Znáte Žaluda a Fejka?

Znáte Žaluda a Fejka?

Anotace: Je čas utahování opasků, šetřit se musí...

.

Historicky první ombudsman Českých drah Petr Fejk bere i s odměnami měsíčně zhruba 370 000 korun. Zpráva, která prolétla médii, nenechala nikoho chladným. Není divu. Přišlo to totiž v době, kdy se vládní koalice snaží šetřit na každém kroku a chystá úsporné reformy, které dopadnou na všechny. Podle odboráře Jaromíra Duška je celý úřad ombudsmana zbytečnou trafikou pro Fejka. Nicméně plat jeho šéfa, generálního ředitele Českých drah Petra Žaluda, je prý asi šestkrát vyšší, bere měsíčně kolem dvou milionů korun.

Věřte - nevěřte, schopným platy nezávidím, ale naše železnice jsou neustále ve ztrátě. Baví vás kvůli Hušákům ze Sazky a podobným gaunerům si neustále utahovat opasky? Pochybuju...

.
Autor Aťan, 09.06.2011
Přečteno 523x
Tipy 1
Poslední tipující: hatlapatla
ikonkaKomentáře (31)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ráno mně je 85, večer 4,5...

16.06.2011 23:14:00 | Aťan

Jsem tu dlouho nebyl...Myslím na tomto poli, ale koukám, lidi se tu konečně začínají kamarádit. Anebo je to jen můj dojem. Rozhodně doufám, že jsem nevyrušil...
Čas od času se o politice rád něco dozvím.
A i když o ní neumím tak psát, jako ji prožívám, někdy nakouknu. Zdar

16.06.2011 20:50:00 | hatlapatla

...na mě je mladá :)

16.06.2011 16:57:00 | Aťan

Tobě se líbí Sarah Palinová, přiznej se! :) Mně jako žena taky...

16.06.2011 15:19:00 | Aťan

Jsem pro, ale má to háček - my dva nemáme sílu to prosadit. :)

16.06.2011 14:07:00 | Aťan

Volby nedopadly podle mých představ, za to já fakt nemůžu. Proto se mi líbí švýcarský model přímé demokracie. Někde si myslím psal, že ani ty bys nebyl proti.

16.06.2011 12:18:00 | Aťan

Když ti dá Kalousek pro hasiče a policajty pár drobných, aby tě jako ministra vnitra ztrapnil, tak toho moc neuděláš. Miliardy se válej jinde, ne v platech, v ČR zaměstnanci nic neprožrali, jak se nás snažej zblbnout. Můj názor je, že VV neměly do vlády lézt. (Bártu obhajovat nebudu.)

16.06.2011 11:02:00 | Aťan

taky to chci vědět

16.06.2011 09:28:00 | Aťan

Grosse vyšetřuje policie, doufám že to Kubice, Lessy a Zeman konečně po tolika letech dodělají (po Bublanovi a Langerovi). Bárta a John nekradli a ušetřili - to se jiní pochlubit nemůžou. Nepodléhám mediálním tlakům, i když s ABL a těma kecama okolo mě Bárta naštval, to je fakt. No, už ale není ani místopředseda, natož předseda.

16.06.2011 09:08:00 | Aťan

Jo, mám je na blogu v sekci "Oblíbené stránky".

Že si všímám víc Kalouska s Nečasem, to se mi nemůžeš divit. Jsou u moci a momentálně dělají pro ČR tragické chyby. Když dělal kopance Paroubek nebo Standa Gross, taky se mně to nelíbilo.

16.06.2011 07:47:00 | Aťan

...no jo, máš pravdu... nech mě chvilku přemýšlet. Co třeba tohle?

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1106/pracovni-smlouva-alese-husaka

Pranýřuju hnusný levičáky, kteří pravičákovi Hušákovi závidí plat. To by šlo, ne? :)

15.06.2011 22:50:00 | Aťan

Vladane, levičácky ujetýho na mým blogu? Tak si počti:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1102/chudaci-komuniste-nemaji-to-tady-lehke

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1002/komuniste-v-cechach

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1002/sovetska-vojska-v-cechach

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1008/nezapomenme-na-21-srpen-roku-1968

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1009/kdo-nevi-ze-komunisticke-strany-jsou-zlocinecke-organizace-je-budto-neinformovany-anebo-komunista

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1010/zlocinecka-komunisticka-strana-2-dil

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1010/o-charte-77-se-pred-rokem-89-vic-mluvilo-nez-vedelo

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/stanislav-penc-archiv-stb

Mám toho víc, až si tohle projdeš, pošlu další.

15.06.2011 21:23:00 | Aťan

...a sehnal jsem si k tomu i vtipnou fotku, viz:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1106/dekovny-vzkaz-od-bohatych

Jsem zvědavý, co Siorakovi odpovíš, dost zajímavá otázka.

15.06.2011 20:14:00 | Aťan

Vladane, vždyť jsem tam měl větičku "abychom to odlehčili a trochu se zasmáli :)" fakt nevím, co bych měl pro tebe víc udělat, abych se ti vlichotil :-)

Ten článek je vtipnej, sice sarkastickej, ale jsou tam pravdivý místečka, musíš sám uznat (objektivně).

15.06.2011 20:11:00 | Aťan

...a mockrát jsem tady napsal, že ne každý bohatý je grázl, a všichni chudí jsou andělé. Vladane, s tebou to je fakt kolovrátek, takhle hodně diskutujících odradíš.

15.06.2011 16:21:00 | Aťan

...před chviličkou mně taky jeden "smutnej" poslal poučný článek, abychom to odlehčili a trochu se zasmáli :)

http://www.czechfreepress.info/z-archivu-cfp/dekovny-vzkaz-od-tech-bohatych

15.06.2011 14:17:00 | Aťan

Svobodné volby tu probíhají 20 let, ale kdo je pak u těch koryt hlídá? Z toho já jsem, Vladane, smutnej... a nejen já. Smutnej Aťan nikoho nezajímá, to bych docela i pochopil.

15.06.2011 13:57:00 | Aťan

...dodatek: tím chci naznačit, že když zjistím, že mlčící většina i v tomto roce 2011 vyhrála, tak jim ze Švýcar vzkážu, ať se jdou vysrat!

Teď v rádiu slyším, jak se organizuje hnutí s názvem "nevystupujte ze středu na čtvrtek z posledního vlaku a autobusu". No... jen tak dál... Kde jste byli, "organizátoři", když se tunelovaly banky, podniky???... co bych se rozčiloval.

15.06.2011 13:09:00 | Aťan

Přes třicet let proti občanské lhostejnosti leccos dělám, možná ne dost, ale síly a trpělivost mě opouštějí.

Co se odborů týče, používáš Kalouskovu rétoriku. Odbory se postavily kdysi i Zemanovi, nejsou proti reformě, jsou proti bezhlavým a neúčelným škrtům, které nic neřeší... atd. V odborech jsou i pravičáci, což se s úspěchem tají.

15.06.2011 13:01:00 | Aťan

Sio, znevažování tématu - uznávám. Budiž mi omluvou, že jinak by mně tady z toho všeho asi brzy hráblo. Chci v soukromém životě fungovat normálně, politika není moje priorita, jak by se na Literu a blogu mohlo zdát. Život je moje priorita.

15.06.2011 12:32:00 | Aťan

Vladane, kmotři jsou na pravici i na levici, to jsem ti mnohokrát napsal. A taky jsem mnohokrát napsal, že pokud nebude účinná kontrola nás zespodu, tzv. pravičáci i levičáci na vlivných místech budou krást dál.

Mám chuť zdrhnout, pokud bude mít lhostejnost v ČR navrch. Moje zaměstnání spočívá v grafice, přes internet není problém být i nadále ve spojení s mým zaměstnavatelem (jako dosud), i dividendy bych si mohl ve švajcarech vybírat... jestli do roka nebude změna, uražen odcházím, sbohem a šáteček, neplač.... :-))

15.06.2011 12:23:00 | Aťan

Vladane, vynechme z našich úvah komunisty. Když řekneme levice, tak budeme napříště myslet demokratickou, jo?

Fungující trh má ráda pravice i levice, jak je vidět z civilizovaných zemí. Tady trh nefunguje ani pod pravicí, ani pod levicí. Čím dál víc lidí zná viníky, kdo, kdy a kolik si nakradl. Ti, co to vědí (nebo tuší), budou v ulicích. Samozřejmě je stále obrovská část mlčících, nebo neúčinně remcajících, jako za komančů.

Ne politici, ale právě tihle "takyobčané" mně jednou donutí k emigraci.

15.06.2011 09:56:00 | Aťan

Už se pár počtářů našlo, bohudík. Kromě čerstvých kauz začíná Kubice se svojí mordpartou počítat i tyto kauzy z 90. let, viz:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil

Rok 2011 je zlomový, jestli se to pohnojí, zavřou mě. :-)

13.06.2011 19:47:00 | Aťan

aťane částečně jsem to prolítla, kdesi jsem cosi podepsala dokonce..a .. zdá se mně jedna věc /a možná je to fakt tím, jak jsem to vzala povrchně - nevím/ - u *dobráků* je hodně proklamací, ale hraje za ně málo lidí, co umějí počítat, a také asi málo těch psů, co jdou po stopě až do konce. U Bratrstva kočičí pracky se neproklamuje, jsou akční a počítaj furt. Možná by dobráci měli najmout nějaké účetní nebo co. Někde to totiž nesouhlasit MUSÍ. a pak by tu měla bejt i nějaká ta kriminálka, že? jinak dík za odkaz!

13.06.2011 19:09:00 | pamp_elka

Ahoj pampalko, dík že jsi se stavila. To, o čem mluvíš, mám na svém blogu:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/

Staví se u mne asi 1300 čtenářů týdně, a některé zásadní články lítají po internetu a žijí si svým vlastním životem. Občas přes google nakouknu kam až se zatoulaly, a ejlhle, dokonce i odborový svaz policistů mi drží palce. To za mých mladých chartistických let nebejvalo. :-))

13.06.2011 16:32:00 | Aťan

aťane seš milej a ten fejk mi taky moc nesedí, ale průser bude jinde.
musíš vzít rozpočet, důkladně to přezkoumat, kouknout se na daňový zákony, na různý ty odpisy a předpisy, a ještě na fůru dalších věcí, kde budou zakopány nikoli miliony, ale miliardy.
Já jsem naposled nadskočila nad zprávou, že se ZPĚTNĚ zdanila /zjevně zatím nevydařená/ fotovoltaika, takže hrozí arbitráž, kterou podle mne za těchto okolností nelze než projet.. bratru prý za 200 mld odhad. Pak zde máme různé ty krachující banky sanované státem, superzakázku ekologickou již nějaké konkurenční bratrstvo smetlo pod stůl... a.. a.. hele, jistě toho najdeš ještě víc --- a i tohle je nesystémové, jen drobky, váženej, jen drobky, miliardka sem a tam.

Jseš milej, ale tady budeš muset kouknout na systém, A POČÍTAT A POČÍTAT, jinak to nemá cenu, kdo neumí počítat, toho kvákot nemá v tomto případě vert.
Já to udělat nemohu, jednak nemám čas, druhak mám sice jakousi intuici, ale doopravdy počítat neumím a bez toho to nejde /a moc mne to nebaví, vždycky to nastřelím od oka i doma; kupodivu to v zásadě vychází asi tak stejně, jako kdybych se v tom babrala/.

A až to budeš mít, TAK TO PROSÍMTĚ PUBLIKUJ V NĚJAKÝM SLUŠNÝM TISKU, a ne na tomhle obskurním servru. Podle mne by to bylo hodně záslužný. Nejmíň by se začalo opravdu hledat a opravdu mluvit o skutečně relevantních věcech.

Jinak Ti doporučuju film Inside job, určitě to někde stáhneš. Docela zajímavý.

Jinak Tě zdravím...

13.06.2011 15:36:00 | pamp_elka

Zlatej pan Motejl, dejmupánbůvěčnouslávu...

12.06.2011 16:21:00 | Hannazka

Věřte - nevěřte, schopným platy nezávidím, ale naše železnice jsou neustále ve ztrátě. Baví vás kvůli Hušákům ze Sazky a podobným gaunerům si neustále utahovat opasky? Pochybuju...

S tímhle nelze nesouhlasit.

12.06.2011 08:42:00 | hatlapatla

...a ještě jsem si vzpomněl na pár pravicových managerů a ředitelů soukromých firem, kteří si rozdají miliónové výplaty měsíčně, přičemž ženským u pásu smrknou 8-10 tis. Je dobré vidět nalevo i napravo, všude je co zlepšovat.

10.06.2011 08:54:00 | Aťan

...státní (čti socialistický) :-))) celý Vladan, jednostranný, jednooký. Jestli si myslíš, že s tebou na toto téma budu polemizovat půlmetrovejma komentářema, tak na to hned zapomeň. Bych se musel k smrti unudit.

10.06.2011 07:34:00 | Aťan

Divím, zatvrzelý pravičáku, protože znám např. hromadu soukromých bank (pravicově orientovaných), které se nás snaží ožebračit.

10.06.2011 07:28:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí