Krátká úvaha o mém milovaném (občas nenáviděném) HK

Krátká úvaha o mém milovaném (občas nenáviděném) HK

Anotace: Ekonomové VŠE z projektu MasterCard z 50 největších měst Čech a Moravy jako nejlepší místo pro život ocenili Hradec Králové.

.

Užívat si zeleně v Brně, dýchat nejlepší vzduch v Břeclavi, koupit laciný děčínský byt s platem v Praze... tak to je ideální mix padesáti největších českých a moravských měst podle pražských ekonomů z VŠE.

Jako rodilý mechovák (pozn. Hradečák) hlavně děkuju všem občanským sdružením v HK. Jedni se starají o kulturu (např. divadelní a hudební festivaly), druzí vyslechnou zmrzačené pacienty flustrovanými doktory, třetí řeší zlodějiny stavebních firem, čtvrtí koukají pod pokličku konšelům na radnici... atd.

Někdy se ty kauzy všelijak zašmodrchají a občanská sdružení je rozplétají dlouhá léta. Třeba když si hradecká ODS nechala za 2 miliardy Kč (2 000 000 000!!!) zrekonstruovat pivovar na svoje hnízdečko. Ti pacholci s Pavlem Bradíkem v čele z kasy radnice zadlužili i moje vnuky, což jim nikdy neodpustím! Lidská přirozenost sice velí: "mít se co nejlíp za co nejmíň práce," ...nóóó, nic proti tomu, ale pokud se někdo tlačí do funkce, tak tuhle "lidskou přirozenost" nejvíc odskáče jeho okolí + další generace.

Zkrátka, nechci zdržovat, to co se v Hradci řešilo a bude řešit je hodně (parkovné-Atol, mešita, dálnice, předražená privatizace bytů, klesající lékařská péče s předraženými přístroji, liknavost policie, studené večeře od Jany... no nic, nechal jsem se unést...)

Jsem moc rád, že tzv. nespokojených (rozuměj aktivních) Hradečáků v občanských sdruženích je dost. Jak je vidět - VYPLATÍ SE TO!




P.S. Kdyby si to Pražáci nepokazili obrovskou kriminalitou, mohli být první. (Největší radost mám z toho, že jsme porazili Pardubice ...to je ta díra s perníkem někde za Hradcem... :)

http://atanova-zasuvka.blog.cz/0910/hradec-kralove
Autor Aťan, 18.09.2010
Přečteno 330x
Tipy 12
Poslední tipující: Iv, Gabrielle, Bíša, Špáďa, Jiří I.Zahradník, Květka Š.
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vy ste tam v tom Hradci dobrá skupina,asi se přestěhuju :-)
Ke strejčkoj.Z Předměřic je to kousek.

25.10.2010 00:07:00 | Iv

Hmm***

02.10.2010 23:52:00 | Bíša

Už se nemůžu dočkat, až se ten váš novej hradeckej ministr z toho bordelu ve zdravotnictví, co se na něj zarábí u nás v Praze, pořádně po... ...už teď se mu z toho, chudákovi, točí hlava... .

29.09.2010 23:54:00 | Špáďa

HK zdraví Jaroměř, což je na opačnou stranu, než je smradlavé Paramo... :-)

22.09.2010 13:10:00 | Aťan

...chtěl jsem říct nerodilej jaroměřák.

22.09.2010 08:40:00 | Jiří I.Zahradník

Nojo to by nebyl rodilej hradečák aby si nerejpnul do pardubickýho perníku :-D .
Zdraví nerodilej zahradník z černé díry, která se zove Jaroměř.

22.09.2010 08:39:00 | Jiří I.Zahradník

:-)) ...my se jen tak pošťuchujeme (asi 100 let)

20.09.2010 12:47:00 | Aťan

Aťane,od tvé ne.
------
Jana je moje dcera.

18.09.2010 19:10:00 | Květka Š.

Hradec zdraví Brno :)
P.S. ...od mé Janičky???

18.09.2010 17:05:00 | Aťan

Brno zdraví mechováka.
P.s..I já dostávám od Jany studené večeře.

18.09.2010 15:17:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí