Znáte Petra Cibulku?

Znáte Petra Cibulku?

Anotace: Z neexistující rubriky "Znáte je?"

.

Petr Cibulka byl jedním ze signatářů Charty 77 a členem Jazzové sekce Svazu hudebníků. Před listopadem 1989 byl opakovaně vězněn. Z poslední vazby byl propuštěn těsně po tzv. sametové revoluci. Již na počátku 90. let (1993) zveřejnil část seznamu agentů a spolupracovníků StB, známou jako „Cibulkovy seznamy“. Jako první hlasitě upozorňoval na chyby Václava Havla, který se v Moskvě dohodl na klidném přechodu ze socialismu na tržní hodpodářství. Bohužel vysocí straničtí funkcionáři a příslušníci StB pod taktovkou Václava Klause v "divoké" privatizaci pomohli rozkrást státní majetek. Téměř dvacet let na tuto skutečnost Petr Cibulka marně upozorňuje.

Za padesát let si jednou historici údivem ukroutí hlavy, jak je možné, že si Češi Václava Klause dvakrát zvolili za prezidenta ČR.

__________________________________________

PETR CIBULKA 4. 12. 2010 V ČESKÉ TELEVIZI (ČT24)
(upozorňuji, že to byl přímý přenos, Petr byl k nezastavení :-))

Téma: Korupce v naší společnosti
(vybral jsem jen nejzajímavější část)

Petr Cibulka: "Korupce v našem kriminálním státě je naprosto samozřejmá. Nemůžeme se přece divit, že kriminalita ovládá naši společnost, pokud největší zločinci sedí ve vládě. Dokud budeme stále znovu a znovu dávat ve volbách důvěru těm největším gaunerům, které tato země vůbec zplodila..."

Moderátor: "To je žalovatelné..."

Petr Cibulka: "...tak se prostě nemůžeme divit, co se tady děje. Dokud nevymeteme vládu, nebude to lepší. Odhalených kauz tady bylo za dvacet let dostatek. Byly to desítky miliardářských kauz vládního zločinu, vládní kriminality. Policie nevyšetřila ani jedinou kauzu. Novináři tyto kauzy zveřejnili - ne policie, ne státní zastupitelství - a policie za naše peníze všechno zametla pod stůl. To znamená, že ten problém není ve špatných zákonech, ale proto, že zločinci vyšetřují zločince. To je ten základní problém.

A všechno jde z Ruska. Tady Rusové od r. 1945 hospodařili, vytvořili tady zločinecký systém, a ten zločinecký systém do dnešního dne a hodiny přetrvává.

Řeči o nedokonalé legislativě, špatné práci politiků, soudců a policie nikdy k ničemu za těch dvacet let nevedly. Ale přitom řešení je dávno známé!!! Je to 700 let starý osvědčený systém přímé demokracie, snadné a rychlé odvolatelnosti politiků a státních úředníků. Tak, jak to například funguje ve Švýcarsku. Řekněte mně, proč tento zločinecký režim brání jako o život vstupu přímé demokracie a odvolatelnosti politiků přímo občany? Proč??? To všichni víme, zločinci se přece nenechají dobrovolně odvolat občany..."

Moderátor: "...pane Cibulko, ale když bude přímá demokracie a přímá odvolatelnost občany, nebudou si ti politici podbízením a populismem ty občany uplácet a uplacení občané si je budou držet ve funkcích?"

Petr Cibulka: "700 let praxe ve Švýcarsku říká, že kriminální politik nebo kriminální úředník nemá v takovém systému šanci. Ti, kteří ho platí ze svých daní, ti jsou první, kterým takovýto člověk bude vadit. U nás by samozřejmě zmizela celá politická scéna, protože nikdo z nich nemá důvěru. Když se podíváte na průzkumy veřejného mínění, vláda nemá důvěru, parlament nemá důvěru, o soudcích ani nemluvě. To znamená: všechno by se vyčistilo tímto systémem. Ale naopak tento kriminální režim vytvořil systém, ve kterém nikdo z nich nemůže být odvolán, ve kterém je naprosto neprůhledno, nekontrolovatelno, ...a můžeme mluvit i o volebním zákonu. Ten volební zákon je takový, že nepustí čestné lidi do politiky."

Moderátor: "Pane Cibulko, vysvětlete mi, tolikrát jste ve volbách neuspěl. Jak to, že ty lidi na vás neslyší?"

Petr Cibulka: "Pane redaktore, já vám to vysvětlím, ale nebude se vám to líbit. Především: každé volby jsou zfalšované. Za druhé: je tady na nás (pozn. Pravý Blok) neskutečná informační blokáda ve všech masmédiích. My prostě nemáme prostor, abychom oslovili voliče. Dokud volby budou zfalšované, dokud bude cenzura ve všech masmédiích, my nejsme schopni oslovit voliče a dostat je na naše kandidátky, do parlamentu, do vlády."

.
Autor Aťan, 19.06.2011
Přečteno 400x
Tipy 12
Poslední tipující: Špáďa, Iv, jaroslava anna, Zasr. romantik, hašlerka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (12x)

Komentáře

1. Bylo to myšleno tak, že Moskva naše komunisty (myslím špičky, ne členy, kteří platili jen příspěvky) ...a hlavně StBáky vyškolila natolik dobře, že i po r. 1989 se vůbec neztratili. Naopak, byli a jsou to ekonomičtí "škodiči" v první lize, viz. video:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1104/chcete-volit-komunisty-aby-bylo-lip

2. Švýcarsko a Island mě poslední dobou zajímají, mám jich plnou hlavu, ale zatím kloužu po povrchu, musím jít hlouběji. Švýcarsko nejsou jen banky atd. jak říkáš, ale mají hodně dobře propracovaný správní systém. Tady to žádný politik z jasných důvodů nebude chtít. Pochopíš sám, když se na tohle podíváš:
http://setfree.sweb.cz/texty/svyc_demokracie.htm

3. Samozřejmě jsem myslel start, ne dnešní podobu, viz:
"Tento vyvážený demokratický systém nevznikl rychle. Vyvíjí se od r.1291, kdy tři horské kantony, Uri, Schwyz a Unterwald, založily konfederaci států, k níž se postupně připojovaly další, až dosáhly dnešního počtu 26 kantonů." konec citace

22.06.2011 17:30:00 | Aťan

Teda to je frajer !
Příští volební kampaň by se měla odehrávat na internetu,snad by měli všichni šanci.
Snad-nechci bejt moc naivní :-)

21.06.2011 01:27:00 | Iv

Až ho zabijou, tak mu za 50-100 let postaví sochu, a za dalších 20 let ji zase zlikvidujou... národní zvyky z České kotliny :)

19.06.2011 22:01:00 | Aťan

Je hodný obdivu, asi je hodně statečný, což se tady moc necení ...

19.06.2011 21:54:00 | Zasr. romantik

...proto se říká, že je v kriminále "tvrdej" život... :)

19.06.2011 20:36:00 | Aťan

nejvíc mě upoutalo to vězení. Tvrdé pryčny to je moje :o)))

19.06.2011 20:32:00 | hašlerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí