Nový světový řád-Úvod.

Nový světový řád-Úvod.

Anotace: Jinam se to zařadit nedalo.NSŘ je dokument jenž jsem několik týdnů s menšími přestávkami vypracovával.Je to amatérský dokument s cílem rozšířit povědomí společnosti o tak zvaném Novém Světovém Řádu.

Nový Světový Řád!
Část I.
Úvod.
O tajných světovládách se již napsala spousta spisů a dokumentů v zahraničním tisku,nebo alternativních nestátních a nesoukromých médiích.Ovšem v českých médiích o nich bylo jen pár zmínek a v tisku se o nich prakticky nemluvilo a jak všichni dobře víme žádná alternativní média v Česku neexistují.
Proto jsem se rozhodl sepsat tento obsáhlý dokument poukazující na jednotlivé fáze rozvoje nejprve feudální a posléze průmyslové společnosti vedené skrytými skupinami.
V tomto spisu se zaměřím i na popis jednotlivých skupin,což bude v podstatě další část úvodu a seřadíme je chronologicky s jejich historií,informacemi o jejich členech a dalšími charakteristickými daty.Stejně tak budu informovat o nastolování totalitních praktik proti obyvatelstvu,ať již v USA,Rusku či EU a o těmito skupinami chystaném scénáři budoucnosti.
Situace politického a vojenského napětí ve světě v důsledku moci těchto skupin se čím dál tím více stupňuje,proto sepisujeme pro české čtenáře tento dokument.Je nutné všude šířit informace o těchto skupinách dokud jde zastavit hrotící se situaci.
Poznámka: Hnutí a organizace o nichž budu psát budu nazývat taky „zločineckými skupinami“.
Poznámka 2: Pokud chcete tento dokument odsoudit předem jako snůšku konspiračních teorií,nečtěte ho.Prosím jestli ho chcete číst a kritizovat,tak konstruktivně a slušně.
Autor Vladislav., 21.08.2008
Přečteno 338x
Tipy 4
Poslední tipující: PatriceB, Aurelius, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Také se rád začtu...

23.08.2008 15:19:00 | Bíša

Pamatujte na upozornění,že je to amatérské. ;-)

21.08.2008 22:08:00 | Vladislav.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí