,,Tak nám chtějí zrušit dvě politické strany“

,,Tak nám chtějí zrušit dvě politické strany“

Anotace: Pecina a spol bojují za demokracii. To je, ale dobrý vtip.

,,Tak nám chtějí zrušit dvě politické strany“


,,Tak nám chtějí zrušit dvě politické strany“,řekla posluhovačka panu Švejkovi.
,,Které strany paní Müllerová?“
Otázal se pan Švejk a dodal: ,,Já takových partají znám a ani jedné není škoda.“
Tato volná úprava úvodu legendárního románu Jaroslava Haška mě napadla pří čtení minulo pátečních novin.
Mladá fronta dnes tepe do dvou pidi stran a jednoho mini vůdce, který stojí v čele té ,,Dělnické“. Obrázky použíté jako podpora argumentů se skutečné podařili.
Mladí kluci na nich ,,hajlují“ to jest zvedají pravou paží k nacistickému pozdravu, další mají na triku svastiku a jeden se nechal dokonce vyfotit s bývalým členem eltiní jednotky nacistické třetí říše.
Zda ten stařec sloužil v koncetračním táboře nebo na frontě novináře nezajímá.
On má jasno byl u SS a tak je to lump.
Hluboce se však mílí, v táborech smrti nepochybně sloužili sprostí vrazi, ale ti SS-mani co bojovali na frontě jen hajili vlast a to je velký rozdíl!!!
Ale zpátky k tomu co stvořili pisálkové novin.
Argumentují vcelku prostě a přímočaře.
Členové Dělnické a Národní strany hajlují,nosí závadná trika a mluví s naprosto neškodným válečným veteránem a tak je musí státní mašinérie rozpustit.
Jak jednoduché a zároveň hloupé.
Kdyby tato logika platila, museli by se rozehnat všechny politické strany v Čechách.
Vždyť v každé z nich sedí mnoho a mnoho bývalých komunistů, kteří před listopadem 89, celé hodiny křičeli v prvomájovém průvodu hesla oslavující velkého Lenina, Gotwalda a další masové vrahy.
Od ČSSD , přes ODS a lidovce až po stranu zelených najdeme mnoho oslavovatelů socialismu a komunismu.
A jaký je rozdíl mezi hajlováním a řvaním hesla ,,Pod praporem velkého Lenina.....!!!“
Podle mého názoru žádný.
Fašismus, nacismus, komunismus jedno jest.
Rozdíl je jen v číslech.
Fašisti jsou břídilové mají na svědomí jen desetititsíce lidí hlavně v Itálii a Španělsku. Musolini,Franco a ti další, kteří se hlásili k fašismu nestojí skoro za řeč.
Nacisté a Hitler jsou jiná váha , ti mají na svědomí miliony lidí, ale jejich řádění bylo omezeno jen na menší část světa a relativně krátky čas.
Na vrcholu pyramidy hrůzy se bezkonkurenčně sluní komunisté.
Jejich zvěrstva prošla skoro celým světem. Od Česka, přes Rusko po Činu a Kambodžu.
Lenin, Stalin, Gomulka , Gotwald , Mao, Pol Pot a další a další mají na rukou krev desítek milionů nevinných.
To je fakt a nic na tom nezmění naše české vidění Světa.
Každý z nás se s komunisty nějak namočil. Měl ve straně tátu , mámu nebo třeba švagra.
Navíc určitě známe ve svém okolí nejméně jednoho ,,slušného“ komunistu.
To ,ale nic nemění na hrůznosti jejich ideologie.
Tato česká specialita se dokonale spojuje s evropskou pokřivenou optikou vnímání dějin.
Skoro každý obyvatel Evropy se ve svém nitru mrská za vyvražďování žídů v Osvětimi a dalších táborech smrti.
Těch šest milionů židů je černou můrou Evropanů.
Hitler a nacisté jsou hlavní viníci, ale i mi ostatní neseme ve své duši svůj díl viny.
Ptáme se: ,,Co dělali naši předci,aby ochránili nevinné židy?“
Odpověď není jednoduchá. A to nás trápí.
Ty miliony nevinných židů nás tíží a zločiny nacistů nám přibližují.
S komunisty je to jiné.
Miliony Ukrajinců, které nepřežili hladomor vyvolaný Stalinem nás nechávají chladnými. Deportování a vyvraždění Litevců, Estonců,Lotyššů, Tatarů, Čečenců a dalších a dalších lidí nám je lhostené, a to už ani nemluvím o obětech Pol Pota a Maa.
Z těch desítek milionů obětí komunismu nás oslovuje snad jen Milada Horáková a generál Píka.
V naších hlavách jsou komunisté ti co se jen v pár případech spletly, zatím co nacisté jsou do jednoho sprostí vrazi.
A tak nám nevadí, soudruch Filip pějící internacionálu a vyznávajícíc srp a kladivo stejně jako nás netrápí zástupy bývalých komunistů v jiných politických stranách.
Hloupí kluci zvedající pravici naopak provokují státní moc k horečné aktivitě.
Ministr Pecina chce speciálním tým k potlačení Dělnické a Narodní strany a noviny ho ryčně oslavajů.
Ale tak to přece nejde.
Pokud chceme dosáhnout demokracie, musíme všem měřit stejným metrem.
Nemůžeme kvůli pocitu viny více litovat mrtvého žida v Osvětimi než mrtvého sedláka z Ukrajiny. Nesmíme pronásledovat neonacisty a přitom nechat komunisty vesele oslavovat Stalina, Lenina a další masové vrahy.
Nesmíme nechat ty bývalé rudé, kteří teď sedí ve všech stranách, aby nám v klidu vládly.
Buď nechme Dělnickou a Národní stranu na pokoji nebo zakažme všechny strany kde sedí aktivní nebo bývalí vyznavači komunismu.
Demokracie je jen jedna a právo na ní má každý.
Zákaz jakékoliv třeba i Dělnické strany jí každopádně jen poškodí.
Dneska se zakáží neonacisté a kdo bude na řadě zítra?
Autor Tanula, 05.06.2009
Přečteno 364x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no stává se to - první vlašťovka: Komunistický svaz mládeže

05.08.2009 13:58:00 | dead-head

Nikdy se nevymýtí jedno zlo, ani to druhé.
Je mi zle z hajlujících vrstevníků, co ani neví, za co vlastně "bojují".

07.06.2009 22:51:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí