Jóó, jó... šetřit se musí

Jóó, jó... šetřit se musí

Anotace: Hlasování o Občanské ústavě ZDE: http://www.vymenilijsmepolitiky.cz/

.

Na České poště hospodaření trochu pokulhávalo a tak paní ředitelka Marcela Hrdá bude muset odejít. Bývalý ministr Martin Pecina nastavil ředitelce Hrdé plat i s bonusy na 500 tisíc Kč měsíčně, momentálně má nárok na šest platů odstupného. Tak si sami spočítejte, jak se u nás platí neúspěšný management. Plat mají větší než prezident a premiér dohromady. Jak je to možné???

České dráhy hospodaří se ztrátou. Plat jejich managementu? Generální ředitel Českých drah (ČD) Petr Žaluda má měsíční plat 500 000 korun. Jeho náměstci pobírají měsíčně do 400 000 korun. Uvedl to server Ekonom s odvoláním na vyjádření ředitele Žaludy. Je to poprvé v Česku, co zástupci státem stoprocentně vlastněné firmy zveřejnili své platy.

Jsou tyto platy dost "pravicové"? ...a každý, komu se to nelíbí, je hnusný levičák? Opravdu se takto v České republice vymezuje pravice a levice?

Platy managementu některých dalších firem zde:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1102/joo-jo-setrit-se-musi

.
Autor Aťan, 15.02.2011
Přečteno 407x
Tipy 11
Poslední tipující: Iv, STIMPRE, Špáďa, Zasr. romantik, WhiteSkull
ikonkaKomentáře (25)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No já to vidím obyčejně,vedení by se mělo platit podle toho jak podnik prosperuje ať je státní,nebo soukromý.
Tohle je prostě drzost.
S tím nemá levice,nebo pravice co dělat,je to jen nemorální hnus.

12.04.2011 13:04:00 | Iv

Paulmatthiole, škoda že nejsi hradečák, myslím že by sis rozuměl s pár zajímavými lidmi. Zajdi někdy sem na šipky :)
http://www.ulva-hk.cz/

02.03.2011 18:55:00 | Aťan

Čím dál víc lidí důkazy vidí a ty ne, nevím jak ti pomoct.

02.03.2011 11:19:00 | Aťan

Vladane, to, co teď o pravici a levici napsal Paulmatthiole, si myslím hromadu let. Důkazů je, že se v nich můžeme utopit.

02.03.2011 08:01:00 | Aťan

Vladan: tobě jednou z toho dělení na levici a pravici hrábne :-) jestli už se tak nestalo...

01.03.2011 09:23:00 | Aťan

Naše demokracie? Co takhle, Vladane, uvést v chod KONEČNĚ normální funkční demokracii, nemusíme se vracet k totalitě ani k monarchii. Zloději do vězení, odborníci k veslům, tak to vidím nejen já.

Pobavil mě dneska rozčilený F.R.Čech:
http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A&feature=player_embedded

28.02.2011 12:44:00 | Aťan

Ani náhodou - tvoje argumentace nemá chybičku, klobouk dolů.
Ale taky si ješitně poklepu na rameno, koukej kdo mi "vykrádá" můj blog, nic jsem jim neposílal:

http://pravyblog.blog.cz/1102/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-1-cast

http://www.sinagl.cz/z-nasi-korespondence/ceskym-politikum-se-do-vezeni-moc-nechce.html

26.02.2011 11:56:00 | Aťan

...početl jsem si - a pošmáknul jsem si. Dík.

25.02.2011 23:21:00 | Aťan

Každou neděli koukám na Primu v 8.15 hod. na dokumenty - začali Hitlerem, teď pokračují Stalinem. Nóó... řeknu ti, moji rodiče to neměli jednoduchý... a mohli to mít ještě složitější, kdyby se nenarodili v Přelouči, ale někde v Rusku. Židi to měli špatný i v Přelouči: ani jeden se z koncentráku nevrátil. Tyhle naše dnešní politické bojůvky v ČR jsou proti tomu sranda.

25.02.2011 07:49:00 | Aťan

...někdy se musím zhluboka nadechnou, popřemýšlet nad něčím příjemným... aby mně nekleplo :)

24.02.2011 18:42:00 | Aťan

Paulmatthiole, tohle jsem Vladanovi říkal mockrát... a vidíš jak to pomohlo. :-)) Evidentně jsou karty rozdané jinak, s pravicí ani levicí to nemá nic společného, důkazů je bohužel víc než dost. Syčáci se přitočí vždy k té straně, která je momentálně u moci, ať je tzv. levicová, anebo pravicová.

Jsem rád, že je u mě na blogu čím dál víc lidí, které zajímají praktiky gaunerů. Na téhle stránce mám víc než 1000 lidí ne týdně, ale denně...

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil

24.02.2011 18:21:00 | Aťan

Nechápu proč mě zase nechápeš. Jasně jsem říkal, že chytrý na prostinké seriály nikdy nekoukali a nikdy nebudou, ale bez dotací nebudou mít žádné kvalitní divadlo, koncerty, výstavy - protože tržně vydělávat si budou jen divadla s "lidovou řáchandou", které se díky návalu obyvatel uživí. Říkám to už potřetí a naposled, chjo... tohle ví každej kojenec.

24.02.2011 14:30:00 | Aťan

Vždyť to říkám - největší zájem je o lidové řáchandy, a proto menšina chytrých by časem mohla koukat tak leda do zdi, ...protože připoutat k TVseriálů je stejně nikdo nedonutí. Trh všechno nevyřeší, zvlášť u malého státu, to mně nenakukáš.

24.02.2011 12:51:00 | Aťan

Kultura se sama neuživí, vzlášť v regionu o 10 mil. obyvatel (leda ňáká lidová řáchanda).

24.02.2011 11:08:00 | Aťan

Jestli jsem se spletl, přijmi moji omluvu. Co má být státní? Třeba se nakonec dopracujeme přibližně ke stejnému výsledku...

23.02.2011 16:05:00 | Aťan

Když bude všechno soukromé, tak máme (podle pravice) vyhráno? Když bude všechno znárodněné, tak máme (podle levice) vyhráno? Vždyť je historicky dokázané, že ani jeden totální model nefunguje. Ale ortodoxnímu pravičákovi se tohle vysvětlit nedá, to mně je jasný... :)

22.02.2011 14:05:00 | Aťan

...hmmm, přátelé... právě jsem omládl o 22 let, stal jsem se opět disidentem "na plný úvazek". :-) Na mém blogu je přes 2000 přihlášených za týden a pořád to roste. Největší zájem je o článek, kde se trefuju do Klause & spol. Upřímně řečeno, žena z toho radost nemá. :-)

21.02.2011 11:43:00 | Aťan

Vladane, možná sis nevšiml, ale Topolánkova pravicová vláda tu byla od 4. 9. 2006 do 8. 5. 2009, pak menší přestávka s úřednickou Fischerovou vládou, následuje další pravicová Nečasova vláda od 13. 7. 2010. Tak to za prvé.

Za druhé mám v odkazu i platy managementu soukromých firem. Jako pravičák jsi dost nepozorný, smůla.

Všimni si, že nekomentuju, jestli chci raději pravicovou nebo levicovou vládu. Co se mě týká, měl bych raději vládu odborníků - s jednou podmínkou - že při selhání premiéra či některého z ministrů nebude příliš velký problém je odvolat a nahradit. Přímá demokracie švýcarského typu se mi čím dál víc jeví jako nejlepší. Koukni se na jejich strukturu a vynech tentokrát řeči o jejich a naší tradici, nebo tvé věčné téma pravice a levice... viz:

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0v%C3%BDcarsko

20.02.2011 10:58:00 | Aťan

Referendum o Občanské ústavě ZDE:
http://www.vymenilijsmepolitiky.cz/

16.02.2011 12:37:00 | Aťan

...abych neplácal jen do větru, špičky v šíření svobodných informací jsou např. Janek Kroupa:
http://zpravy.idnes.cz/novinari.asp?idnov=1482

anebo Jan Šinágl:
http://www.sinagl.cz/

16.02.2011 08:36:00 | Aťan

White, že se s tím nedá nic dělat - to je sice hezká myšlenka, ale tohle těžko můžu zkousnout. Komunisti ze mne "vyrobili" disidenta, a dnešní mafiáni ve státní správě i soukromém sektoru mě nutí k témuž. Na Literu to nikoho moc nezajímá, ale na blogu mám kolem 1000 přihlášených za týden, což už je malinko nadějné, zvlášť když v tom šíření informací zdaleka nejsem sám.

16.02.2011 07:56:00 | Aťan

Jó, šetřit se musí (umět)!
A na dráze i na poště jim to jde. Teda zatím těm nahoře, až začnou šetřit i ti dole, tak si asi budeme muset koupit i lokomotivu a najmout si k poslanému dopisu svého pošťáka.
Nebo myslíš, že bychom je mohli po zásluze odměnit? (tj. popravit?)

15.02.2011 18:40:00 | Zasr. romantik

...moc se mi nechce použít skoro už profláknuté slovo "nemorální", když je něco svinstvo ...
...ale ...spíš se divím, že tě to ještě rozčiluje ...osobně už jsem zlomil hůl ...tím neříkám, že bych chtěl zpět bolševika, ti si zaslouží postřílet ...
...můžeš stoX napsat, že je cosi shnilého ve státě českém ale to je asi vše ...máme co si zasloužíme ... a žádná změna vládnoucích stran na tom nic nezmění … když už nic nezmůžou takzvaní strážci demokracie „novináři“, co chceš změnit ty … krom toho, že máš čisté svědomí a klid v duši …
… pro mě je důležité být takovým člověkem, abych se každému mohl podívat zpříma do očí … a víš co, to oni nemůžou …není to paráda ...

15.02.2011 17:46:00 | WhiteSkull

...a přitom by stačilo tak málo a zbylo by na slušné platy i na důchody. Ono se ví, kdo se neprávem napakoval miliardama, které tolik scházejí státní kase. Kupodivu - lůza to není, jak někteří rádi vykřikují. Až se nasranost z Afriky přeleje do Evropy, bude mazec.

15.02.2011 14:21:00 | Aťan

No, tohle je už záležitost nikoliv levicová nebo pravicová, ale prostě sicilská... A přitom by stačilo tak málo... jen přepsat smlouvu.

15.02.2011 13:31:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí