Povedená delegace Evropského parlamentu

Povedená delegace Evropského parlamentu

Anotace: ...

Inu, není to tak dávno, kdy jsme byl poněkud rozezlen nad Lisabonskou smlouvou a nad informacemi médií, které jsou nám podávány. Nepotěšil mě ani fakt, že se na známých veřejných serverech ("Novinky" to byly, proč bych to nenapsal?) vyskytují nepřehlédnutelné veřejné urážky hlavy státu a to v naprosto otřesné vulgární formě.

Nu, den se s dnem sešel, stejný host k nám vešel! Je to tu zase. Tentokráte delegace Evropského parlamentu jedná s prezidentem (a jak!) a pak do novin vypráví, jaký je to ...(libovolná špinavost)...

Jsme ještě češi? Naše vlastní média lžou a přepisují urážky směřované na prezidenta? Co pro nás vůbec ještě prezident je, obtíž? Asi stačí být nepopulární kvůli ekonomické reformě (kvůli které byl ve skutečnosti v zahraničí ceněn, protože dopadla zdaleka nejlépe narozdíl od ostatních států!). To pak můžete být i prezident, ale novináři vám budou nadávat a zahraniční hulváti jim budou našeptávat jak!

Tak a teď to nejlepší. V tento moment si stále ještě můžete myslet, že jsem nějaký proklausovský fanatik, však přece "noviny nelžou"! Ale ejhle, co je moc, je příliš, a ČTK a prezidentská kancelář se pro nemístnost a kvantitu fám a pomluv rozhodla vydat přepis jednání!

Tak si to přečtěte: http://hrad.cz/cms/cz/info_servis/tiskove_zpravy/5792.shtml

Pozor, narazil jsem i na přepis na ČT 24 (jakýsi Wordovský dokument), ve kterém byla chyba už v prvním odstavci. Vzhledem k tomu, že nejspíš dokument "stvořili" přes Ctrl+C a Ctrl+V, tak si nějsem jistý, jak se tam chyba vůbec mohla dostat. Doporučuji si to tedy přečíst přímo na stránkách Hradu, tam alespoň nehrozí riziko dodatečných úprav.

Inu, až dočtete, považte, co se říkalo v novinách a jak to doopravdy bylo.

(Fakt, že tento přepis byl zveřejněn, proběhl zpravodajstvím včera kolem desáté hodiny večerní...)

Já nevím jak vás, ale mě už ty české noviny S*.*U.

(Mimochodem, pokud vás zaujme Crowleyho pobouření nad prezidentovým výrokem o referendu a jak je to s těmi irskými názory...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7725425.stm

Tady se dočtete, jak byly irští politici vrcholně neradi, že se prezident schází s někým, kdo s tamější vládou nesouhlasí. Zároveň však fakt, že referendum smlouvu odmítlo zřejmě potvrzuje většinové reference obyvatel, nikoliv však Crowleyho pobouření nad tím, že on přece ví nejlépe, co irové chtějí...)
Autor Demedalex, 07.12.2008
Přečteno 372x
Tipy 3
Poslední tipující: Samotář Samotinký
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí