Sleduje někdo Bilderberg, Trilaterální komisi a New World Order (NWO – Nový světový pořádek)?

Sleduje někdo Bilderberg, Trilaterální komisi a New World Order (NWO – Nový světový pořádek)?

Anotace: ---

.

Mluvím o vybrané smetánce nejvlivnějších a nejmocnějších lidí světa. Tvrdí se, že na těchto setkáních se peče globální politika. Na základě „prosáknutých“ tajných zpráv ze zasedání „Bilderbergu“*) to bude nejspíš pravda. Setkání nejmocnějších lidí planety se každoročně koná v jiném luxusním hotelu, letos v červnu diskutovali ve španělském letovisku Sitges, asi 20 km od Barcelony.

Účast českých politiků na těchto schůzkách je sporná. Například Jan Švejnar se měl těchto setkání Bilderbergu účastnit, ale nikdy to nepřiznal. Co je nám potom, že jo? :-) Nabídku do Bilderbergu měl údajně dostat i Václav Klaus, ale prý ji odmítl. Ale stoprocentně se ví o účasti Alexandra Vondry, Karla Kovandy, Jiřího Pehe, Karla Schwarzenberga a Michaela Žantovského. Přestože se těchto schůzek účastní i mediální magnáti světa, skoro nic ven neproklouzne.

Kdyby se takového setkání účastnil deník Blesk, dozvěděli bychom se co VIP jedli, co měli na sobě, kdo se ožral jako prase a kdo koho přefik. Tahle nevíme zase nic.

Něco jsem vyšťoural a rád se s vámi o to podělím. Tady je téměř pravidelný zasedací pořádek:

David Rockefeller, Henry Kissinger, Lloyd Bentsen, Helmut Kohl, princ Charles, princ Juan Carlos, Katharine Graham, Alice Rivlin, Gerald Ford, Bill Clinton, Hillary Clinton, Dan Quayle, Donald Rumsfeld, Colin L. Powell, John Edwards, Bill Bradley, Bill Richardson, Christopher Dodd, Dianne Feinstein, Kathleen Sebelius (guvernér Kansasu, vybrán Obamou jako ministr zdravotnictví a sociálních služeb), Alexander Haig, Ralph E. Reed, George Stephanopoulos, William McDonough J & Timothy F . Geithner (prezidenti Federalální Reservní banky New Yorku), George Soros, Paul Volcker a Alan Greenspan (bývalý předseda Federálního rezervního systému), HJ Heinz II (CEO firmy HJ Heinz), Peter A. Thiel (spoluzakladatel PayPal), Eric E. Schmidt (předseda představenstva a generální ředitel společnosti Google), Lloyd Blankfein (výkonný ředitel společnosti Goldman Sachs), Rupert Murdoch, Donald E. Graham (předseda představenstva společnosti Washington Post), William F. Buckley, Jr. (zakladatel National Review a bývalý hostitel Firing Line/talk show), Peter Jennings, George Will, Lesley Stahl, D. Bill Moyers, Karel Schwarzenberg, čubík, Siorak a Iv.

______________

*) „Bilderberg“ (též Konference Bilderberg, Klub Bilderberg nebo Skupina Bilderberg) je název pro každoroční neformální setkání vysoce postavených osobností z oblastí politiky, hospodářství, vojenství, médií a vysokých škol. V roce 1954 se pod záštitou nizozemské královské koruny a rodiny Rockefellerů poprvé setkali nejmocnější muži na světě. Setkání proběhlo v luxusním hotelu Bilderberg v malém nizozemském městě Oosterbeck. Celý víkend se diskutovalo o budoucnosti světa. Po skončení se rozhodli, že se budou scházet jednou ročně, vyměňovat si názory a analyzovat mezinárodní záležitosti. Od té doby se každoročně scházejí v luxusních hotelech po celém světě.

.
Autor Aťan, 08.11.2010
Přečteno 488x
Tipy 2
Poslední tipující: Iv
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No,moje oblíbené téma - a nic :-)
Na téma levice vs pravice je vždycky aspoň 800 komentů a tady se Vladan nepřidá :-) Chjo
Přitom tu máme takovou krásnou skupinu,která založila novou stranu-MAMON. Tak je asi pravicová,když je klid :-)

11.11.2010 11:19:00 | Iv

Nebyl jsem tam, měl jsem rýýýmičku... :)

09.11.2010 08:54:00 | Aťan

Nezapomněl ses také ve vší skromnosti napsat na ten seznam? |:-))

09.11.2010 08:22:00 | Špáďa

Nechtěla jsem,ale co mám dělat,když už jsi mě zde veřejně odhalil a jak tě znám máš i důkazy :-)
Ale teď už je to jedno,už se to nedá zastavit :-O

08.11.2010 23:29:00 | Iv

Už jsem se bál, že se ke Karlovi a Rockefellerovi nebudeš znát. :-))
P.S. asiatky mám zakázaný...

08.11.2010 22:41:00 | Aťan

Až se rozmyslíš,čekáme tě v Bohemian Grove,tam je víc soukromí.
Ale nikomu to neříkej,je to tajný !

08.11.2010 21:30:00 | Iv

No ale vidím,že mi to moc nepomůže,když už mě tvoje detektivní kancelář vyšťourala.
Jak říkal už Karel-náhodou se tam vůbec nic špatného neděje ! Probíhají tam pouze zajímavé přednášky a diskuse.
Asi jako tady na literu,tak o co ti jako de?
Co ale Karel neví,my jsme se s Davem dohodli,že on si nechá Americký světadíl a já Evropu,tak jestli chceš Asii,hoď sebou,než se to proflákne:-)

08.11.2010 21:10:00 | Iv

Já jsem o tom viděla pár dokumentů.Spíš konspiračních teorií a tak jsem přemýšlela jestli je to vůbec možné,že by se tam pekla globální politika.Vypadalo to děsivě.
Ale když jsem viděla staré záznamy,kde už Bush starší před 20 lety vyzdvihuje NEW WORLD ORDER,tak mi bylo ještě hůř.Nevěřím,že by byl takový dobroděj a šlo mu o blaho lidstva.
Tak čekám,jestli se opravdu spojí Canada USA a Mexico a budou mít Amero jako měnu, a pak se budou chtít spojit s Evropou,atd?
A všichni se budem mít "skvěle".

08.11.2010 21:01:00 | Iv

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí