Aťanova politická předpověď

Aťanova politická předpověď

Anotace: Za pár měsíců si to po sobě přečtu abych se přesvědčil o kolik jsem se seknul... (17. 4. jsem článek doplnil o motto a dvě web-adresy)

.

Motto: "Je strašná chyba, když společnost shazuje všechny chyby na politiky. Tak to není. V daném případě to je kolektivní vina. Od Havlíčka Borovského, Palackého a Masaryka platí u nás politická zásada, že politika má vznikat dole a že na politice se má podílet každý v tom rozumném měřítku, v jakém může. To znamená, že ne u piva bude kout plány na celostátní úrovni, ale že se bude starat o to, co se děje kolem něj."
politilog Bohumil Doležal

__________________

9. 4. 2011 nastal v ČR dominový efekt. Mafiáni budou proti sobě z tajných trezorů vytahovat důkazy o korupci konkurence. Investigativní novináři nebudou stačit psát články o praktikách české i ruskojazyčné mafie působící na našem území. Většina lhostejných občanů ČR je nebude číst.

Levicoví intelektuálové založí novou politickou stranu, aby mohli v předčasných parlamentních volbách utvořit s vítěznou ČSSD většinovou koalici. Někteří noví politici budou mít opravdu čisté a nezištné úmysly. Jako vždy - nebude zezdola vůle uhlídat nové vedení. Střední a nižší třída občanů se bude těšit na lepší život, ...nedočkají se. Flexibilní občané, kteří se o sebe uměli postarat za každého režimu, budou i nadále spokojeni.

_____________________

Navrhované řešení:
Občané ČR, dobrovolně a bez nátlaku se probuďte, nebo budete mít zase smůlu, a s vámi i vaše děti, vnuci...

http://www.pdemokracie.ecn.cz/cs/index.php?pg=uvod
http://www.vymentepolitiky.cz/
http://www.transparency.cz/
http://www.nfpk.cz/
http://www.wikileaks.cz/
http://www.proalt.cz/?p=804
http://www.clovekvtisni.cz/
http://www.internetpomaha.cz/
http://www.amnesty.cz/
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-1-dil

_____________________

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1104/atanova-politicka-predpoved
Autor Aťan, 10.04.2011
Přečteno 492x
Tipy 12
Poslední tipující: hašlerka, Hannazka, cevert, Iv, Špáďa, Zasr. romantik
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

doprdele! A já nemám nic :-)

21.04.2011 21:49:00 | cevert

...pražská radnice může být naopak typický příklad toho, jak se zezdola málo tlačí a víc chlastá. :) Já jsem hradečák, taky máme své starosti... a je jich dost, jako všude.

19.04.2011 14:15:00 | Aťan

Politolog Bohumil Doležal mně nevadí. S něčím, co řekne souhlasím, s něčím ne. To je normální stav. Konkrétně tohle motto nepovažuji zrovna za jeho brilantní úvahu. Polemizovat by se dalo téměř s každou větou, což je vlastně nakonec dobře. Aspoň nás to nutí přemýšlet. Ale abych byl aspoň v jednom případě konkrétní. O nezastupitelné roli demokracie zdola, myslím, spoustu lidí "přesvědčil" konečný výsledek politického rozložení sil na pražské radnici. Takže na místě pana politologa bych význam nás pozorovatelů přece jen trochu přeformuloval a k našemu národnímu sportu - pití piva bych byl v souvislosti s politikou benevolentnější.

18.04.2011 18:11:00 | bameka

...17. 4. jsem článek doplnil o motto a dvě web-adresy.

17.04.2011 10:54:00 | Aťan

Myslím že ses trefil :-(
Jsem čím dál radši,že máme chatu,studnu,pozemeček a lucerničku :-)
ST

12.04.2011 12:26:00 | Iv

Včerejší K9 opravdu spíš nahrává DanieloviS, ale já sázím na to, že si časem dají stejně po hubě. VV už s nimi nemůže táhnout za jeden provaz, přeběhlíci to nezachrání, i kdyby jich sehnali sedm, v což moc nevěřím.

12.04.2011 10:48:00 | Aťan

Aťane, jestli Ti ta předpověď vyjde (a možné je u nás úplně všechno), tak Tě poprosím, abys mi dělal rádce při sázení v Tipsportu.
Jen s tím probuzením lidí mám trošku problém. Mně se zdá, že už probuzení jsou, jenže čím jsou probuzenější, tím větší kocovinu mají. No a to se pak s nima dost těžko spolupracuje.
Jinak dík za odkaz. Už jsem se kouknul a určitě se kouknu ještě nejednou.
A ten Hrad... Jako turista jsem tam kdysi dávno byl, pěkný je. Dle mého názoru to však není místo pro takové šašky, jako jsem já. Tudíž, jestli se my dva někdy potkáme, což je velmi málo pravděpodobné, tak já bych upřednostnil nějakou začouzenou špeluňku s dobrým pivem. Neboť jak je známo, "ve víně je sice pravda, ale při pivě se taky dobře kecá".

12.04.2011 10:08:00 | bameka

Já osobně nejsem takový "optimista". Ryby si rybník nevypustí ani když jsou naštvané a dračí hlavy se v pohádkách vždycky hádají mezi sebou, ale jen dokud se neobjeví princ. Pak začnou zázračně spolupracovat...
Takže is myslím, že se toho tak moc nezmění. Šedé eminence půjdou dělat ministry a ministři půjdou dělat šedé eminence, prachy jsou prachy a všichni ve vládě dobře vědí, že volby jsou krajně nejistá věc, obzvlášť v takovém rozpoložení veřejnosti jako teď. Však už teď se jaksi všichni polekali své odvahy...

12.04.2011 10:02:00 | Daniel S.

Ano, romantiku, takhle nějak to vidím taky... nic moc. Raději s tím ale svoje děti nestraším, dcerky jsou momentálně zamilované, užívají si mládí, tak ať jim to vydrží co nejdéle. :)

11.04.2011 15:25:00 | Aťan

jsou to zmrdi špinavý

11.04.2011 11:11:00 | 6thSun

Souhlas. Nezávisle na tobě jsem dnes napsal do komentu ke Špáďovi:

**
http://liter.cz/Basne/323577-view.aspx
Báseň - Metodika obálková

Jestli Bárta nemá v rukávě něco na Nečase, je alespoň na čas mimo hru. Jestli Vondra přijde včas na něco Kalouskovi, snad se udrží. Kníže nesmí usnout na vavřínech, mohl by se probudit na seně. Co má BIS a ostatní mocipáni v šuplících, nikdo netuší, ale mnohému je z toho špatně. Děd Vševěd na Hradě ztrácí přehled. A jak to bude s námi?

A hlavně ale nesmí dojít peníze firmám Omnipol, Kapsch, Skanska, ABL, ČEZ, RWE a jiným.

Čeká se, že nepůjde elektrika, plyn, teplo a voda.

Pak se hravě obejdeme bez zemětřesení a jaderné havárie.

Aby se v tom nakonec nejeden básník neztratil! :o))
Pozn.: Bez záruky!

Jestli mi předpověď vyjde, vyhraje ten, kdo má za barákem potůček, les a políčko s bramborami.

10.4.2011 15:49 | Zasr. romantik

**
Byl bych ale radši, kybychom se oba mýlili!

10.04.2011 19:15:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí