Z týhle skály neskočím

Z týhle skály neskočím

Anotace: Musel jsem se vyjádřit...

Tak jako bájný krysař vábí pomocí flétny pověstné hlodavce, vábí nás pan Paroubek a Rath. Pomocí své rétoriky o poplatcích ve zdravotnictví nás vábí k tomu, abychom se postavili na jejich stranu. Přesněji, abychom jejich stranu příště volili.
Ne!
Já z té skály neskočím!
Těch nejpotřebnějších, kterým by měly být poplatky eventuelně odpuštěny, je drtivá menšina. Naopak drtivá většina na poplatky samozřejmě má a kdo je trochu solidární a není pokrytec, ten to alespoň sám před svým svědomím musí přiznat.
Tak třeba: řekněme, že třetina populace v produktivním věku má nadprůměrný plat. Samozřejmě zaplatí a o poplatcích ani nepřemýšlí.
Z té třetiny populace jich má dvě třetiny malé děti. Příspěvky jim také rádi zaplatí a nijak se jich to nedotkne.
A když se z té třetiny populace s nadprůměrným platem stanou důchodci, budou mít nadprůměrný důchod a také automaticky zaplatí, pokud nejsou pokrytci…
Ne, Pane Paroubku a Rathe!
Já z té skály neskočím!

A ještě něco!
Poplatky, to je teprve startovní čára zdravotnické reformy.
A my nejsme s to, v zájmu všech, potlačit svoji mocichtivost a přes tu pomyslnou čáru se přenést!

Ztrácíme čas…
Autor Kalka-psanec, 07.01.2009
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mno, já bych řekla asik to... že existují kraje, kde jsou platy víc než mizérie... takže nad nějakým průměrem, či nadprůměrem se směji se slzami v očích... jinak nevím, proč platím zdrav. poj., poplatek u lékaře, poplatek v lékarně a ještě doplácím na léky... chtěla bych pracovat ve zdravotnictví. Tam musí být peněž jako šlupek... tož doufám, že až se mi něco stane, že se řádně o mě postarají!

05.02.2009 22:11:00 | NikitaNikaT.

Jejky... Tohle téma a takováhle úvaha? Osobní subjektivní názor, beru, ale nemyslím, že to komukoliv cokoliv dá... Měl bys to zkusit trochu jinak, méně zaujatě a více logicky a argumentativně:)

08.01.2009 18:46:00 | Simísek

Samozřejmě, že tento vtipný poplatek nikoho nezruinuje, ale de tady o princip, každý občan, který platí daně na své výplatní pásce má i strženou nemalou částku za zdravotní pojištění, když už, tak a't to pojištění zvýšej a nedělaj tady bordel v legislativě...

08.01.2009 13:22:00 | Mrázek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí