Nový světový řád-Současnost...cesta do temnot!

Nový světový řád-Současnost...cesta do temnot!

Anotace: IV.část mého dokumentu,nejdelší a složená s nejvíce podčástí.

Část IV.: Současnost,RFID mikročipy a nynější situace.
Tato pasáž bude jedna z nejdelších a bude mít za cíl všem lidem otevřít oči přilepené vteřinovým lepidlem.
Současnost,za které považuji léta 1991(rozpad SSSR),až 2009 jsou léta bezútěšná,léta kdy Ilumináti,BG,VZH a další získávají totální moc skrze digitální technologickou revoluci.
Digitální technologie,internet stvořený původně jako systém technologické rozvědky CIA,radio-frekvenční mikročipy RFID,elektronické technologie,GPS…to vše zaplavilo jako mohutná a hrůzostrašná vlna tsunami naše životy.Bez mobilů,PDA,Internetu,elektronických účtů a dalších moderních technologií jak se říká lidově(pokud něco takového ještě existuje) „neuděláme ani ránu“.To je bohužel smutný fakt.Dne 8.7.2008 vypadla z neznámých příčin na 2 hodiny síť mobilů pro cca.40 000 lidí v České republice.U mnoha těchto lidí to málem znamenalo ztrátu práce,postavení a všeho,protože jsou závislí na těchto technologiích.Nebýt internetu nemohl bych sepsat tento dokument.
Tyto technologie připravili člověka o jeho svobodnou podstatu a možnosti,o jeho rozhodování a vůli,spolu s konzumním životním stylem degradovali lidstvo na úroveň nejpodřadnějších živočišných organismů.To je o co jde zločineckým skupinám,zničit lidské mozky a přesvědčit lidi,aby nemysleli.Poté lidi dovedou do zkázy a naplní své plány.

Konzumní život.
Za počátek rozvinuté konzumní společnosti se dají považovat 60.léta na západě.Socialistický blok „postižený“ hroutícím se spotřebitelským průmyslem nedovoloval a ani ve své podstatě nechtěl nastolení konzumního života(jak kvůli neschopnosti byrokratických sovětských „ekonomů“ zajistit spotřebitelské zboží,tak kvůli nutnosti udržet lidi ve strachu a napětí proti „západu“).
Počátky konzumu však sahají do dob post-průmyslové revoluce,až ke konci 19.století,kdy se začal prosazovat fetiš značek a právě nejvíce se rozjel v druhé polovině 20.století.
Za konzumní život se dá považovat „nutnost“ každého člověka mít to nejlepší.Respektive každého člověka ve „vyspělém světě“.Zatímco v jedné části světa se mladí lidé hroutí kvůli tomu,kterou „značku si mají dnes vzít na sebe“,v jiných částech světa mladí lidé vyrábí za otrocké platy a v otrockých podmínkách tyto značky i 12-14 hodin denně,téměř bez přestávky šikanováni ozbrojenými mistry a šéfy dosazenými podnikatelskými špičkami Nike,Adidas,Microsoft a další…je to svět brutálních kontrastů vytvořený elitou.Levná pracovní síla v Číně,Indonésii,Pákistánu,Indii a dalších státech má téměř nulové nároky a musí žít s 1 dolarem na den,zatímco v USA a západní Evropě spotřební zboží a textilie vytvořené touto „pracovní silou“-ženami a dětmi,stojí desítky a stovky dolarů.Vše jde do kapes velkopodnikatelů.

Parlament,parodie na demokracii a diktatura.
Parlamentní „demokracie“ existuje od počátku vlády Iluminátů a Bilderbergů v Británii,z počátku bylo dovoleno volit pouze buržoazii(kapitalisté,podnikatelé,velkostatkáři…),dělníci a rolnictvo měli volby zapovězené.Teprve s nástupem „třídního boje“ proletariátu proti buržoazii museli Ilumináté provést „demokratizaci“ systému.
I přes demokratizaci došlo k nastolení statu quo.Ve 20.století se začali ve starých průmyslových mocnostech Británii,Francii a Německu uchycovat právě tento status quo.
Je téměř nemožné,aby se nějaká jiná než ta ze zavedených a v parlamentu pevně zapuštěných stran mohla dostat do poslanecké sněmovny a senátu.
Podívejme se na příklady:
USA: Demokrati a Republikáni,jen malou šanci měli protlačit se tam i Zelení.
Británie-Labouristé(sociální demokraté) a Konzervativci(mimo ně ještě malí Liberálové apod.)
Německo: SPD(sociální demokracie),nedávno kupodivu Die Linke(marxisté),CDU(křesťanští demokraté) a v některých zemských vládách posilující NPD(neonacisté).
ČR: ODS(proameričtí neoliberalisté),KDU-ČSL(křesťané),Zelení(???),KSČM(bolševici) a ČSSD(sociální demokrati).
Jen výjimečně se stane,aby se změnilo rozložení stran v parlamentech.V USA je to téměř nemožné.I v židovském státě Izraeli je pevně zakotvená pravicová Kadima a „levicová“ Strana Práce-Meimad.
K upevnění tohoto statusu quo a zamaskování nefunkčnosti parlamentní(zastupitelské) demokracie slouží i masmédia,televize,rádia,internet…všechno co je kolem nás a co nám vymývá mozek…ovšem ve chvíli,kdy je jasné,že už lid nepodporuje žádnou stranu,popřípadě většina lidu,nebo stranu nepřátelskou židoburžoaznímu systému,nastolí vojenskou protilidovou diktaturu v zájmu udržení hrůzovlády velkokapitálu.

2001,počátek „nové éry“-Boj proti terorismu.
11.září 2001,teroristé z „Al-Kajdy“,vycvičení v 80.letech CIA pro boj proti sovětským vojskům v Afghánistánu(další z účelových operací zločineckých skupin) unesli čtyři letadla na cestě do New Yorku,Washingtonu a k Pittsburgu.Ani jedno z nich toho dne nedorazilo.
Dva lety do New Yorku „zaparkovali“ přímo do budov World Trade Center.
Další do budovy Pentagonu ve Washingtonu a třetí havarovalo poté co se cestující vzbouřili únoscům a spadlo u Pittsburgu.
Stačí se podívat na mnoho podivných faktů.
Začneme postupně:Motiv.
Pokud by šlo o útok islámských radikálů,nebyl žádný přesnější motiv nalezen.Fanaticky „boj“ proti „západní civilizaci“ byl nevyprovokovaný a teroristé by se do něčeho takového nepustili,i kdyby byli sebe-fanatičtější útočili by na představitele „západní civilizace“ ve svém okolí,v případě blízkého východu proti sionistickému režimu v Izraeli.
Navíc teroristé by museli očekávat,že následná reakce „západu“ by byla tisícero horší a zničila by je.
Provedení.
Útok letadlem mířil na WTC přímo do vyšších pater budovy vystavěných z pevné žáru vzdorné konstrukce.Při výbuchu letadle ovšem jak technici a vědci dokázali nemohlo dojít k takovému žáru,aby se roztavili nosníky a konstrukce budovy,což se ovšem podle ohořelých zbytků zjistilo,že se stalo.Veškerá oficiální místa se k těmto podivným okolnostem odmítla vyjádřit.
Výsledek,který měl být cílem „teroristů“:
1.Před útoky byl prezident Bush,nastrčená loutka zločineckých skupin nenáviděným prezidentem,který se dostal k moci politickým volebním podvodem a proti jehož inauguraci na místo prezidenta se strhli poprvé v historii USA masové demonstrace.
2.USA získalo spolu se západními státy záminku pro další vojenské intervence na blízkém východě(útok na Afghánistán,vpád do Iráku,válka s Iránem,vyvolaná skrze spojenectví s Izraelem).
3.Rozšířili strach mezi americkým lidem.
Až nápadně připomínalo 11.září 2001,podpálení říšského sněmu Reichstagu v roce 1933,které vyneslo Hitlera k moci.Rozdíl je v tom,že tehdy to byli „komunističtí teroristé“(kteří byli okamžitě potlačeni-resp.Komunistická strana byla zničena) a dnes to jsou „islámističtí teroristé“(kteří byli také „potlačeni“,resp.demokratická hnutí a náboženské církve islámu v USA a dalších státech „západu“ jsou brutálně napadány fanatickými nacionalisty a ultrapravičáky).
Je jisté,že teroristické útoky byli provedeny CIA a na rozkaz zločineckých skupin.

Patriot Act,zákony diktatury.
PA I., a PA II.,byli schváleny krátce po 11.září 2001 ovšem počáteční práce začali už v roce 1995 a do hlavní fáze vytvoření se dostali v roce 1999.Bez „teroristických útoků“ by americká vláda nikdy nemohla prosadit PA 1 a 2,které učinili již i oficiálně z USA diktaturu.
V rámci hysterie proti „islámským teroristům“ byli nastoleny tyto zákony rapidně omezující svobodu slova,pohybu,tisku,shromažďování,zvyšující pravomoci policie,federální bezpečnostní služby FBI a státní rozvědky CIA.
Patriot Act mimo jiné obsahuje:
Vedení biometrických dat o občanech USA.
Možnost nahlížet do finančních záznamů,zdravotních zpráv atd.
Možnost zatčení,až na týden bez udání důvodu(osoby bez amerického občanství mohou bez udání důvodu držet,až půl roku).
Možnost zatčení za „teroristické aktivity“,které jsou ovšem nespecifikované.
Bez vědomí dotyčného smí agenti FBI prohledávat jeho dům,popřípadě kancelář.
Smí instalovat odposlouchávací zařízení do pevných linek a mobilů.
Smí sledovat jaké stránky si „podezřelá“ osoba prohlíží.

O praktickém užití Patriot Act se můžeme přesvědčit i na 4 příkladech.
1.Zatčení vůdců demonstrace.
V roce 2004 se měla konat „proti-vládní“ demonstrace,respektive demonstrace proti zasedání několika G8.O pět let dříve,před aktivací PA masy demonstrantům doslova rozmetali setkání WTO v Seattlu.Ovšem dva dny před demonstrací v roce 2004 byli všichni čelní představitelé a organizátoři zatčeni.Výsledkem bylo,že místo masivních oprávněných nepokojů lidu,které by zasáhli celý Washington se sešlo cca.7000 lidí a nepokoje nebyli téměř žádné.Demokracie byla zardoušena.
2.Došlo již i k případu,kdy malá organizace,Fresna pro Mír,jejíž členové jsou povětšinou starší občané města Fresna nebo ženy a děti a která organizuje meetingy na podporu obětem irácké a afghánské války,byla infiltrována příslušníkem FBI.Jedna z členek si všimla,že jeden z jejich členů,Arron Russel,přestal docházet na schůze FPM a o pár dní později uviděl v novinách zprávu,že při bankovním přepadení byl zabit příslušník FBI,zároveň zástupce městského šerifa,ovšem s jiným jménem,ale úplně stejnou tváří jako měl Arron Russel.
3.Případ ad absurdum se stal jistému důchodci na východním pobřeží USA.Tento důchodce se setkal s důsledky PA na vlastní kůži,když při sportování v tělocvičně prohlásil při vášnivé diskusi,že „Bush je hajzl“,další den za ním přišla skupina příslušníků FBI s tím,že ho udali jeho „kamarádi“ z tělocvičny.FBI „mu domluvila“,aby nedělal hlouposti.
4.Případ se týká známého bojovníka proti Bilderberg Group,organizátora boje proti Novému Světovému Řádu-Alexe Jonese.Alex Jones,zakladatel alternativního média PrisonPlanet.com se měl v roce 2006 účastnit akce proti zasedání Bilderberg Group v kanadské Ottawě.Na letišti v Texasu mu,ale nebylo dovoleno odcestovat letadlem,ale do Ottawy se nakonec dostal.Ovšem autem a na poslední chvíli.

Patriot Act II.,rozšiřuje pravomoci PA I.
Asi největším rozšířením je možnost zbavení občanství téměř kohokoliv a za velice volných podmínek.Patriot Act II. byl přijat na jaře 2003,těsně před válkou v Iráku a v době propuknutí největší mírové demonstrace na celém světě.Patriot Act´s byli posledním nožem vraženým do zad již tak slabé americké demokracie.Stát,dnešní liberální pravicí a vládními propagandisty glorifikovaný jako největší demokracie světa se ve skutečnosti ocitá na úrovni policejní diktatury.
Do podrobna by bylo extrémně složité poukázat na všechny zločinné stránky Patriot Act,nic méně,zákoníky PA I. a PA II.,jsou na internetu volně k dispozici.Názor si udělejte sami.

Podobné praktiky bylo po několika teroristických útocích na sídlištích v Moskvě zavedeny i v Rusku,rozdíl je v tom,že ruský báťuška Putin vládnoucí nejprve jako prezident,dnes jako premiér skrze svoji pravou ruku Dimitrije Medvěděva,téměř otevřeně prosazoval tyto totalitní metody,ač také pod rouškou „boje proti terorismu“,ovšem proti čečenským islamistům.

Afghánistán a Irák.
Tyto dva státy se stali dalšími historickými a krví statisíců nevinných nasáklými milníky v novodobé historii lidstva 21.století.
Útoku na Afghánistán v listopadu 2001 předcházela podivná událost.Vláda Talibanu Američanům slíbila pokud nezaútočí vydat Usámu bin Ládina.Američani ani nereagovali…proč asi?Ignorovali to pro možnost úderu proti Afghánistánu.Během pár měsíců byla zničena pravidelná afghánská armáda,která neměla proti americké armádě šanci.
Dobytí Afghánistánu rozšířilo politicko-vojenskou moc „západu“ na regionech střední Asie,doposud ovládané ruskými mocenskými kruhy.
V březnu 2003 po mnoha měsících politické napětí nezaútočilo USA na Saudskou Arábii,domovskou zemi teroristů z Al-Kajdy,kde byli teroristé vyzbrojeni a dříve i s americkou pomocí vycvičeni,odkud většina z nich pocházela a byla napojena i na mocenské klerikální kruhy…ovšem Saudové mají ropu a obchodují s ní(mimo to rodina Usámi bin Ládina,vlastní ropné koncerny v SA a obchodovala přímo s Američany a dodnes obchoduje).Irák odmítal spolupracovat se západem.Respektive Saddám Hussajn,ač byl dosazen samotnými Američany,sponzorován v krvavé válce s Iránem,vyzbrojen chemickými a biologickými zbraněmi od Američanů,aby je později použil proti vlastním obyvatelům,se stal nepřítelem zločineckých skupin.Američani a zločinecké skupiny,resp.jejich média a politické loutky vymyslely,až hrůzný počet falešných a nepodložených nařčení(Irák vlastnil Zbraně hromadného ničení-ano dostal je od Američanů v době irácko-iránské války a šlo jen o biochemické zbraně,kterých se později zbavil.Žádné jaderné zbraně neměl a nedávno záhadně objevených 550 tun obohaceného uranu bylo nepochybně nastrčeno Američany.Saddám spolupracoval s bin Ládinem-další lež,Ládin a Saddám se nenáviděli,ač se mnohokrát setkali.Irák byl diktátorskou zemí.To nepochybně byl,stejně jako Saudská Arábie,kde bylo,až v 60.letech 20.století zrušeno otroctví a kde platí nejbrutálnější systémy zákonů Šaria,či Pákistán,kde je u moci vojenským pučem dosazený prezident Parvíz Mušaraf,který málem vyvolal jaderný konflikt s Indií,nebo v Chile,kde Američani dosadili fašistický režim generála Pinocheta…proč nezasáhli v těchto zemích?Proč „neosvobodili“ tyto země ze spárů diktátorských režimů?Protože tyto režimy šli na ruku „západu“.Saddám vyvraždil chemickými zbraněmi několik stovek Kurdů a šíitskou opozici.Pinochet povraždil 3000-6000 lidí,30 000 nechal mučit a přes 100 000 deportovat,mimo to způsobili jeho reformy krátkodobý hladomor a potlačil veškerou levicovou,demokratickou ba i křesťanskou opozici do neznáma…).
V Afghánistánu zemřelo 70 000 civilistů.Několik stovek koaličních vojáků a tisíce talibanských vojáků.
V Iráku je situace mnohem horší-800 000,až 1 000 000 mrtvých,3 milióny lidí vyhnaných z jejich domovů,statisíce zmrzačených,přes 5000 mrtvých amerických vojáků a několik tisíc koaličních vojáků,ekonomika na pokraji zhroucení,vydrancované ropné bohatství,zhroucení sociálního postavení pracujících a nepřetržitá občanská válka…

RFID mikročipy.
S vývojem RFID mikročipů se začalo již v polovině 80.let v USA,ale k prvnímu užití byli dovedeny,až v roce 2005,tedy po dvaceti letech výzkumu,kdy začali být uplatňovány v některých oblastech výzkumu,vývoje,armády a průmyslu.
Od roku 2005 se částečně technologie RFID mikročipů zavádí i do pasů užívaných v státech Evropské unie.To bylo s nástupem Šengenského prostoru zrušeno,ovšem šlo jen o přechodnou zkoušku.
Od května 2008 zároveň začíná hrůzná éra „vítané“ totality.Někteří američtí občané si dobrovolně ve jménu „boje proti terorismu“ nechali implantovat do těla sledovací RFID mikročipy.Na těchto RFID mikročipech se nachází v digitální podobě následující:
Finanční správa,rodný list,zdravotní karta,různé osobní informace těmito čipy zpřístupněné pracovníkům americké federální bezpečnosti a rozvědky a v budoucnu i evropským tajným službám..
Podle výzkumu několika vědeckých pracovníků z oblasti neurologie je údajně možné ovlivnit mikročipem chování člověka,ovšem to je teprve ve fázi zkoušení a vývoje.

Světový super-stát.
V 50.letech v Evropě vzniklo Společenství Uhlí a Oceli,dnes známé jako Evropská Unie s platidlem Euro.
V 80.letech vznikla Africká Unie,která sdružuje většinu Afrických států a je nástrojem nadnárodního kapitálu pro rozvracení oněch států.
V 90.letech se začali načrtávat plány na vytvoření Severoamerické Unie s platidlem Amero.Vše začalo v roce 1994,kdy vstoupila v platnost dohoda o Severoamerické Zóně Volného Obchodu známá pod zkratkou NAFTA.Proti NAFTA se zvedl odpor mexického rolnictva a vznikla Zapatistická Osvobozenecká Armáda,partyzánské oddíly,bojující v mexickém federálním státě Chiapas proti centrální vládě.
Pro vytvoření SAU Ilumináti a Bilderbergové provedli skrze své loutkové mexické,americké a kanadské vlády zločinecký akt,kterým zrušili suverenitu všech tří zemí.Papírově zrušili hranice těchto států.Nyní se ruší i prakticky.Američtí dělníci,na zakázku španělské nadnárodní transportní firmy a s povolením americké vlády a amerického nadnárodního kapitálu staví tzv.Trans-Americký Koridor,někdy nazývaný Trans-Texaský Koridor.TTK se potáhne 6 437 km,z území hluboko v Mexiku,do Oklahomi v USA.Není známo,kdy přesně bude dokončen,ale jde o extrémně složitou stavbu,která má za cíl porazit hranice mezi USA a Mexikem,ale ne proto,aby se lidi měli lépe,ale proto,aby Mexičané,kteří představují onu neblaze proslulou „levnou pracovní sílu“ mohli vyvážet výrobky do USA.USA nechce být závislé na Číně,která spolu s dalšími jihoasijskými státy se chystá zformovat Asijskou Unii a chce být raději závislé na bližším Mexiku,ač to zpomalí rapidně růst spotřebitelského průmyslu,který je v případě USA z 80% závislý na Číně,v některých odvětvích spotřebitelského průmyslu dokonce na 95-98%.To je pro nově nastupující Severoamerickou Unii nepřijatelné.
Autor Vladislav., 22.08.2008
Přečteno 638x
Tipy 4
Poslední tipující: ewon, Bíša, Aurelius, Mademoiselle S.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mám-li se přiznat, nedočetla jsem ani do půlky. Ale je fajn, že tě zajimají i takové věci=)

05.09.2009 14:54:00 | prostejina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí