Novoroční blábol pana prezidenta Václava Klause

Novoroční blábol pana prezidenta Václava Klause

Anotace: "Reformy jsou nezbytné, žili jsme si nad poměry, na dluh, který nikdo nesplácel," uvedl při novoročním projevu prezident ČR Václav Klaus.

.

Opravdu??? Kdopak si to vlastně žil nad poměry a kdo to bude splácet? Lidi, kteří se celý život živí prací, neumějí krást a možná se ani nedožijí stále posouvaného odchodu do důchodu???

PŘEDKLÁDÁM KE ZVÁŽENÍ NÁVRH NESPOKOJENÉHO OBČANA AŤANA:

Protože v České republice konkrétní lidi špatně nastavili pravidla pro investiční fondy a banky, podíleli se tvorbou zákonů nebo jejich schvalováním na korupci a předražených státních zakázkách, anebo přímo bezostyšně okrádali daňové poplatníky - budou státní dluh splácet tito pánové a dáma:

Václav Klaus, nar. 19. 6. 1941
Dušan Tříska, nar. 14. 4. 1946
Aleš Tříska, bratr Dušana T.
Tomáš Ježek, nar. 15. 3. 1940
Miroslav Kalousek i všichni bývalí ministři financí, za místní rozvoj, dopravy, zdravotnictví, vnitra, spravedlnosti... až si vzpomenu tak doplním... na Čalfu a Paroubka nesmím zapomenout
Pavel Tykač a Jan Dienstl z Motoinvestu
z Harvardských fondů: Viktor Kožený, Karel Köcher, Juraj Široký a Boris Vostrý
rozkradené banky opět Klaus, Josef Tošovský, Ivan Kočárník, Jan Klak, Tomáš Ježek, Roman Češka, Jiří Skalický, Václav Junek, Antonín Charouz, Lubomír Soudek, Jiří Weigl, Libuše Benešová, Libor Procházka, Aladár Blaas, Jan Klacek, Jiří Tesař, Richard Salzman, František Chvalovský, Petr Smetka, Alon Barac, Jiří Čadek a Ladislav Adamec ml.
Česká spořitelna: Livia Klausová, Evžen Tošenovský, Martin Kocourek, Josef Kotrba, Kamil Ziegler...
Vůbec mi nemusíte říkat, že těch grázlů je daleko víc, ale už mě bolí ruka... a mozek.

Věřte nevěřte, jejich konta státní dluh zamáznou a ještě zbude na důchodovou reformu. Ale znovu a znovu okrádat lidi od střední třídy níž je mnohem pohodlnější, že ano, pane prezidente?

.
Autor Aťan, 01.01.2011
Přečteno 778x
Tipy 20
Poslední tipující: Weylin, jvacl, hašlerka, Žqáry, Iv, Yendas, Zasr. romantik, Špáďa, CULIKATÁ, isisleo, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a ja z jinyho soudku az klaus bude prezident tak ze me bude betmen

29.03.2011 04:30:00 | Matti

K.M-Já bych to řekl jinak-život není JEN o penězích..Ale zas tak špatné nejsou..

28.02.2011 17:04:00 | Weylin

Já se do politických debat nepouštím,myslím že věci nejsou vždycky jen černé nebo bílé,ale tady bych celkem souhlasil..Ale nebudem dělat žádnou revoluci,že ne..?:-)

28.02.2011 17:03:00 | Weylin

Život není o penězích a některým trvá dlouho než si to uvědomí. No a některým ještě dýl.

10.01.2011 21:15:00 | Žqáry

Díky Siorakovi za příspěvek.Celente mi mluví z duše.Jen bych už ani neinvestovala tak do zlata,jako spíš do kvalitní půdy.Myslím,že se bude brzy hodit a bude mít cenu :-(

05.01.2011 01:52:00 | Iv

Ty jo,těch je,to by fakt mohli zvládnout :-)
Jestli je to petice,zde je můj podpis.... +++
Já neumim křížek :-(

05.01.2011 01:32:00 | Iv

Sio dík za námět - šup s tím na můj blog :-)

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1101/chcete-se-potesit-cizim-nestestim-tak-treba-usa

03.01.2011 19:32:00 | Aťan

Co se politických úvah týče, a naší úzké party, mohu-li se tak vyjádřit :) přednosti Literu vidím hlavně v tom, že se vzájemně inspirujeme ...a když někdo narazí na něco opravdu zajímavého (hodně plodnej je Siorak :) tak si člověk rád počte. Jana mě kupříkladu teď láká na Nemocnici na kraji města, pffff... to znám nazpaměť. (počkám jestli přijde s větším kalibrem :-)

03.01.2011 17:53:00 | Aťan

Po poslechu našeho "panáčka" (pardon modrého ptáčka-exptáčka prezidenta) se mi až zdvihnul žaludek. Plně sice souhlasím s tím, že žít na dluh je více než nezodpovědné, avšak KDO ZA TO MŮŽE!!!...Snad ne ti, kteří na to nyní budou nejvíce doplácet... Aťane, vystihl jsi to výborně - ode mě velký supertip!

03.01.2011 14:15:00 | Yendas

Přidávám se k podpisu... navrhuju to udělat tak, jak to nastavili oni... tedy jim pošleme příkaz k úhradě a budeme trvat na zaplacení do 15ti dnů. Pokud mají požadovaný obnos doma, pošleme si pro něj tatrovku (nebo spíš vlak) a není co řešit. Pokud nemají, ať si vezmou komerční úvěr od banky...

03.01.2011 08:35:00 | Daniel S.

Čím víc jim vidíš do karet, tím hůř jejich lži dokážeš v klidu tolerovat. V ČR to ještě potrvá, než se lidi probudí ze zimního spánku, bude nás to stát zbytečně další rozkradené miliardy stejnýma gaunerama. To není česká holubičí povaha, to je jen naše zabedněnost a lhostejnost, bohužel. Já jen doufám, že si to dnešní mladí (hlavně studenti) nenechají líbit, narodili se do svobodnějších poměrů, už nejsou tak připosraní jako staří "zkrocení" totáčem. Jan Keller, Libor Michálek a jemu podobní - ti to asi tady rozjedou, doufám. :-)

01.01.2011 20:23:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí