Co doopravdy ohrožuje svět!

Co doopravdy ohrožuje svět!

Anotace: Snad to nedopadne tak, že svět ohrožuju hlavně já !

Co doopravdy ohrožuje svět!

Na složitou otázku, zdánlivě snadná ospověď.
Lidská hloupost a sobectví.
Proč si to myslím?
Jen hloupý člověk poslouchá a bezhlavě následuje samozvané hlasatele „pravdy“.
Tito hlasatelé křičí své názory a hlupáci za nimi běží jako ovce.
Jeden příklad ze všechny. Malá část vědců a velká část politiků se chytla tématu globálního oteplování. Oni hlásají své názory, které nejsou vědecky doložené a mi všichni je doprovázíme ,buď souhlasným mručením nebo nadšeným řevem. Každý, kdo říká něco jiného je označen za pitomce.
Diskutovat se nesmí.
To je prostě škodlivé a je to!
To, že se klima mění, víme všichni. To, že Sahara byla kdysi zelenou loukou a Evropa pod ledem, taky nikdo nemůže spochybnit. To, že Gronsko bývalo kdysi kvetoucí zahradou, nejde odmítnout.
To všechno bylo a lidé u toho nebyli. To bylo v pořádku , ale drobný výkyv v dnešních časech je podle hlasatelů „pravdy“ zcela jiště důsledkem lidské činnosti.
A tak vyhodíme miliardy dolarů, euro nebo korun v boji s něčím, co nemůžeme změnit.
Lidé po celé zemi umírají hlady a mi řešíme , jak snížit emise neškodného oxidu uhličitého.
Jsme hloupí!
A teď k sobectví.
Copak si někdo může myslet, že hlasatelé „pravdy“ jsou jen nezištní tupci.
Právě naopak. Z boje s CO2 si udělali živnonst nevídaného rozsahu.
Bojují v potu tváře s něčím, co nikoho neohrožuje a ještě na tom vydělávají.
Nebo se snad pletu pane Alberte Gore?
Autor Tanula, 13.01.2009
Přečteno 406x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí