Doleva nebo doprava? Čehý nebo hot?

Doleva nebo doprava? Čehý nebo hot?

Anotace: ---

.


Za socialismu mně v tom bylo jasno. Arogance komunistů ze mne „vyrobila“ pravičáka. Chtěl jsem po KSČ svobodu slova, svobodu cestování, svobodné volby a možnost podnikání. Ani v jediném bodě jsem neuspěl.

Teď žiju 20 let v kapitalismu, všechny body byly splněny, měl bych být tedy spokojen... ale ouha! Copak se to s námi stalo? Modifikace kapitalistického „rádobytrhu“ ve stylu „trhni kde můžeš!“ naučila obyvatele ČR myslet hlavně na peníze. Úzký kruh bohatých touží zbohatnout ještě víc, ostatní přemýšlí jak splatit dluhy, které jim přerostly přes hlavu.

V 90. letech jsem přestal být ortodoxním pravičákem, ale levičák ze mne nebude, to jsem svým dětem slíbil.

P.S. Letošní Nobelovu cenu za mír získal čínský disident a literát Liou Siao-po, kterého v roce 2009 čínští komunisté uvěznili na 11 let za šíření Charty 08. Čína cenu vzala na vědomí a ohlásila zhoršení vztahu s Norskem.
(Z levice je mi blivno - a z pravice, která s Čínou obchoduje, rovněž. Teď mě na chvilku omluvte, jdu zvracet...)

______________
FOTA a Liou ZDE:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1010/doleva-nebo-doprava-cehy-nebo-hot
Autor Aťan, 16.10.2010
Přečteno 415x
Tipy 7
Poslední tipující: Yendas, Iv, hašlerka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

S tvým názorem souhlasím bez výhrad.ST

17.10.2010 17:52:00 | Iv

...jóó dvacet... můj děda mně dával školení o Masarykovi, takže já to počítám už od r. 1918. Ještě že neznám nikoho, kdo se pral na Bílé hoře... i když... Janííí

16.10.2010 13:23:00 | Aťan

Je to jako s duchovnem, nejlepší je jít středem :-) Jenže střed v naší politice zatím neexistuje, což zase odráží myšlenkovou polarizaci, potřebu všechno vyhrocovat a vzdalovat se co nejdál od oponentů. Jako národ jsme zkrátka velmi nevyspělí...ale je nám teprve 20 let, takže to tak odpovídá :-)

16.10.2010 11:11:00 | 6thSun

Oprava: lingvisté :)

16.10.2010 10:14:00 | Aťan

Doslovný překlad zní: "Komunisté, polibte mi prdel". (Lingvisti se přou, jetli tam je "mi" nebo "mně" :)

16.10.2010 10:11:00 | Aťan

nerozumím těm čínským nápisům na fotkách :o))

16.10.2010 09:51:00 | hašlerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí