Student + učitel = ?

Student + učitel = ?

Anotace: Student + učitel = ?

„Jé, teď máme ájinu s Béďou. To zas bude opruz“.

Podobný povzdech můžeme slýchat dnes a denně, od studentů, kteří studují na škole všech různých typu a zaměření. A z 90 procent nejsou znechucení předmětem, ale učitele. Respektivně jeho stylem výuky.

Co to je za učitele, který nutí takhle myslet studenty? Typoval bych to na takzvanou „starou školu“. To nejsou učitele, ale profesoři a moc rádi by se nechali nazývat soudruzi profesoři. Myslí si, že jen oni mají pravdu a jakékoli studentské připomínky, názory, které kritizují jejich výuku jsou hnedle potrestány. To není správně. V dnešní době rozhodně ne. Dneska se všechno aktualizuje, vylepšuje, technicky se doplňuje. Proč ne tedy výuka? Proč ne styl výkladu učitelů? Nechci, aby učili roboti, ale, aby byl učitel pro studenty „chytřejší kamarád, kamarádka“. Pak mě bude učení nesmírně bavit.
Autor James Tony, 23.12.2008
Přečteno 331x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji za názor.

Tak jistě, u problémové třídy je každej kantor na dně s náladou. Ale ty problémy, cos popsal, se spíše stávaji na 2. stupni Zš. na střední a na vysoké škole jsou studenti "vyspělejší" a takové potíže neprováději.

Nechci, aby mě učil člověk, který by měl být na stejné úrovni jako já, ale aby se nebál používát, modernější a zábavnější metody. škola hrou.

07.01.2009 15:21:00 | James Tony

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí