Romové a Tibet

Romové a Tibet

Anotace: Janov 17.11.2008 a Tibet listopad 2008 co mají společného? Humanisti nečíst jde o Vaše zdraví.

Romové a Tibet

Mladá Fronta v úterý popisovala plasticky zásah policie proti neonacistům v Janově u Litvínova. Člověku se z těch nácků až obrací žaludek. Kdyby se přede mnou jeden z nich objevil tutově mu pobleju ty jeho bagančata. Alespoň tak ten článek působí.
Redaktoři nezapoměli odsoudit i majoritní komunitu. Vždyť oni náckům pomáhaj. Pustí je přes dvůr nebo průchodem.
Hamba !!!
Hamba !!!
Třikrát hamba !!!
Tak jako Mladá Fronta píší všechna media a ve stejném duchu informují i televizní stanice.
Co mi na tom vadí ?
Ta ohromující jednostranost. Nikdo se neptá proč se ti náckové vydávají zrovna do Janova. Janov se stal místem kam se stahuje romská komunita. Dalo by se říci, že hlavní město Romolandu se přesunuje z Chanova do Janova. Místní obyvatelé, kteří tam žijí celé roky se stali nechtěnými účastníky tohoto stěhování. Od té chvíle co se tento proces rozběhl nemohou spát, posedět před domem a bez obav posílat děti ven. Jsou z nich vězni ve vlastním domově. Pokud nebydlíte s Romy pod jednou střechou tak asi nechápete.
Jak takový život tedy vypadá.
1.Naši romští spoluobčané křičí a hulákají celé noci. Do práce ráno nevstávají a tak se veselí i v pracovní dny do třetí hodiny ranní.
2.Zásadně nepoužívají zvonek a pokud přijede návštěva třeba v půl jedné ráno začne troubit před domem. Většinou zbudí všechny v baráku s vyjímkou svých přátel.
3.Nevím proč, ale romové zásadně ničí dům ve, kterém žijou. Snadno poznáte vchod, kde bydlí .Na první pohled jsou vidět vypálené zvonky, vytrhané schránky a rozkopané skleněné výplně dveří.
4.Všechny lavičky před domem obsadí jedna romská rodina a její přátelé. Za jednou rodinou ve vchodu přijde až čtyřicet dalších romů a ti suvereně vytlačí každého z okolí.
5.Pokud se sejde skupina romů, která svým počtem převýší skupinu nás majoritních alespoň třikrát narostou jim křídla. Skopat čtrnáctiletou holku v podchodu není žádný problém. Poměr sil bývá tak 3:1. Stačí, když odmítne odevzdat prstýnek, který se patnáctileté romce líbí a už to má. Nemá být rasistka, že je to tak
Všechno co popisuji v dobech 1-5 jsem zažil na vlastní kůži a to v Janově nebydlím.Ti ,,rasisti“ z Janova byli proti své vůle vtaženi do války. Sami bojovat nemůžou a tak se obrací k těm náckům.
Je to hřích ?
Podle novin ano.
Podle televize taky.
Jak, ale žít s romy to jim nikdo neporadí. Nikdo to neví. Ono to prostě nejde, kdo to vyzkoušel musí souhlasit, kdo to nezažil nepochopí a dál bude razit svá hesla.
Plná huba keců a nic z toho.
Ale zpět k nadpisu.
Proč romové a Tibet ?
V novinách byli i další články. Celá strana se věnovala tomu, že obyvatelé Tibetu opouštějí cestu kompromisu a chtějí svobodu a štěstí na Číně vybojovat. Komentář vyzněl jednoznačně. Ti z Tibetu se proti útisku můžou vzbouřit a třeba použít i násilí.
To je opravdu divná logika. Tibeťané můžou v zájmu svobody mlátit Číňany po hlavě a je to správné, když to samé chtějí udělat Češi a bránit svůj domov jsou to lumpové.
Byla by to v podstatě sranda, ale ta právě končí. Náckové, ale i obyčejní obyvatelé Janova nemají co ztratit. Pokud se nepostaví na odpor budou hrát denně ruskou ruletu:
Snad dneska nezmlátí moje dítě ?
Snad dneska nevemou poklice z mého auta ?
Snad dneska neodmontujou vše kovové z výtahu v našem domě ?
Snad dneska nepošle jedem rom bandu kluků s nůžkama, aby okradli mojí matku ?
Snad to ještě dneska odnese někdo jinej !!!!
Až trpělivost doopravdy praskne půjde o život. Pak se nedá do pohybu pár nácků. Zvedne se vlna zloby, kterou nikdo nezastaví.
I když mi to asi nebudete věřit toho dne, kdy se to stane se opravdu bojím.
Ulice našich měst budou plné nenávisti a bohužel i krve.
Autor Tanula, 19.11.2008
Přečteno 514x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Daniel - s takovým přístupem ten problém bude pouze nabývat větších a větších rozměrů, jak si myslíš že se taková tisícová a nepřizpůsobivá komunita bude živit? Je třeba zasáhnout na více místech, legislativně, občansky, především ale rychle a tvrdě. Stanovit maximální výši sociálních dávek pro jednu rodinu, ať má dvě děti nebo dvacet, a hlavně všichni občané českých měst, pokud vám není lhostejná budoucnost našeho státu, nebojte se dát najevo svůj názor, pokud budeme všichni stále zticha a jen to tiše trpět a ustupovat, budeme brzy bydlet s takovými Janovy a Chánovy za domem, a teď si položte otázku, proč obyvatelé Litvínova radikálům tleskali, oznamovali jim kde jsou policejní zátarasy, a umožňovali jim průchod přes dvorky a zahrady, zatímco policistům nadávali? že by to bylo tím že jsou rasisté? myslím si že ne...

20.11.2008 20:33:00 | Doki

Události v Litvínově jsem přesně očekával. Své obavy jsem již vyjádřil v mé poslední úvaze Policie svými postupy přináší neonacistům body. Pokud se bude policie chovat jen na základě politické objednávky, heslo "pomáhat a chránit" bude ještě směšnější, než je nyní.

20.11.2008 14:56:00 | Metcheque

Jo, taky nemám rád, když stát na jedné straně zakazuje a druhé neřeší... Akorát nevím, co s tím mohou nějací náckové udělat. Že zbijou pár Romů? Nebo že tam postaví hlídky? Víš, co bych udělal já? Kdyby každej ten skin obešel svoje kamarády a vybrali nějaké prachy, aby se ti bílí mohli odstěhovat, možná by to bylo lepší řešení. Ať si tam romové dělají chánov. pomáhejme těm našim. Když je stát proti nám, tak si pomůžeme sami. Pomozme těm našim, aby se odstěhovali do svého. A začněme od těch nejstarších...

20.11.2008 12:14:00 | Daniel S.

Také vím, jaké je to s nimi žít. Opravdu potřebujeme nějaké nové zákony, aby se romové více začleňovali do normálního života.

19.11.2008 23:34:00 | Aylipo

Parádní a statečný článek! Také je mi zle z médií a z toho jak prezentují romský problém. Bydlím ve městě s početnou romskou komunitou, vím, znám... potřebujeme jako stát spoustu nových zákonů týkajících se sociálních dávek a dalšího, chránící zdravou část našeho obyvatelstva...

19.11.2008 20:36:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí