Krajské volby a volby celkově

Krajské volby a volby celkově

Anotace: Jste volič některé z parlamentních stran a jsou Vám současní politikové k smíchu? ... Pak to asi nemáte v hlavě úplně v pořádku ... (já asi taky ne, ale to je taky kvůli Vám :))

Je mi 20 let ... zhruba od 12 let tak pokukuji po politice a veřejném mínění (v posledních letech více, dříve samozřejmě méně). Zhruba od té doby jsem zaregistroval "duchaplnou",povětšinou každé 4 roky (někdy i dříve) se obměňující píseň plnou vulgarit ... text vyznívá přibližně nějak takto (omlouvám se vulgarity vyhvězdičkuji):

ZK****** ZP***** ODS/ČSSD/KSČM ("zde záleží na volebním období té které strany, v němž je píseň zpívána, jen u komunistů je to nezávisle na období :D) ať jdou do p*** zloději jedni vy******

Zajímavé o zelených, ani o lidovcích se tato píseň moc často nezmiňuje, o nepralamentních stranách vůbec ...

Je "krásné", že si dokážete tak krásně zanadávat na politiky, nazvat je tupými mozky a pak jako správné ovce vlezete opět do stejného hnoje ...
Když máte jít k volbám, tak ač zcela nespokojeni se současným stavem věcí, buď volit nejdete nebo volíte opět velkou parlamentní stranu, protože ona slibuje všechno, má pěkné volební auto, krásné letáky, rozdává balónky a dává zdarma buřty ... všechno platí z "vašich" peněz, ze "slibů" nesplní vůbec nic, balónky vám do dne uletí nebo prasknou a letáky vám budou za rok až zjistíte, že jste opět zvolili ty nepravé stále připomínat, že nejen politikové jsou tupými mozky ...

ZABERE VÁM TO NĚKOLIK HODIN (KDYŽ BUDETE ANGAŽOVANÍ NĚKOLIK DESÍTEK HODIN) PROJÍT SI PROGRAMY NEPARLAMENTNÍCH STRAN, VZNÉST DOTAZY K PROGRAMU, POPOVÍDAT SI S KONTAKTNÍ OSOBOU TÉ ČI ONÉ STRANY, A PAK SI JEDNU Z NICH VYBRAT NEBO, POKUD VÁS ŽÁDNÁ NEOSLOVÍ, NIC VÁM NEBRÁNÍ ZVOLIT NĚJAKOU STRANU PARLAMENTNÍ.

Ptáte se jaký je v tom rozdíl? Pro někoho žádný, pro mě to znamená to, že jsem jako svobodný člověk využil svého práva, ikdyž titěrného, ovlivnit dění v této společnosti. Nelituji těch několika hodin a několika napsaných emailů, rozhodl jsem se tak jak se mi zdálo správné, sám jsem si vybral. Nenechal jsem se strhnout davem a vím pro koho a pro jaké názory jsem hlasoval.
Má strana sice v krajiských volbách neuspěla a nemám žádnou jistotu, že kdyby uspěla dodržela by to co slíbila, ale nemůžu tvrdit, že by jejich řízení kraje bylo špatné, nikdy jsem jej totiž nezažil.

Zkuste se někdy zamyslet. Není lepší vyzkoušet něco nového i s tím rizikem, že se opět spálíme, než poskakovat v plamenech sem a tam a neustále řvát jak to strašně pálí?
Autor Kirkhof, 18.10.2008
Přečteno 327x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí