Kdypak se paní Spravedlnost koukne i k nám? 3. DÍL

Kdypak se paní Spravedlnost koukne i k nám? 3. DÍL

Anotace: ---

.

Americký politik Tom DeLay, který před pěti lety vedl ve Sněmovně reprezentatů(!) republikánskou většinu, byl soudem uznán vinným z praní špinavých peněz a hrozí mu doživotní vězení. Nelegálně převedl 190 miliónů dolarů od sponzorů na kampaň republikánů v Texasu.

Tuhle poměrně čerstvou zprávu říkám mému bývalému spolupracovníkovi z tiskárny (v listopadu mu skončilo šestileté senátorské období).
Povídám: "Honzíku, co kdyby se konečně otevřely ty vaše "železný vrata" a podívali bychom se na financování vaší ódéesky i těch ostatních stran."
Přesně vám odcituju jeho odpověď: "Aťane, ty ses snad posral! Tolik věznic nemáme."

Co dodat... už jsem ho s tím neotravoval, povídali jsme si o vnoučatech.
Autor Aťan, 29.11.2010
Přečteno 345x
Tipy 9
Poslední tipující: pamp_elka, Yendas, Špáďa, Iv
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...až mě zvolej, vyhlašuju konkurz na sekretářku. Chlapi, můžu s váma počítat do uvážlivé výběrčí komise?

01.12.2010 15:55:00 | Aťan

...a u nás v HK žádného primátora nemáme, heč :-)) myslím že jsme poslední

01.12.2010 15:51:00 | Aťan

Připadá mi poslední dobou, že když lidem dojde trpělivost a začnou nadávat na něco veřejně, najde se někdo, kdo má moc to udělat a napravit. Lidi, a o to nám přece šlo! Vždyť takhle je můžeme nahoře řídit!

Já vím, chcete, abych se vrátil zpátky na zem, ale snad na tom něco bude! Co kdybychom v tom pokračovali dál a pozorovali, co všechno budou dělat, aby se tam udrželi. Třeba za deset let ... (co je to deset let v dějenách)

Dnes jsem se vrátil ze zasedání ustanovujícího zastupitelstva města. Starosta, který tam byl v různých funkcích od roku 1990 a vypadal, že tam bude do své smrti, na toto zasedání nepřišel, ač je řadový zastupitel dál. Asi se bude ještě muset naučit i prohrávat. A nejen on...

30.11.2010 20:54:00 | Zasr. romantik

Sio, veliký souhlas! Objektivně je nutno podotknout, že přiznávání majetku u politiků začíná fungovat.

Mám čerstvé zprávy: kauza "Barták" na ministerstvu obrany začíná dostávat obrátky, s Kalouskem to vypadá blbě, Barták ho asi stáhne sebou. (už aby to bylo)

30.11.2010 18:52:00 | Aťan

Romantiku, páč to máš vědecky podložený, moje pochybnosti se rozptýlily. :)

Slávkovi na dědka nereaguju, dělám mrtvýho brouka...

30.11.2010 18:35:00 | Aťan

Aťánku, při mý pověstný smůle bych asi opravdu první rok šáhnul vedle, ale genialita této metody je v tom, že za deset let by se počet zločinců v politice limitně blížil k nule! A co je to deset let?
Jinak můj odhad je spíše 3 - 5% dobrých politiků, viz Gaussova křivka výskytu jevů.(nebo jak se to jmenuje)

30.11.2010 16:43:00 | Zasr. romantik

ty jsi už dědek? že já se s tebou bavím... :-)

30.11.2010 16:14:00 | slavekmiloslav

Pampel - tak to jsme dva :-)

30.11.2010 12:24:00 | Aťan

....no, a za vraždu máme kolik let? většinou? ...a můj kluk mně onehda ukazoval - utýraný batole... ještě o hodně míň......

Aťane já už vůbec nevím, co jak má bejt... jen čumím...

30.11.2010 10:16:00 | pamp_elka

Mám podobné zkušenosti od lidí, které dělají nebo dělali politiku a "sranda" je, že z různých politických stran z leva do prava. Je to super-super hnus. Tobě dávám za tuto úvahu ST.

30.11.2010 09:15:00 | Yendas

...ale nesmíme míchat dohromady tehdejší gestapo a dnešní rozkrádačky, hrušky a jablka.
Je připraven zákon na ochranu "korunního svědka" (velkopráskače), který se případně také podílel na rozkrádačkách, ale pro účinnou spolupráci a rozkrytí celého organizovaného zločinu dostane milost (zřejmě i jinou identitu a plastiku na ksicht).

29.11.2010 23:03:00 | Aťan

No jo, udávalo se za fašismu, udávalo se za komunismu. Největší vinu ale nesou ti, kteří k udávání vytvořili podmínky - tzn. strach + výhody z udávání.

29.11.2010 22:53:00 | Aťan

Romantiku, ale při tvý smůle bys jednou za rok mohl popravit právě tu desetinu, co z nich byli nejlepší :-)
Hele co jsem u nás koupil v bazaru:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Gilotina

29.11.2010 22:42:00 | Aťan

Jsem rád, že jste se oklikou dostali na "mou" metodu, jak udělat pořádek v naší politice: Jednou za rok popravit namátkou jednu desetinu politiků. Snad by za deset let byla politika očištěná od prospěchářů. Ale oni by se hlásili asi další, ta vyhlídka, že když budu mít štěstí, vydržím tam deset let!
:o))
Říkáte, že si dělám ze všeho jen srandu? Dělám! Abych se z toho všeho nezbláznil.

29.11.2010 21:52:00 | Zasr. romantik

Mám podobnou zkušenost od známého, bývalého vrcholového funkcionáře z fotbalu; na otázku, o co těm politikům hlavně jde, jsem se dozvěděl, že ve většině případů toliko o pozice, které nepřímo znamenají pro ně i jiné prachy, než oficiální plat. Ať kopou za ODS, ČSSD nebo jinou stranu. Pak jsme přešli zase na fotbal...

29.11.2010 20:41:00 | Špáďa

Chjo
:-)

29.11.2010 19:09:00 | Iv

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí