Až k hořkému konci.

Až k hořkému konci.

Anotace: Janov a pan Koky stále straší !!!!

Až k hořkému konci.

Sotva poněkud opadli emoce z boje nácků o bezpečný Janov a ministr vnitra uklidnil svoje svědomí návrhem na zákaz Dělnické strany vyrazila do boje úzká, ale velmi hlasitá skupina našich spoluobčanů.
Jedná se o lidi, které já osobně označuji jako ,,profesionální romy“ nebo též ,,romové z povolání“. Tito lidé nejsou voleni ba ani jmenováni. Oni se prostě do svých postů nacpali sami.
Každý z Vás je určitě zná. Vždyť, kdo by neznal pana Veselého nebo Ščuku či Giňu.
A právě jeden z nich pan Cyril Koky dostal slovo ve čtvrteční Mladé frontě a slova se ujel opravdu z plných plic. Částečně sice uznal, že asi v Janově není všechno v pořádku, ale to v žádném případě není vina romů. Vina je na radnici, vládě a naprosto zřetelně i na starousedlících.
Prostě všichni jsou špatní jen jeho soukmenovci trpí jen a jen pro svoji barvu pleti. Vylévá si srdíčko tak dojemně, že přímo vidím jak ve své pracovně na úřadu vlády leží ve značkovém obleku na podlaze a skupina rasistů-Čechů mu dupe po břiše.
Ve své předpovědi už živě vidí jak majorita čím dál víc útočí na romské spoluobčany, kteří s holubičí náturou klidně chodí po ulicích našich měst. Škoda, že si pan Koky nenechá spočítat kolik je za rok přepadeno, okradeno, zbito a zavražděno Čechů ze strany romů. Je jich mnohonásobně víc než je tomu naopak, ale to on stejně neuzná, vždyť jde podle jeho vidění světa o běžnou kriminalitu a tu on neuznává. I kdyby k konfrontaci velkých rozměrů došlo pořád bude dalako víc obětí na naší straně, ale ani to s ním nehne. Je prostě rom z povolání.
Dále nesouhlasí se soustřeďováních svých soukmenovců do ghet. Nu což to je rozumné, ale proč se pan Koky nezeptá těch hodných a milých snědých proč vlastně neplatili nájem ve svých původních bytech. Příspěvek na bydlení brali a nájem neplatili. Toho se pak chytli realitky a neštěstí je hotové. Je tady Janov a co s ním. Pokud by romove platili nájem ve svém původním bydlišti žádný problém Janov by nebyl. Pan Koky asi neví, že dávky na bydlení končí v autometech, chlastu, cigaretach a drogách to pak logicky musí jít nájem stranou. Měl by vyrazit mezi své a vysvětlit jim k čemu dávky slouží, ale to ho ani nenapadne.
Pan Koky je skutečně hrubě nespokojen s politiky. Měli být asi ráznější hlavně jeho ministrině Džamila Stehlíková. O jejích schopnostech vím svoje a myslím si, že je ve vládě úplně zbytečná, ale přesto nevím jak zrovna pan Koky může napadat voleného zástupce lidu. Vždyť se ta splašená Kazaška do vlády dostala na základě výsledků svobodných voleb. Co jsme si zvolili to máme, ale pan Koky nemá žádný mandát to měnit. On zvoleným zástupcem není. On se zvolil sám a zlaté koryto si určitě udrží. Je přece profesionální rom.
Závěrem bych pana Kokyho poslal do nemocnice v Prostějově právě tam jeho nemocí ze špíny nakažení soukmenovci v dětském věku napadají zdravotní sestry a ničí vybavení takovým způsobem, že je třeba na tyto ,,děti“ volat policii. Ti chudáčci vystavení zvůli bílé bandy nemocní žloutenkou způsobili obrovské škody. Třeba je pan Koky naučí jak si mýt ruce a jak se chovat v nemocnici. Myslím, že tam nepojede co kdyby se taky nakazil a jeho zlaté koryto obsadil někdo jiný. To víte profesionální rom se musí pořádně otáčet.
Zpátky k nadpisu. Zdá se mi, že pomalu, ale jistě spějeme k hořkému konci. Máme před sebou dvě cesty. Buď můžeme do nekonečna ustupovat a nakonec budeme žít v jednom gigantickém Chánově či Janově nebo se můžeme semknout a svoji budoucnost si vybojovat. Bohužel z historie víme, že Češi nejsou národem bojovníku a to se asi nezmění.
Sklopili jsme uši před Zikmundem i před Ferdinadem a Franz Josefem II.
Podřídili jsme se Hitlerovi i Stalinovi.
Doufám, že nezalezeme pod stůl před panem Kokym a jeho druhy ,,profesionálními romy.“
Máme poslední možnost narovnat záda. Pokud se nenarovnáme teď čeká nás zánik.
Autor Tanula, 21.11.2008
Přečteno 492x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jojo... co k tomu říct... pravdivě smutný konec textu

22.11.2008 09:16:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí