Volby

Volby

Anotace: ve školním zadání stálo recenze, ale podle mého je to spíše úvaha... posuďte sami :)jestli myslíte,že je to jinak napište koment :) ráda si vyslechnu váš názor

Od roku 1990, po pádu komunismu se u nás konají svobodné volby. Svobodné neboli demokratické volby jsou znakem každého, alespoň trochu vyspělého státu. Každý ví, že volit se smí od 18 let, ale když nastane ta chvíle, kdy vám dají volební lístek, podle čeho budete vybírat stranu? Já osobně si myslím, že není z čeho vybírat. Ano, máme zde velmi početné strany jako je ODS nebo ČSSD a spousty dalších. Ale jejich chováním jsem povětšinu času tak znechucena, že bych tyto pány nevolila, ani kdyby měl nastat konec světa. Páni poslanci a ministři si totiž své křesílka drží jen kvůli tučným výplatám a krásné pracovní době. Já samozřejmě netvrdím, že by se mi místo kde prakticky nic nedělám a chodím si to jen odsedět a zvednou ruku nelíbilo, ale je toto opravdu to kvůli čemu bychom měli chtít získat toto místo? Rozhodně ne a nové strany s “mladou krví“ mají určitě ideály, které by stály za pokus. Jenomže dostat se do parlamentu není nic lehkého, když už nic tak rozhodně musíte mít dostatek peněz na propagaci, což většina těchto stran nemá. Já jsem budoucí volič, pokud vyloučím strany v čele s Parobkem či někým podobným, dále pak skupiny s „mladou krví“, kdo mi zbude? Řekla bych, že komunisti. Ti nám nabízejí docela perspektivní nabídku, ale je toto opravdu to co chceme? Doopravdy chceme zpět komunismus, samozřejmě netvrdím, že musí být nutně stejný jako kdysi, ale vážně to budeme riskovat? Já určitě ne, nechci se vrátit do doby, kde bych nesměla říci svůj vlastní názor.

Pokud bych tedy měla shrnout tuto recenzi. Řekla bych, že je samozřejmě dobře, když vládnou našemu státu demokratické volby. Ale s otázkou koho volit jsem dospěla k názoru, že zde není nikdo, kdo by za to stál.
Autor Taloued, 15.04.2010
Přečteno 452x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, trochu bych polemizoval, zda se konají "svobodné" volby, vzhledem k tomu, že politici jsou jen loutky v rukou lobbystů a kmotrů. Doporučuji svou úvahu

http://www.liter.cz/uvahy-politicke-313679-cist

23.01.2013 11:10:27 | Metcheque

Tohle jsem psala snad před sto lety :D Teď už se na to taky dívám z trochu jiného úhlu ;)

23.01.2013 11:58:59 | Taloued

Vnutit nebo sebrat někomu jeho názor určitě nechci jsem přesvedčená, že každý má mít možnost se sám rozhodnout :). Ráda bych ti ještě poděkovala za názor a vzkaz :) a hlavně se hci omluvit, že odepisuji tak pozdě. Měla jsem toho teď nad hlavu a nějak nestíhám...

26.06.2010 21:28:00 | Taloued

Vlastní názor nikdy nikomu nevezmeš, ale vždy ho musíme umět podat. Vzhledem k neustále kampani proti bývalému režimu a jeho ekonomické utopii, už nikdy nebude co bylo a na co se dnes vzpomíná s nostalgií:)
Jinak volit opravdu není koho:/

05.06.2010 17:38:00 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí