Nový světový řád-Skupiny zla!

Nový světový řád-Skupiny zla!

Anotace: II.část,Skupiny zla,popisující hlavní "zločinecké světové organizace".

Část II.
Skupiny zla.
Předně než započnu popisovat jednotlivé skupiny a tajné složky je nutné si uvědomit,že všechny tajné skupiny(Ilumináti,Bilderburg Group,Výbor pro Zahraniční Vztahy…) se odkazují ve svých cílech na náboženská poselství a podle jednoho z nich je i nutné zredukovat lidskou populaci na maximálně 500 miliónů jedinců.To vytesali světoví vůdci do kamenů v Guidstones,Georgia.

Ilumináti,Iluminates(Osvícenci,Světlonoši,Luciferové…-ostatní názvy).
Tato organizace je asi nejznámější ze všech tajných organizací pokud jde o informovanost v ČR.Ve světě je,ale také poměrně známá. Ilumináti vycházeli z určitého pokřiveného druhu křesťanství a křesťanské morálky.Tvrdili,že „člověk je od přírody zlý a k dobrým skutkům je donucen jen terorem a násilím,které páchá zase jiný člověk…“.Podle nich nemají lidé právo mít kontrolu nad vlastními životy.
Rok jejího vzniku není možné říct přesně,ale odhaduje se mezi lety 1250-1300.Ovšem „zlatý“ rozkvět Iluminátů-osvícenců nastal s nástupem Adama Weisshaupta,křesťanského „filozofa“ židovského původu,až koncem 18.století.
První informace o Iluminátech vypluli na povrch,až v roce 1305,kdy v březnu(den neznámý) jedné bouřlivé noci projížděl posel Iluminátů přes Bavorsko,ale při smrtelné nehodě zahynul zásahem blesku,ovšem dokumenty,které u sebe měl to „přežili“.Místní rolníci a milicionáři získali zachovalé dokumenty a další den je zveřejnili.
Z dokumentů vyplynulo,že cílem hnutí Iluminátů je sdružit neurčené mocenské skupiny s cílem kompletního zničení veškerých struktur lidské civilizace nebo jejich ovládnutí.To znamenalo buď popravit všechny krále a kněží,nebo je získat pod svoji kontrolu.
Tím ovládnout světovou civilizaci.
O rok později,v roce 1306 bavorský král Ludvík vyslal ozbrojené síly proti Iluminátům.
Ovšem v době,kdy bavorští vojáci zničili sídlo Iluminátů v Bavorsku,jejich síly již byli po celé Evropě,včetně Francie,nezávislých italských států,Osmanské říši a i ve Španělsku.
Někdo tvrdí,že Ilumináti dodnes existují a že jsou svázáni se Svobodnými zednáři.
Je jisté,že v průběhu staletích se Ilumináti provázali se Svobodnými zednáři,jenž jim byli nejblíže.Roky 1776 a 1789 byli pro Ilumináty klíčové v jejich cestě k dalším vítězstvím.V té době již měli Svobodné zednáři plně pod svojí kontrolou a zároveň v roce 1776 skončila tzv.“americká revoluce“,která vedla k nezávislosti nově vytvořených USA na Velké Británii.
Nesmíme zapomínat,že 3/4 signatářů „charty nezávislosti“ USA včetně prvního prezidenta USA byli příslušníci Svobodných zednářů.
Dalším rokem byl rok 1789,rok velké francouzské revoluce.První revoluce,která smetla krále a nastolila republiku po dlouhých tisíciletích,se Francie stala,až na menší výjimky skutečnou známou republikou od dob Říma.Byla to epocha pádu evropských monarchií a feudalismu,kdy se upadající feudální ekonomický systém již nemohl držet na živu,nastoupil kapitalistický systém hospodářské výroby,který perfektně pasoval do plánů Iluminátů.Od té doby podle některých zdrojů získali skrze vlivné podnikatele moc nad světovými hospodářskými prostředky a jistě mohou,pokud stále existují,kooperovat s jinými zločineckými skupinami.
O dnešní teoretické moci Iluminátů svědčí i to,že jejich symboly: Oko,nedostavěná pyramida a společný symbol se Zednáři kružítko se nachází například na americké dolarové bankovce,jako symbol CBS a kružítko se nacházelo z „neznámých“ důvodů i na vlajce NDR.
Je jistě možné,že jde jen o pozůstatky z minulosti a že Ilumináti se již rozpadli,ale taky je možné,že stále existují.Jejich členové nejsou známí,já osobně ovšem znám jistého příslušníka spolupracujícího s jejich silami.Ovšem i k tomu musím být skeptický,není prověřený a zřejmě je to i podvodník.
Jedním z cílů jejich moci je obrovská redukce lidské populace o cca.95%,na přibližně 500 miliónů jedinců,buď do roku 2015,2020 nebo 2030.…
Podle dalších informací jenž se nám podařilo získat by mělo být na světě 33 členů hnutí Iluminátů,samozřejmě s kontrolou nad 90% největšími obchodními řetězci,90% světových zásob ropy a nalezišť.
Hlavní články páteře Iluminátů jsou nadnárodní podniky rodin Rockefellerů(ropní magnáti),Rothschildů(bankéři),Wartburgů(bankéři),Morganů,Lazárdů a Fordů(automobilový magnáti),povšimněme si,že Rockefellerové,Fordové i Wartburgové jsou židovské rodiny.

Bilderburgská skupina,Bilderburg Group.
Bilderburg Group,dále jen BG vznikli v roce 1954 v Holandsku na tajném zasedání skupiny podnikatelů a politických elit provázaných s hlavními světovými podnikateli(Rockefellery a Rothschildy) v hotelu Bilderberg.BG je nepochybně jednou z nejmladší a zároveň všeobecně nejmocnějších skupin provázaných s americkými a britskými politickými vůdci.Členové BG jsou vedeni i na tajných seznamech,po kterých mnozí nezávislý vyšetřovatelé a demokratičtí aktivisté pátrají.
Mě se podařilo získat jména několika příslušníků BG,které identifikovali západní demokratičtí aktivisté.
Zde jsou jména některých členů BG,získaná z roku 2006:
Augusto Santos Silva(sociolog,člen Španělské Socialistické Strany).
Matias Rodriguez Inciarte(organizátor BG setkání mezi lety 1997-2008).
Bernardino Leon Gross(předseda sekretariátu pro zahraniční vztahy Španělska).
Juan Luise Cabrian.
Siv Jensen(vlivná představitelka norské “sociálně-konzervativní” Pokrokové Strany).
Tito výše jmenovaní byli identifikováni videem.
Zde je několik dalších identifikovaných textově západními demokratickými aktivisty,výběr “nejdůležitějších”+jejich “povolání”.

JMÉNO A PŘÍJMENÍ. POSTAVENÍ.
Jaap de Hoop Scheffer Vrchní velitel NATO(2003-až současnost).
Jose Manuelo Barroso Předseda EU(2004-2009).
Jean-Claud Trichet Prezident evropské banky.
Hilmar Kopper Šéf německé národní banky.
Paul Wolfowitz Prezident Světové Banky.
Robert Shapiro Petrochemický koncern Monsato.
Mervyn King Guvernér britské národní banky.
Klaus Schwab Prezident Světového Ekonomického Fóra.
Michajil Moskow Guvernér Chicagské Federální Banky.
Peter Stuherland Předseda Světové Obchodní Organizace WTO(1993-1995)
Daniel Vasella Nadnárodní farmaceutický koncern Novartis.
Jeroen van der Veer Královská dánská petrochemická korporace.
Ewald Kist DMC electronic corporation,Royal Philips Electronics.

Dalším důležitým člověkem napojeným na BG je i Henry Kissinger,pravá politická ruka Rockefellerových sil.
Vůdci a členové BG otevřeně na veřejnosti,která ovšem netuší téměř nic o existenci nějaké BG prohlašovali,že je nutné nastolit „Nový světový řád“,například otec George Bushe,dnešního amerického prezidenta a bývalý prezident USA,sám prohlásil na půdě Kongresu USA,že "věří v Nový Světový Řád".Vůdci BG jsou přímo propojení s „náboženským proroctvím“ o maximálním počtu 500 miliónů lidí,kteří by byli absolutně kontrolováni.To je snížení lidské populace o téměř 93-95%!
Skrze digitální technologie chtějí všechny zločinecké skupiny izolovat lidi do městských „ghett“,infikovat je kontrolními čipy a mít lidi „označkované“ jako zvířata.

Agendy BG.Výběr několika(jména účastníku nebudu vypisovat-jde o desítky delegátů,pouze jména předsedajících členů schůzí.).
Pořadí,místo,datum. Agenda.
"1.schůze,Oosterbeek,Nizozemí,29-31.května 1954.
Neznámí předsedající.
Šlo o vůbec první schůzku,která se konala v hotelu Bilderburg.
Byla prvopočátkem existence BG. *-Postavení vůči komunismu a SSSR.
*-Zpráva o závislých územích za mořem(Afrika,jihovýchodní Asie atd.)
*-Zpráva o ekonomických problémech.
*-Projednání „evropské integrace“ a evropských ozbrojených sil."

"43.schůze,Evian-les-Bains,Francie. 21.-24.května 1992.
Neznámí předsedající.
Agenda této „post-sovětské“ konference byla složena především s toho jak provést privatizace a zničení hospodářství bývalého SSSR a socialistických zemí. *-„Předpovědi“ do budoucna pro bývalé sovětské republiky.
*-Jak postupovat ve východní Evropě?
*-Co dál s USA.
*-Světové hospodářství.
*-Co dál s Evropou.
*-Sovětský Svaz:Pohled z Moskvy.
*-Problém migrací.
*-Zahraniční vztahy západu-východu."

"51.schůze,Versailles,Paříž,Francie.
Etienne Davignon,komisař průmyslu a energetiky EU.
15.-18.května 2003.
1.schůze BG z 21.století o níž se mi podařilo sehnat data a informace.Většina dat a agend ostatních schůzi je nepřístupná. *-Americko-evropské vztahy na pozadí iráckého konfliktu.
*-Ekonomické problémy.
*-Blízký východ a „terorismus“.
*-Evropské konvence."

"52.schůze,Stresa,Italie.
-//-
3.-6.června 2004.
Agenda 52.konference Bilderburgské skupiny byla poměrně heterogenní. *-Americko-evropské vztahy na pozadí americké zahraniční politiky.
*-Blízký východ.
*-NATO(další postupy rozvoje).
*-Čína(ovládání Číny).
*-Světové ekonomické a energetické problémy."

Informace,agendy atd.,o ostatních schůzi,kromě seznamu členů jednotlivých se mi nepodařilo sehnat.

Na poslední schůzi z června 2008 byli přítomni následující lidé:
Participants (účastníci)
Etienne Davignon | Josef Ackermann | John Adams | Fouad Ajami | Keith Alexander | Joaquin Almunia | George Alogoskoufis | Roger Altman | Ali Babacan | Jan Peter Balkenende | Francisco Pinto Balsemao | Nicolas Baverez | Franco Bernabe | Ben Bernanke | Carl Bildt | Antti Blafield | Stine Bosse | Ian Brodie | Oscar Bronner | Henri de Castries | Juan Luis Cebrian | Edmund Clark | Kenneth Clarke | Kristin Clemet | Timothy Collins | Bertrand Collomb | António Costa | Chester Crocker | Thomas Daschle | Paul Desmarais | Anna Diamantopoulou | Thomas Donilon | Mario Draghi | Brigitte Ederer | Murray Edwards | Anders Eldrup | John Elkann | Martha Farah | Martin Feldstein | Joschka Fischer | Harold Ford | Peter Forstmoser | Paul Gallagher | Timothy Geithner | Paul Gigot | Dermot Gleeson | Harold Goddijn | Zeynep Gögüs | Donald Graham | Victor Halberstadt | Richard Holbrooke | Seppo Honkapohja | Jaap de Hoop Scheffer | Allan Hubbard | Jan Huyghebaert | Wolfgang Ischinger | Kenneth Jacobs | James Johnson | Tom Johnstone | Vernon Jordan | Jean-Pierre Jouyet | John Kerr | Henry Kissinger | Eckart von Klaeden | Klaus Kleinfeld | Mustafa Koc | Bassma Kodmani | Henry Kravis | Marie-Josee Kravis | Neelie Kroes | Aleksander Kwasniewski | Wolfgang Leitner | Bernardino Leon Gross | Peter Mandelson | Christophe de Margerie | Roger Martin | Janos Martonyi | Jessica Mathews | Charlie McCreevy | William McDonough | Frank McKenna | Tom McKillop | Thierry de Montbrial | Mario Monti | Craig Mundie | Egil Myklebust | Matthias Nass | Queen Beatrix | Christine Ockrent | Jorma Ollila | Maud Olofsson | Willem-Alexander Ferdinand | George Osborne | Faik Oztrak | Tommaso Padoa-Schioppa | Alexis Papahelas | Dimitris Papalexopoulos | Henry Paulson | Frank Pearl | Richard Perle | Francois Perol | Volker Perthes | Prince Philippe | Robert Prichard | Heather Reisman | Condoleezza Rice | Rui Rio | David Rockefeller | Matias Rodriguez Inciarte | Charlie Rose | Flemming Rose | Dennis Ross | Robert Rubin | Ferit Sahenk | Mark Sanford | Eric Schmidt | Rudolf Scholten | Fritz Schur | Karel Schwarzenberg(náš ministr zahraničí) | Kathleen Sebelius | George Shultz Queen Sofia | Markus Spillmann | Lawrence Summers | Martin Taylor | Peter Thiel | Frans Timmermans | Dmitri Trenin | Jean-Claude Trichet | Sanam Vakil | Manuel Valls | Thomas Varvitsiotis | Daniel Vasella | Raimo Vayrynen | Hubert Vedrine | Knut Vollebaek | Jacob Wallenberg | Vin Weber | James Wolfensohn | Paul Wolfowitz | Robert Zoellick
Rapporteurs (zapisovatelé)
Vendeline von Bredow | Adrian Wooldridge
Národnostní složení BG je poměrně heterogenní,ovšem převažují: Američani,Dánové,Španělé,Holanďané a Němci.
Výbor pro zahraniční vztahy.
Výbor pro zahraniční vztahy není přímo zločineckou skupinou,ale je nástrojem těchto uskupení.Neví se o něm mnoho,jenom to,že jde o politickou organizaci americké vlády,ovšem název nevypovídá vůbec o jejích aktivitách,které ve skutečnosti spočívají v technickém sjednocení zločineckých skupin.
O VZH se nepodařilo získat moc informací.

???
Podle domněnek,některých členů autorského kolektivu,revolučně demokratických aktivistů a odpůrců zločineckých skupin můžou být Ilumináti,BG i VZH pouze zastíracím manévrem,neboť pokud by to byli právě tyto zločinecké skupiny,které řídí svět pak by o nich nebylo tolik informací.Proto se někteří spolupracovníci domnívají,že ve skutečnosti existuje ještě 1 skupina,která stojí za všemi těmito skupinami a vše skutečně existuje.Její cíle mohou být stejné jako cíle těchto skupin,ale v tomto případě nemáme absolutně žádné informace o působení takové skupiny.
Z jednoho nejmenovaného zdroje,který nikdy nebude zveřejněn z bezpečnostních opatření si máme důvod myslet,že tato „tajná“ skupina si říká Výbor Patriotů.Ale nic více se o nich nedá zjistit.
Autor Vladislav., 21.08.2008
Přečteno 1677x
Tipy 9
Poslední tipující: Aurelius, Bíša, Mademoiselle S., Zerkalo
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Neberu Tvé úvahy na lehkou váhu. Těch spolků kdysi bylo více. Templáři byli zlikvidování. Je zde i kabala. Také doktrína bílého anglosaského muže. Budu číst dál...

23.08.2008 22:57:00 | Bíša

Můžu říct, že jsem člověk, který se aktivné o vše zajímá. Muj zájem spočíval i v iluminátech. Četla jsem o nich, prostě jsem chtěla vědět víc, když mě něco zajímá, musim o tom vědět, co nejvíc. Díky, dobře napsáno. Zaujalo mě to a získala jsem nové informace!

21.08.2008 21:49:00 | Mademoiselle S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí