Kdypak se paní Spravedlnost koukne i k nám? 2. DÍL

Kdypak se paní Spravedlnost koukne i k nám? 2. DÍL

Anotace: gabkin má pravdu, mám nové informace a rád se s vámi o ně podělím :-)

.

Např. tato lahůdečka: Útvar pro odhalování organizovaného zločinu šacuje ministerstvo obrany od sklepa na půdu a zase zpátky. Takovýto "den otevřených dveří" v historii MO nikdy nebyl, přátelé, řačte si prolistovat anály od vzniku ČSR. Zřejmě se kluci z útvaru fakt naštvali, legrace skončila.

Ovšem má to háček - v médiích se dozvíme spoustu "zajímavostí" o těch, kteří tuto velkoakci podporují. Budeme vědět zcela přesně jak hrozné měli vysvědčení na ZŠ, kolikrát za rok souložili s manželkou (a jestli vůbec), zda chodí do práce s umytýma nohama a včas, proč jejich pes bez potrestání žere sousedovic slepice, proč ve Lhotě pod Libčany překročili rychlost, proč mají sekretářku a ne sekretáře... atd., však už naše média znáte. Konkrétně se bude jednat o tyto mediální "vyvrhele" společnosti: ministr obrany RNDr. Alexandr Vondra, ministr vnitra Radek John, ministr spravedlnosti JUDr. Jiří Pospíšil, budoucí státní zástupce JUDr. Pavel Zeman a vrchní státní zástupce v Praze JUDr. Vlastimil Rampula. Mediální štvanici by mělo odskákat 12-15 osob, samozřejmě ti nejznámější to odnesou nejvíc. Největší pozornost je momentálně upřena na Radka. Zlata Adamovská bývalého manžela podržela, s čímž se nepočítalo.

Držím Sašovi Vondrovi & spol. všechny čtyři palce, i když chápu, že jim to je jedno. Mají teď jiné starosti, než číst Liter. Nó ale... třeba sem nakouknou. :-)

Web ministerstva obrany:
http://www.army.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/spolecny-postup-pri-vysetrovani-spornych-armadnich-zakazek-49640/
Autor Aťan, 27.11.2010
Přečteno 383x
Tipy 3
Poslední tipující: slavekmiloslav, Špáďa, umělec2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pravděpodobně jsem jedinej politickej ignorant v této kotlině. takový přehled, jaký máš.... žasnu... jsou mi naprosto ukradený a navíc jsem přesvědčen, že krást musej... sice mám občas pocit dobytčete před porážkou, ale je hezké od nich jak pěkně a zaobaleně a tedy jak si dávají záležet hezkého zdání při svých povinných lumpárničkách za docela směšné miliardy... mně ale nerozhodí... dokonce jsem prosazoval před lety zákon o povinném měšci pro každého vládního úředníka. jen tu výši jsem ještě nedotáh

28.11.2010 10:44:00 | slavekmiloslav

Radka jsem i v naději volil a první co ono bylo, že spojeni v moc chtěli moc. Na vnitru se nic nikdy nevyšetří. Asi jim chybí rentgen. Na právech to začíná tam v komisi bratrance jsem měl. Alespoň se však snaží a ne jako ti druzí. Ti teď mají hodně práce zamést. Blažka bych zavřel na doživotí stejně jako Langra, Kalouska, Jančíka, Grose atd. Co když se pletu? Půjdu se přihlásit na práva. Pak to rozsoudím usoudím...

27.11.2010 18:21:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí