Krize v České politice…

Krize v České politice…

Anotace: Krize v České politice

Téma, které se v tomto státě snad skloňuje ve všech pádech. Nejsmutnější na tom je, že i ve světě se o nás hovoří ne zrovna nejlépe. Nejsem zrovna člověk, který by o tomto tématu měl až tak co říct. Jsem osmnáctiletá holka, kterou zajímají spíše věci, jako jsou maturita, státní zkoušky, autoškola… Jen tak mi sotva zbývá čas na soukromí, natož ještě uvažovat o ,,zkažené České politice“ kde se všichni evidentně perou o moc, peníze, no prostě o bezedné koryto peněz našich lidí co řádně platí daně. Jistě že, kde stojím a kudy jdu, slyším jen politiku. Takž je to i doma, stačí jen, aby se sešlo pár dobrých známých na sklenku vína, a při sebelepší zábavě to alespoň na chvilku zapluje do politiky. Je to jako mor, kterému snad podlehne každý rozumě uvažující občan této země. Když slyším názory starších lidí u babičky, lidí čekajících na autobus, ale i kamarády rodičů. Tak se ani nedivím, že se dokážou pořádně rozparádit v názorech a ve výrazech na naše politiky.
Pro mě je tou největší krizí asi to, jak se politici snaží přetvařovat - což musím uznat, jim jde velice skvěle – a co největší zisky si sunout do vlastní kapsy nebo kapsy příbuzných či známých. V této politice už nejde o jedince jako obyčejného, prostého člověka – Český národ, ale jde tu především jen o jedince, jako jsou právě politici, kteří národ jen využívají. Málo co se najde, že by udělali z vlastní dobré iniciativy pro lidi. Vše dělají jen sami pro sebe a své politické strany, což na venek nesmějí dávat najevo, neboť by je poté nikdo v tom nepodporoval, tak proto ta přetvářka. Jen nechápu, když to lidé vědí, proč je stejně v této věci podporují? Je mi záhadou, jak to může nechat člověk v Českém státě až tak daleko dojít!
Netvrdím, že v jiných státech je to jiné, ale proč právě MY je musíme tímto způsobem následovat? Jeden by očekával, že se lidé moderní doby 21. století budou mít dobře a že se budou moci spokojeně podívat do budoucna, ale opak je pravdou. 100%-ní sociální program je tu pouze pro politiky a jejich nejbližší. Každý žijeme jen jednou a nejsme otroci těch druhých, což si někteří politici vroucně přejí. Po zvolení zapomenou, že je lidé volili právě proto, aby se jejich situace zlepšila a rapidně zhoršila. Mladý člověk, který se připravuje na maturitní zkoušku se dostane až k tématu „ defenestrace v Čechách“. Hned se mu zde nabízí otázka – bude se tento dobrý skutek opakovat i do třetice? Každý ať si odpoví sám, ale ať se politici nedivý, že národ takto uvažuje, když se mu vede čím dál tím víc hůř.
……………………..……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……JE TO TÉMA, KTERÝM SI NERVY NÍČIT FAKT NECHCI, NA TO MÁM JEŠTĚ ČASU DOST…!
Autor Chikitka - Banánek, 18.10.2009
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí