Slovy básníka: kdo může, ať pomůže

Slovy básníka: kdo může, ať pomůže

Anotace: V letošním roce proběhne pokus o nápravu tzv. sametové revoluce z r. 1989. Zveřejním některé web-stránky, kde se organizují akce proti zkorumpovanému režimu.

.

http://www.vymentepolitiky.cz/

http://verejnostprotikorupci.cz/

http://www.neo2011.cz/

http://www.proalt.cz/

_____________________________________

Tzv. sametová revoluce z listopadu 1989 byla ukradena a zneužita. Drtivá většina politiků se stará jen o navyšování svého majetku za pomoci anonymních akcií, beztrestnost korupčního jednání zaručuje soudní mafie. Ti největší vládní a parlamentní korupčníci se častokrát podílejí na tvorbě zákonů, které jim v podstatě zaručují beztrestnost.

V úterý 28. 6. v 17.30 hod. proběhne v horní části Václavského náměstí beseda s občany, pořádaná Veřejností proti korupci - Štern, Marvanová, Pehe, atd. Další a další formy protestu se připravují.

Mlčící většina si samozřejmě ponechá svůj názor - "stejně to nemá cenu...". V demokracii by ale měli být slušní lidé víc slyšet a vidět, nenechme své životy řídit těmi neslušnými. Zapojme se každý podle svých možností, hlídejme si NEUSTÁLE, kdo a jak nám vládne.

_____________________________________

P.S. Když na demonstracích nebudete nikoho bodat vidlemi, věšet na lampy, rozbíjet výlohy a podpalovat auta, policie vám neublíží, ...ani pendrekem nedostanete. 13. 6. 2011 vyšlo oficiální prohlášení Unie bezpečnostních složek ministerstva vnitra ČR, cituju část: "Policie je zde pro občany, NE pro politické strany. Proto konejme tak, jak nám ukládají zákony této země, Ústava ČR, Listina základních práv a svobod. Jsme přece také jen lidé a občané této země."

Celé prohlášení ZDE:

http://www.evropsky-rozhled.eu/mimoradne-prohlaseni-odborove-organizace-unie-bezpecnostnich-slozek-mv

.
Autor Aťan, 25.06.2011
Přečteno 699x
Tipy 2
Poslední tipující: hašlerka
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Jo jsem pro... takže vlastně se na tu změnu vůbec netěšíme... současnou vládu milujeme a její pád by byl ta nejhorší katastrofa... :-) Ne, to se prostě nedá... na smětiště dějin s nimi.

28.06.2011 06:34:00 | Daniel S.

...já když se na něco moc těším, tak to nedopadne. Takže budeme dělat jako že nic, jo? :-))

27.06.2011 19:55:00 | Aťan

Kéž by to tak bylo Aťane... moc bych si to přál. pokud se tohle povede a začne se "na každém nároží" diskutovat a dělat politika, tak má demokracie šanci a nebude z toho žádná střelba... Je to jediná šance pro naší zemi... musí se spojit levicový Keller, středový Aťan, křesťan Dan a ostatní lidé schopní kompromisu, musí se diskutovat v každé hospodě, na každém náměstí a za každým rohem.... Pak uje šnace že z výsledku vznikne něco rozumného, co půjde přetavit v požadavky a ty půjde prosadit.

27.06.2011 19:31:00 | Daniel S.

Dane, když to dobře půjde, ještě letos se dočkáš. Až vypukne generální stávka, bude mazec (doufejme nenásilný demokratický) i v té nejmenší vísce. Kupodivu levicový Honza Keller říká zhruba to samé co "středový Aťan": neměly by být hlavním motorem odbory, ale široká masa občanů napříč pomyslnou pravicí a levicí. Odbory ať se samozřejmě přidají, aby nás bylo víc a akce "do hajzlu s mafií" měla větší grááády... :-) viz článek:

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/vlada/201066.aspx

27.06.2011 18:22:00 | Aťan

Aťane, všiml sis, že se všechny hapeningy a shormáždění konají jen v Praze? Koukák jak můžu a ve svým městě jsem neviděl politický míting už pěkně dlouho. Teda jeden jo - DSSZ. Jinak na nás celkem dlabou milí reformátoři... možná proto tu máme mlčící většinu, nikdo už za ní dlouho nepřijel... Poslední, kdo nějak důsledně objel republiku a zastavoval fakt skoro všude byl Zeman... od té doby zajíždějí jen do okresních nebo krajských měst.
Zapomeňte všichni na reformy, pokud neobjedete republiku celou a nezorganizujete míting v každé vesnici nad tisíc lidí.

26.06.2011 13:00:00 | Daniel S.

Sio... je nás hodně, myslím si... :)

26.06.2011 10:50:00 | Aťan

...tak já se za tebe přimluvím :-)) Znám jednoho cukráře z Pardubic, který ty pendreky vyrábí...

25.06.2011 10:19:00 | Aťan

ani pendrekem? Chjo, to je život! :o)))

25.06.2011 10:01:00 | hašlerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí