Vladař 2.0

Vladař 2.0

Anotace: O vládách a podobných zvrácenostech psal již dost obšírně Machiavelli, neříkám, že jsem stejně kvalitní jako on, ale pokouším se navázat na jeho dílo.

Položme si otázku, kdo je dnešním vladařem, kdo má dnes absolutní moc? Řeknete si, co to je za debila, co to píše, dneska máme absolutismus tak ve dvou státech, zbytek konstituce nebo demokracie, případně diktatura. Myslím, že absolutismus dostal jenom novou podobu. Pro tuto modifikaci absolutismu jsem vymyslel pojem paladismus. Svítá? Asi ne. Nebudu vás již dále napínat.
Dnešním vládcem většiny světa Rusko. To z toho prostého důvodu, že na Sibiři se těží paladium, kov, ze kterého se vyrábí nožičky k počítačovým čipům.
Ovšem, Rusko je jenom loutka ještě vyšší moci. Ta moc ovládá všechno. Liter nevyjímaje.
Tak co, už víte, kdo to je?
Počítač.
Obvykle uvádím příklad na začátku, dnes tomu bude naopak. Takže příklad sám zní takto: Základní princip prodeje cigaret je tento: Trafikantce přivezou X balíčků, ona za ně zaplatí, potom je prodává o deset korun dráž, aby z toho něco měla. Pak jí zase dovezou X balení, ona je koupí a zase prodá o deset korun dráž. A tak bych mohl pokračovat až do dneška.
Dnes nemůže trafikantka prodat cigarety, aniž by to nezaznamenala do počítače.
Lidstvo počítači nikdy ovládnuto nebude, nevyrostou nám nad hlavu, my se zmenšíme tak, že budeme pod nimi jako trpaslíci.
No představte si že by teďka přestaly fungovat počítače.
To byste se neobohatili o tuhle úvahu, což by byla nevýslovná ztráta, no ne?
Autor 1984, 18.02.2009
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí