Nakopat do zadku a nasrat na hlavu.

Nakopat do zadku a nasrat na hlavu.

Anotace: Hlavně klid. Dobrý voják Švejk by se taky nerozčílil. Hluboce dýchejte a pak jděte na jedno...

Nakopat do zadku a nasrat na hlavu.

Náš svět se žene kamsi do neznáma a člověk jen nevěřícně zírá a mlčky žasne.
Máme tady dvacet let po listopadu 1989 to čemu říkáme se značnou nadsázkou ,,demokracie“ dokonce zastupitelská demokracie.
Co to má znamenat ?
Podle teorie: demokracie = vláda lidu.
Zastupitelská demokracie = vláda lidu s pomocí volených zástupců.
Mi všichni volíme ty nejlepší, nejmoudřejší a nejpoctivější aby nás v našem zastoupení řídili.
A výsledkem naší volby je dnešní stav. Máme v čele skupinu lidí, která drancuje zemi a jde jim jen o jejich prospěch.
Kdo je vinen?
Každý hlasitě zařve : ,,Oni !“
Ale vždyť jsme si je vybrali mi a tím pádem neseme svůj díl viny.
Paroubek a Tvrdík a Kočka na jedné straně spolu s Topolánkem, Dalíkem a Langrem na straně druhé jsou naše děti.
Nechtěné a trochu zlobivé, ale naše.
Tohoto stigmatu nás nikdo nezbaví. A není nám dáno ani do časů boudoucích prohlédnout. Paroubek slíbí třináctý, čtrnáctý a klidně i dvacátý důchod a svých třicet procent hlasů dostane. Topolánek bude tlachat o snížení daní a individuální svobodě jedince a i on třicet procent dostane. Ten čestný vždy střízlivý Kalousek, který si na provázku vodí i knížete nám bude vyprávět jak musíme být poctiví a ukaznění a deset procent ho nemine.
Komunisté nám vykreslí rudý ráj na zemi a v čele s agentem STB zabodují patnácti procenty a dál budou kapitalisticky podnikat s Haló novinami.
Ty dej inzerát a mi ve sněmovně uděláme co je třeba.
Chudák Vladimír Iljič Uljanov důvěrně zvaný Lenin by se v hrobě obrátil. Naštěstí se to nemůže stát. On totiž na věčné časy leží pod sklem a čumí na něj davy.
Strana s předlouhým názvem Křesťansko demokratická unie- Česká strana lidová v čele s Cyrdou Svobodou slíbí cokoliv, aby dostala svých pět procent a ty jí budou přány.
Copak by mohlo jejím křesťanským voličům vadit, že Cyrda žaluje dobročinou organizaci.
Vždyť jde o peníze a v jejich stínu není na žádné křesťanské ideály místo.
Víra je víra a prachy jsou prachy. To on nezmění a jeho strana také ne tak proč by se voliči měli vzrušovat.
Pokud se nepletu a umím počítat do sta. Máme devět z deseti voličů z krku. Těch zbylích deset procent si rozebedou John, Bobošíková a další nuly na které za současného stavu nezbylo žádné koryto.
Tento poněkud trudný popis dnešní situace ve mě zrál dlouho, ale posledním hřebíkem byla kauza na právnické fakultě v Plzni.
A to jak se hloupě nechala nachytal jedna z ikon naší polistopadové politické scény.
Poslanec Marek Benda.
To, že podváděl je zcela zjevné a on snad ani příliš nazatlouká.
To by mi tak moc nevadilo, ale to jak fakultu s prominutím ochcal je doslova a do písmene šokující. Magisterskou práci s pomocí řádkování a velikostí písma zvětšit skoro na dvojnásobek může udělat buď blbec nebo člověk dokonale opilý mocí a naprosto si jistý svojí nedoknutelností.
Marek určitě není blbec, vždyť už plných dvacet let brázdí politické vody. Po zádech svého otce a morální autority se vyšplhal na výsluní. Když bylo třeba odhodil ideály křesťanské strany a nasedl na ..modrého ptáka“.
Při pohledu zpátky je jasné, že občan Marek Benda v životě nepracoval a pracovat nebude.
On je profesionální výplod naší zastupitelské demokracie.
Hájí se, že nepodváděl je pouze lajdák.
On opravdu nepodváděl ve vidění světa jeho očima.
On, ale není ani lajdák.
Celý jeho život je takový.
Žije vlastně v prapodivném panoptiku, kde on a jeho smečka mohou vše a nikomu se nemusí zodpovídat.
Proč by měl práci psát nebo třeba pověřit jednoho ze svých podržtašků, aby něco sesmolil.
On to nepotřeboval.
On i titul JUDr dostal jako vše v životě zadarmo na zlatém podnose.
Moc bych chtěl vědět co by na chováního svého syna řekl jeho velký morální otec.
Primátorka Chomutova Řápková raději mlčí.
Když mluvila padali z ní samé perly.
Ona si nepamatuje kdo ji učil, kdo ji zkoušel. Není v tom, ale sama vyučující z fakulty si ji také napamatují.
U nich je to však omluvitelné. Je skoro jisté, že Ivanku nikdy neviděli a tak si ji ani nemůžou pamatovat.
Ivanka začala v Chomutově gruntovat pěkně od podlahy.
Kamery hučeli, novináři si psali poznámky a fotografové fotili jak, že to zatočila s nepravostmi. Žena jako z oceli.
Kamencové jezero přihraje kámošovi z ptákostrany.
S Rabasem zamete a s cigánama nezná slitování.
I Regan by zbledl závistí.
Je to prostě jen taková loutka, ale kdo ji vlastně vodí? Asi je na Chomutovsku někdo moc, ale opravdu moc vlivný.
Byl i senátorem byl i starostou a teď je černým stavebníkem a vodičem jedné ne příliš chytré loutky s vylhaným titulem.
Ale nechme práva v Plzni jejich osudu. Co se tam má stát to se stane.
Teď je důležité co se stane s tím kouskem Evropy, kterému se říká Česká republika.
Můžeme ještě pár let pokračovat v nastoupeném trendu.
Všechno co tu zbylo prožereme, přerozdělíme a rozkrademe. Pak přijde státní bankrot a exekutor tady všechno polepí cedulema s nápisem: ,,Exekučně zabaveno“.
Moc pěkně se tato cedulka bude vyjímat na vratech Chrámu svatého Víta na Pražském hradě.
Další cestou je obroda demokracie zevnitř. Prostě si zvolíme ty pravé, ale tudy cesta nepovede.
V Čechách nikdo takový totiž není.
Třetí cesta nás asi čeká.
Demokracie bude nahrazena diktaturou.
Možná půjdeme ve stopách Ruska a bude nám vládnout osvícený nacionalista s elegancí Putina.
Dá nám najíst a napít a mi ho budeme oslavovat.
Nebo se do čela zemně dostane někdo s nálepkou ,,ultra“.
Je jedno jestli to bude ultralevice nebo ultrapravice. Vždyť komunisti a fašisti jsou skoro stejní. Demokracie v Čechách je mrtvá politici nám serou na hlavu a mi je neumíme nakopat do zadku. Naše škoda.
Autor Tanula, 03.11.2009
Přečteno 500x
Tipy 1
Poslední tipující: Doki
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdybys nakopal politiky do zadku co by se stalo? Přišli by jiní..:-)

24.11.2009 17:11:00 | Weylin

Co ale s národem, který nemá ani toho Putina... nemáme hrdiny... nemáme osobnosti... nemáme vůdce... nemáme ani dost velkou zlost abychom s tím něco udělali... máme Klause... máme Paroubka... máme Kocába... jak najít hrdinu v národě zbabělců...

04.11.2009 08:40:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí