Mnichov 2009 a 15. březen po 70 letech.

Mnichov 2009 a 15. březen po 70 letech.

Anotace: Dějina se pořád opakují. 1938-2009

Mnichov 2009 a 15. březen po 70 letech.

Dějiny se asi pořád opakují.
Jsou národy, které se dají poučit a pak jsou tady i ti nepoučitelní. Osobně si myslím, že mi patříme k těm druhým.
V roce 1938 nás hodili Francie a Anglie přes palubu a 15. březen 1939 to jen potvrdil.
Teď se situace opakuje. Naši vládci v čele s prázdným Topolem a knížetem vyjednávali s USA o radaru a dělala ze sebe kašpary před celou Evropou.
Většina lidí žádný radar nechtěla, ale oni se snažili každého přesvědčit.
Pravda, moc jim to nešlo, ale snahu měli. A co se stalo na závěr.
V Americe se vyměnila vládnoucí garnitura. Tupého Texaského kovboje nahradil okouzlující poločernoch narozený se zlatou lžičkou v ústech. Vychovaný v luxusu a blahobytu bílých, který se celý život živí jako profesionální černoch, ač jím ve skutečnosti není.
Každému slíbí vše co chce slyšet! No prostě on s každým vyjde.
A najednou jsou dohody mrtvé. Ten okouzlujíc,í padělaný afroameričan běží jako pejsánek do Moskvy a radar u nás vyměňuje za přátelství Ruského medvěda nebo snad Medvěděva ?
Opravdu nevím, asi to nebude ani medvěd a asi ani Medvěděv. Ten pravý se jmenuje Putin.
My a Poláci jsme jaksi navíc.
Nikdo se nás na nic neptá.
Texasan radar chtěl, byl sice hloupý, ale do náruče medvěda se nehnal.
Věděl co by ho čekalo.
Barak to nechápe a nikoho se ptát nebude.
Měl by to udělat. Obyvatelé Pobaltí, Finska, Ukrajiny, Polska, Maďarska a desítek dalších zemí by mu mohli vyprávět ,jak se žije v medvědí náruči.
Je docela možné, že ten pružný mladý míšenec vyběhne z letadla číslo 1 a bude mávat nad hlavou s cárem papíru a do toho bude říkat: ,,Vezu mír pro celou naší genaraci.“
Nebude ani tušit jak moc se plete. Britský premiér se taky spletl a také si toho nebyl vědom, ale to už je historie.
Obyvatelé Česka, Polska a dalších států regionu si musí uvědomit nový fakt. Jsou odhození jako mastný papír od buřtů.
Barakovi se nehodí do hry.
Radar nebude a on se raději domluví s diktátorem.
Když to bude pro Baraka dobré hodí nás s klidem do Ruské náruče a ani brvou nehne.
Mnichov máme za sebou. Sad nedojde na druhý 15. březen 1939.
Rád bych na závěr napsal, že to jak dopadneme záleží teď i na nás, ale to není pravda.
Topol a kníže si naběhli a mi teď musíme jít za nimi.
Autor Tanula, 15.03.2009
Přečteno 436x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Akorát dvě připomínky:
"Ruský současný vojenský rozpočet je menší než současný německý" - Není pravda
(http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_and_federations_by_military_expenditures, http://www.globalissues.org/article/75/world-military-spending) Pokud máte aktuálnější a přesnější data, ukažte prosím, docela bych se rád podíval.

"To znamená že žádná sláva" - I země s daleko menším vojenským rozpočtem dokázaly pustošit po relativně neomezenou dobu Gazu a okolní arabské státy, které od té doby víceméně drží pysk, aby nedostaly zas, takže s žádnou slávou bych moc nemachroval... Stavět tady jeden mrňavej radar, aby nás hrdinně samojediný chránil před Ruskem je blbost, ale s tím malým chudáčkem v rozkladu, kterým Rusko prostě a jednoduše není, je to taky trochu ustřelený.

25.03.2009 14:42:00 | Bipolar Bear

Já bych nebyl tak hr.

Ruský medvěd už totiž dávno nemá pořádné drápy. Bohumil Doležal a jiní jemu podobní váleční štváči by nejraději Rusko vymazali z mapy a neopomenou žádnou příležitost připomenout jak moc je Rusko rozpínavé. Bohužel zapomínají dodat tu druhou polovinu - jako třeba že už na to nemají.
Ruský současný vojenský rozpočet je menší než současný německý. To znamená že žádná sláva. Možná si mohli zastřílet někde v Čečně nebo v Gruzii, ale na jakoukoliv větší válku v současné chvíli prostě nemají. Rusko je možná rozpínavé, možná že pošilhává po ztracených guberniích na západě, ale to není vlastní jenom Rusku. Každý velký stát je svým způsobem rozpínavý a kdybychom my češi obývali prostor od Uralu až po Amur a bylo nás 200 milionů, taky bychom asi byli rozpínavější než teď, kdy jsme jako turisté do jednoho čínského hotelu.
Ruská armáda je torzo té původní sovětské. Jistý americký generál řekl, že je reálnější že se v Normandii vylodí číňané, než že Rusko přepochoduje ukrajinské pláně.

17.03.2009 11:02:00 | Daniel S.

nooo... a co s tím navrhuješ dělat ty? jak jsme se měli chránit před spáry mědvěda... ?

16.03.2009 14:20:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí