Cesty k důležitým informacím byly vždycky trnité

Cesty k důležitým informacím byly vždycky trnité

Anotace: Nedovedu si představit referendum na cokoli bez informací. U voleb je stejný problém. Jaký názor máte vy? Anebo už jste dáááávno rezignovali?

.


Důležité informace, které byly před rokem ´89 KSČ utajované, se ilegálně pašovaly přes hranice, aby se za pomocí zahraničních „štvavých vysílaček“ a tiskovin opět pašovaly zpět. Od Škvoreckých z Toronta, od Tigrida z Paříže, od Pelikána z Říma... atd. Doma se kolem Václava Havla činila Edice Petlice, docela trefný název. Různých samizdatů nebylo mnoho, ale daly se sehnat, pokud jste si zvykli na strach z kriminálu.

Dnes se veledůležité informace nacházejí kolem pánů Grosse, Langera, Kubiceho, Peciny, Johna (a celé té party kolem) v tajných spisech s názvy VABANK, KMOTR, KRAKATICE a EXPERT. Možná tomu nebudete věřit, ale k těmto „třaskavým“ informacím je mnohem trnitější cesta, než k podobným před rokem ´89.
Zpráva:
http://liter.cz/Uvahy/303876-view.aspx
...je jen malý předkrm. Kdypak bude hostina?
Autor Aťan, 22.10.2010
Přečteno 342x
Tipy 8
Poslední tipující: Yendas, ewon, Iv, Špáďa
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dodatek: Připočítej k tomu tisíce nevinných politických vězňů, kteří tam makali:

http://www.odsmk.cz/pamet%20naroda/htm/Proklet%C3%AD%20%C4%8Desk%C3%A9ho%20uranu.htm

27.10.2010 11:28:00 | Aťan

Mám to:
Hospodářský výsledek československého uranového průmyslu ke konci roku 1989 tedy představuje ztrátu odhadovanou na cca 9,6 - 25,9 mld. Kč. Připočítáme-li ovšem dodatečnou investici do asanace oblastí severních Čech zamořených po těžbě uranu loužením kyselými roztoky ve výši cca 20 miliard Kč, která bude poskytována ze státního rozpočtu ještě několik desítek let v 21. století, zvýší se tato ztráta na cca 29,6 - 45,9 miliard Kč.

27.10.2010 11:12:00 | Aťan

Podívám se... teď si jen vybavuju, že v té ceně jsme prý mohli mít silnice a dálnice za cenu uranu.

27.10.2010 11:02:00 | Aťan

Kauza Štrougal - trochu jsem nakoukl, ale klidně může mít pravdu. Co já vím, měli jsme prý vybudovaná sila, v tom rakety bez jaderných hlavic. Jen jsme "strašili" Západ :-)
Sio - kde máme tuny uranu??? Ve střední Evropě mohla být druhá prachatá Saudská Arááábie, kurňa...

26.10.2010 15:22:00 | Aťan

Vladane, pašování mně vysvětlovat nemusíš, tam jsme zajedno (jsem signatář). Tzv. jaderná sila by se asi dohledaly, ale teď už je to jedno. Spíš je mně líto ukradeného uranu.

26.10.2010 14:16:00 | Aťan

rezignoval...

22.10.2010 16:01:00 | ewon

No máš pravdu,že valná většina z nás ví tak nějak houby,jak to tu vlastně přesně funguje,maximálně občas něco z doslechu,ale když si to člověk nemůže ověřit,dělá si jen subjektivní úsudek,ale je toho tak málo,že vlastně nevíme skoro nic.
Musíme asi víc šťourat a mít dlouhoooou,velkou trpělivost.

22.10.2010 13:01:00 | Iv

Ten předkrm byl fakt počteníčko!

22.10.2010 12:14:00 | Špáďa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí