LIBOR MICHÁLEK– jméno, které bude jednou v učebnicích dějepisu

LIBOR MICHÁLEK– jméno, které bude jednou v učebnicích dějepisu

Anotace: Až mě konečně po trapných tahanicích zvolí hradeckým primátorem, odstraním nepovedenou sochu Františka Ulricha a na novém "náměstí Libora Michálka" bude stát bronzový Libor Michálek!

.

Čerstvě vyhozený šéf Státního fondu životního prostředí LIBOR MICHÁLEK se narodil v roce 1968 v Náchodě. Vystudoval gymnázium v Přerově a následně Přírodovědeckou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a manažerský program na Masarykové univerzitě v Brně. Je absolventem zahraničních studijních pobytů a pracovních stáží v Londýně a Lucemburku.

Kariéru započal jako makléř na Fondu národního majetku. Pracovní zkušenosti získával také při dohledu nad kapitálovým trhem na ministerstvu financí, v Komisi pro cenné papíry jako ředitel odboru kolektivního investování a jako ředitel investičního odboru v České národní bance (ČNB). Pracoval také ve Světové bance, v níž zastával pozici konzultanta pro licenční standardy. Na ministerstvo životního prostředí přichází z České národní banky.

Dnes ho proslavila velice známá aféra - za pomoci tajných nahrávek upozornil na korupční prostředí ve Státním fondu životního prostředí, nekalé financování ODS apod. Libor Michálek už jednou za upozornění na finanční machinace z práce letěl. V polovině 90. let kvůli tomu, že jako makléř Fondu národního majetku veřejně upozornil, že ze 140 miliard v investičních privatizačních fondech skončilo 50 miliard neznámo kde.

Lidé, co fondy rozkradli, si dodnes majetek beztrestně užívají. Libor Michálek, člověk, který přes neblahou zkušenost na zlodějny zase upozornil, je opět bez práce. A premiér Nečas? Nemá etický problém. Myslím, že by ho měl mít každý slušný člověk!!!

Člen Národní ekonomické rady vlády Pavel Kohout uvedl na svém blogu dva zajímavé postřehy - Ředitel Michálek se za Kohoutem byl radit, jak dělat co nejlépe výběrová řízení, aby zvítězila nabídka nejvýhodnější pro stát. Což svědčilo o snaze svou práci dělat poctivě. Druhá vzpomínka Pavla Kohouta je aktuální - jeden člen ODS na Michálkovu adresu před ním poznamenal: "Ten člověk je vyřízený. Nikdo už ho nikdy nezaměstná, práskače." Pravda, onen práskač o práci ihned přišel. Okamžitě po zveřejnění skandálu byl odvolán. Drobil, člověk podezřelý z napojení na korupčníky sice rezignoval, ale ve své funkci stále zůstává. Připoměňme, že to byl právě Drobil, kdo se snažil podplatit Michálka funkcí náměstka za to, že zničí důkazy o plánování podvodů. Premiér Nečas ale stále tvrdí, že ministra Drobila považuje za muže, "který neudělal nic nezákonného ani neetického". To si dělá z celé české veřejnosti blázny? Pavel Kohout v návaznosti na výrok člena ODS o vyřízeném Michálkovi napsal: "Pro mě je vyřízená ODS".

Dnes se Drobila zastal prezident Václav Klaus, tak to je už vážně vrchol státní drzosti!

Za dva roky vás všechny zvu na slavnostní odhalení sochy bronzového LIBORA MICHÁLKA, šampaňské si vezměte s sebou, u nás na radnici v Hradci Králové musíme šetřit, je krize...

FOTA ZDE:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1012/libor-michalek-jmeno-ktere-jednou-bude-v-ucebnicich-dejepisu
Autor Aťan, 19.12.2010
Přečteno 571x
Tipy 14
Poslední tipující: Duše zmítaná bouří reality, ewon, Yendas, Špáďa, 6thSun, Zasr. romantik, hašlerka
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pan Michálek je věřící, zde je postřeh jeho pastora:

Jeho bývalý pastor Dan Drápal píše: „Dnes (v neděli pozn.) jsem s napětím sledoval, jak pana Michálka griloval Václav Moravec ve svých „Otázkách“. A přemýšlel jsem o tom, zda se dívá nějaký jiný státní úředník, který třeba rovněž ví o korupci probíhající v jeho úřadě. Co si asi myslí? Neříká si: „Tak tohle bych zažít nechtěl – budu radši mlčet“? Mohl by se mu někdo divit, kdyby reagoval takto? V devadesátých letech trvalo přes půl roku, než se pan Michálek domohl spravedlnosti. Tehdy měli děti ještě malé; teď jsou na tom Michálkovi již lépe. Jak se asi žije v měsících nejistoty? Jak to brala jeho manželka? Jak to bere teď? Pan premiér ho označil za nedůvěryhodného, aniž se s ním vůbec sešel.

21.12.2010 13:58:00 | Aťan

Četl jsem na iDnes, že akce Michálek tam probíhá, ale osobně víc nevím. Mobiluju s pražskýma klukama, tahám z nich rozumy, něco jsem ti dal do vzkazu. Bude to asi průůůůůůser... každou chvíli mně říkaj něco jinýho :-))) až mám podezření, že si to cucaj z palce, to není možný!!! :-)

20.12.2010 21:47:00 | Aťan

Tohle mne zaujalo:

"Nabídka práce pro pana Michálka od Víta Bárty je hezké gesto, ale gesto docela zbytečné. Každý příčetný ministr životního prostředí, který přijde po Pavlu Drobilovi, musí pana Michálka požádat, aby se opět stal ředitelem Státního fondu životního prostředí," reagoval na Bártovu nabídku ministr financí Miroslav Kalousek. Michálek je podle něj "jednoznačnou zárukou, že se na tom fondu nebude krást."

Kalouska zrovna moc v lásce nemám (vzhledem k jeho odpovědnosti za předešlé průšvihy), ale tímhle si u mne šplhnul.

20.12.2010 18:33:00 | Aťan

Unyle, za prvé souhlasím se Siorakem, a za druhé: nedělej z nich supermany, kteří nemají z ničeho strach, tak to prostě není. Bojí se jako každej, možná víc než ostatní, protože ONI by padali z větší výšky. Vsadím basu šampáňa, že včera byli v Kramářový vile podělaný až za ušima, a do úterka se to nezlepší...

20.12.2010 13:32:00 | Aťan

No popřemejšlej nad tím, dokud budou regulace, bude korupce.
Samo, musí se na ně tlačit. Ale CO jim dneska navodí trochu strachu? Snad jedině když budeš stát za nima a držet jim kudlu na krku.
Oni žádnej tlak necejtí, dokonce se cejtí naprosto mimo a oddělení od veškerého dění.

20.12.2010 11:45:00 | Unyle Pěl

Unyle, Michálek v prvním případě upozornil na rozkradených 50 miliard a dostal padáka, teď se jedná o navýšení 3 miliard, aby se měli dobře vyžírkové a pokladna ODS, opět dostal padáka. A politici po daňových poplatnících chtějí, aby si utáhli opasky? Takže já s tebou opět nesouhlasím, takhle trh prostě vypadat nemá, ať viditelný nebo neviditelný. Zvolili jsme si zástupce, aby spravovali naše daně. Pokud to neumějí, bude se střídat tak dlouho, dokud se to někdo nenaučí. Obyvatelstvo MUSÍ zezdola tlačit, to je nad slunce jasný, jinak si nic jinýho než zloděje ve vládě nezasloužíme.

20.12.2010 11:30:00 | Aťan

Korupce je směřování k volnému trhu. Korupce nebude až teprve tehdy, až bude vše řídit pouze mocná neviditelná ruka volného trhu. Ovšem to nevím, jestli byste si přáli.

20.12.2010 11:12:00 | Unyle Pěl

Hezká úvaha. Já to tuto kauzičku také sleduji z různým zdrojů a může to všechno být Aťane všelijak. Pravdu ví jen Michálek, Drobil atd. Pokud si ale některé věci pospojuji, tak se mi také zdá, že je tady pradva pro Michálka, tak jak píšeš ty. Jak už jsem kolikrát říkal v různých úvahách a komentech, korupce je jedním z klíčových bodů společnosti a politiky, které mi leží na srdci. Těch bodů však je tady mnoho... Pokud ale jde o bod „korupce apod.“ ( a v tom se v této úvaze píše ) jsem tady v tomto směru také s panem Michálkem a VV.

20.12.2010 09:18:00 | Yendas

...já vím, to je jedno, o nás dva nejde :-) Mně jde o moje děti, slíbil jsem jim, že budou žít v civilizované zemi, ne jako děda nebo táta (já). Nerad bych za pár let před nimi vypadal jako prolhanej naivní totální blb. :)

19.12.2010 18:57:00 | Aťan

jen pro pořádek, nejsem příznivce ODS, ani žádný jiný politický strany :-)

19.12.2010 18:52:00 | 6thSun

Já to tak černě nevidím, Svoboda s Haškem nejsou Paroubek. ODS mockrát ukázala, jak se má krást a jak se zlodějna vyplácí, to pro mne není státotvorná strana, byť jsem jí v 90. letech věřil.

19.12.2010 18:49:00 | Aťan

Vyslovení nedůvěry vládě by nebylo dobrý, a to hlavně proto, z jakých pohnutek a kým je hlasování o tom vyvoláno. ČSSD jde pouze o vládnutí a sebe, nikoli o státotvornost a občany. Zároveň by se zase naboural rozpočet, což by bylo úplně nejhorší.

19.12.2010 18:24:00 | 6thSun

Opr.: vyslovily

19.12.2010 18:13:00 | Aťan

6thSun - ne naopak, Radek zatím neudělal žádnou velkou hrubku, drží se a odolává tlaku, vážím si ho čím dál víc. Co jsem po něm chtěl (jako volič VV), zatím plní. Kdyby v úterý VV vyslovili vládě nedůvěru, nezlobil bych se. Ovšem bylo by mi líto ministrů, kteří dělají dobrou práci - např. Vondra s Pospíšilem.

Někdy mám pocit, že si hodně lidí myslí, že ministersvo vnitra bezprostředně řídí policii, i dnes v TV na tom ujížděl moderátor doktor Václav Moravec. Proto nakopíruju, co už jsem dřív napsal:

Policejní prezident je v současnosti v zásadě neodvolatelný. Zákon o služebním poměru totiž podle úřadu neumožňuje, aby ministr vnitra odvolal šéfa policie "jednostranným rozhodnutím". Norma zároveň jeho mandát časově nijak neomezuje.

Podle dřívější úpravy přitom policejního prezidenta jmenoval nebo odvolával ministr vnitra se souhlasem vlády. Změna ale přišla začátkem roku 2007 za někdejšího ministra vnitra Ivana Langra (ODS), tedy krátce předtím, než se stal Martinů policejním prezidentem.

19.12.2010 18:12:00 | Aťan

ale jinak, Aťane, neznejistil jsi trochu ohledně svého oblíbence Johna? :-))

19.12.2010 18:02:00 | 6thSun

Našinec nikdy neví, kde se nakonec skrývá pravda, a tak musí dát na vnitřní, dejme tomu "srdeční" impulzy, o kterých ví, že ho většinou nezklamou. A proto Michálkovi věřím, protože když vidím jeho oči, tak mě NĚCO říká, že tenhle člověk prostě mluví pravdu. A další signál...Klaus se zastal Drobila. Klaus pro mě vždycky byl opakem humanitně stavěného člověka, takže mně to jako důkaz úplně stačí :-)

19.12.2010 17:54:00 | 6thSun

jasně!

19.12.2010 17:53:00 | hašlerka

nahatý??? ...jako Labe s Orlicí?

19.12.2010 17:52:00 | Aťan

navrhuji sousoší Libor Michálek + Mirek Dušín

19.12.2010 17:46:00 | hašlerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí