodiště a bydliště zároveň. Krásné město, líbí se mi, ...jenže se nám tu přemnožili úředníci. Proto NUTNĚ potřebovali přes dvě miliardy korun na nové prostory. Kde na to vzít? No nic... prodají se předražené byty, zdvihnou se poplatky za všechno... uvidíme.

A teď hurá, že jsem Čech. Dvě třetiny obyvatelstva má podprůměrný plat a dluhů, že tam kolikrát nedohlédnou ani jejich vnuci. Jenže stát od nich vybírá nejvíc: za předražené státní zakázky, předražené byty, energii, nezvladatelnou korupci, atd... atd...

A teď hurá, že jsem Evropan. Naši demokraticky a svobodně volení představitelé (k mé hrůze i komunisté) nesídlí jen v Bruselu – ale Francouzi si vydupali 14krát do roka stěhování na jih – do Štrasburku. 4700 úředníků a papalášů se úplně zbytečně stěhuje se všemi papíry a dokumenty. Přátelé, tohle nás stojí 270 miliónů eur ročně navíc. Vyhozeno oknem, spláchnuto do kanálu...

Ano, je kolem mne blahobyt, jaký tu ještě nikdy nebyl – ale hlavně pro obecní, městskou, krajskou, státní a evropskou správu. Ne pro dvě třetiny zadlužených zoufalců s vykulenýma očima. Vážení představitelé Hradce Králové, České republiky a Evropy, běžte už do prdele.

(Sice jsem si postěžoval, ale moc se mi neulevilo. Jsem fakt vůl...)

_____
http://atanova-zasuvka.blog.cz/
Autor Aťan, 31.05.2008
Přečteno 585x
Tipy 30
Poslední tipující: Douša, Veru, maena, Aglája, fijalka, STIMPRE, a_tao, Chancer, Churry, Duše zmítaná bouří reality, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zkusil jsem obojí - a zase máš pravdu. :-)

06.06.2008 13:42:00 | Aťan

...beru ...mám se posrat z těch dobrot nebo z politiky ...dyk to vyjde nastejno ...

06.06.2008 13:37:00 | WhiteSkull

Rozumím, trh je trh. Posílám ti Šaratici a uleželý kefír...

06.06.2008 07:44:00 | Aťan

…dělej politiku …ze začátku se z toho pobleješ ale pak už ti to bude fuck …hlavně ti budou fuck lidi …nebo buď vůl …budeš blejt nad tím, že na tebe volení serou … ale pak si zvykneš ...mimochodem mám u tebe litr/jedno čeho/ za to, že si mne donutil napsat komentář …no nekoukej, za všechno se platí …:) …

06.06.2008 00:49:00 | WhiteSkull

Politiku řešit raději jen s opravdu velkým ohledem, nebo se z toho člověk fakt zcvokne. Souhlasím :-).

04.06.2008 22:44:00 | Zerkalo

a svět je stále krásnější!

01.06.2008 12:24:00 | zemědělec Karel Motyčka

Oprava: někdy si postěžuju, jak vidno... :-)

31.05.2008 23:28:00 | Aťan

Sio, už jsem si vybral - vypadá to, že volem zůstanu až do dřevěnýho penálu, ale nestěžuju si. Jsou na tom lidi (města a státy) mnohem hůř. (Občas předstírám, že su byk :-))

31.05.2008 23:25:00 | Aťan

Nejsi v tom sám...tyhle hovadiny trápí každého druhého. Žijeme v bordelu, ale přece jen může býti ještě hůř ;-)

31.05.2008 21:16:00 | Chancer

Ani nám se neuleví...

31.05.2008 16:06:00 | Bíša

Dá. Tím, že se o tom bude bavit čím dál víc lidí - síla nespokojené veřejnosti by šanci měla. Papalášové jsou taky jen lidi a chtějí být znovu zvoleni. Všeobecná lhostejnost a nedůraznost médií jim nahrává do karet. I v médiích je korupce, co si budeme nalhávat. Internet je poslední svoboděnka, kde si Aťan užívá... :-))

31.05.2008 14:22:00 | Aťan

Víš proč, voděnko? Protože většina lidí si myslí, že se jich politika netýká. Stále stejný scénář: nezajímám se - a proto to neexistuje.Dám malý příklad: po válce se prý hodně lidí divilo (podle historiků), že Němci vraždili v koncentrácích. Ale kdo chtěl, ten věděl.
Nezavírejme prosím ani dnes oči, koukejme papalášům do kapes - najdeme tam svoje prašule...

31.05.2008 13:57:00 | Aťan

Naprosto souhlasím, ale tak ono to stejně skončí válkou a pak se uvidí, ... jestli někdo zbyde;)

31.05.2008 11:41:00 | Orichi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí