Dva tisíce slov proti rozvratu republiky - dva tisíce slov za obnovu republiky

Dva tisíce slov proti rozvratu republiky - dva tisíce slov za obnovu republiky

Anotace: Pro někoho nestravitelný, ale střízlivý popis věcí současných... tento materiál mám v plánu rozeslat vládním ministrům, představitelům dnešní politické rádoby-elity, i normálním občanům - zaměstnancům, podnikatelům, živnostníkům, rodinám...

Dva tisíce slov proti rozvratu republiky – Dva tisíce slov za obnovu republiky

Absurdnost polistopadového vývoje spojeného s masovými krádežemi státního vlastnictví a průmyslu, s devastací hospodářství, se sociálním a morálním úpadkem a se zavedením bezprávního státu dosahuje v nynějších dnech svého vrcholu. Více než 3/4 obyvatel naší země se domnívají, že republika je v rozvratu a je to zapříčiněno nekompetentností, zkorumpovaností a gaunerstvím všech vlád, které nastoupili po roce 1989 – pravicových i levicových. 3/4 lidí se domnívají, že republika je v rozkladu a více než 90% je nespokojené s dnešním stavem věcí, tak tristní je bilance této vlády i předchozích vlád, které formovali, či spíše deformovali stav v naší společnosti.
Žádná z dnešních politických stran nectí zásady svobody a demokracie, ctí je jen do té doby dokud z toho mají prospěch. Demokracii popírají samotnou korupcí, mediálními machinacemi, podvody a lžemi a všechno toto gaunerství dosáhlo svého absolutního vrcholu za vlády koalice ODS – TOP09 – VV. Koalice stvořená ze sponzoringu významných průmyslníků a mafiánů a obracející se zády k obyvatelům České republiky, dokázala že je vládou ryzí národní zrady.
Vláda rozpočtové odpovědnosti, která za ministra financí dosadila zkorumpovaného zločince jež se proslavil nejednou korupční aférou prohlásila, že musí provést bolestivá, ale nutná opatření. Ale pro koho bolestivá?! Pro většinu obyvatel této země – pro zaměstnance, rodiny, mladé lidi, podnikatele, soukromé zemědělce, živnostníky… ale rozhodně nebude bolestivá pro nadnárodní koncerny, politiky, byrokracii, korupčníky a samozvané soudcovské harpie. Zatímco my budeme rýt drškou v zemi, oni budou rýt rypáky v korytech. Takový je současný stav věcí. Stav věcí, kdy vláda rozpočtové odpovědnosti drží v odpovědných pozicích persóny, které berou úplatky a které přijímají předražené zakázky a ždímají nás tak ještě více.
Roku 1989 došlo k úspěšnému komunistickému puči organizovanému špičkami KSČ a StB, puči jež vedl k tomu, že celá řada komunistických funkcionářů si uchovala svoji moc a postavení a to samé se týká osob napojených na komunistickou tajnou službu. Jak jinak by mohl Jiří Dienstl, bývalý agent StB, vytunelovat 700 miliónů korun z Motoinvestu? Jak jinak by mohl Dušan Tříska, bývalý agent StB, být architektem polistopadového hospodářství a divoké privatizace? Jak jinak by mohl být Andrej Babiš, bývalý agent StB, jedním z nejvýznamnějších velkopodnikatelů v zemi? A účast komunistických agentů na vedení státní správy a v čelních ekonomických pozicích je jen jeden z mnoha zločinů jehož se post-komunistické vlády dopustili a dopouští.
Vláda rozpočtové zrady nadále obelhává všechno obyvatelstvo této země. Pronáší plamenné hrozby o apokalyptických výjevech z Řecka a vysmívá se nám do očí, neboť moc dobře ví, že situace v Česku a ani podmínky v naší republice nejsou zdaleka takové jako v Řecku! Přesto nepokrytě lžou. Přední instituce této země již prokázali lži v podobě zkreslování demografických údajů a popírání vlastních slov. Zločinec Kalousek chystá důchodovou reformu, navzdory slovům někdejšího ministra práce a sociálních věcí Petra Nečase, z roku 2008, že důchody není nutné reformovat, neboť na ně nedáváme ani tolik peněz co státy Vyšegrádské čtyřky a že důchodová reforma bude nasnadě snad, až na konci tohoto století.
Ministr financí chce, abychom si spořili na soukromých penzijních fondech, které nejsou ničím kryté a které mohou kdykoliv zkrachovat nebo být vytunelovány a připravit nás tak o naše celoživotní úspory. Hyenismus této vlády dosáhl takové úrovně, že se nebojí okrádat ani hendikepované lidi a i na ně chce uvalit tento zkorumpovaný projekt a zruinovat ještě více jejich životy. Hyenismus zločinců nezná mezí a aby zločinci mohli naplnit své plány, musí z nás vyždímat dalších 50 miliard korun na dani z přidané hodnoty a aby toho nebylo málo, obratem vyhodí 60 miliard korun na restituci církvím! Co je tohle za stát?! Co je tohle za vládu?!
Ministr Drábek chce, aby si každý člověk šetřil 3 000 Kč do soukromých penzijních fondů. Pak prý bude mít slušný důchod. A aby tento kanadský žertík byl ještě povedenější, je nám zvýšen odchod do důchodu. Už jen můžeme čekat, až bude vydán zákon, že peníze v penzijních fondech, které dotyčná osoba nevyužije, protože se nedožije důchodu propadnou státu a byrokratům do rukou. Ukažte mi horníka, který se dožije 70 let a bude si šetřit 3 000 Kč měsíčně! Ukažte mi rodinu, která bude schopna šetřit 3 či 6 tisíc korun měsíčně a ještě platit neustále se zvyšující cenu elektřiny, plynu, vody a DPH! A co oni? Co Cikáni? Co ten, který nepracuje, jen plodí děcka a pak si stěžuje, že nedostává 2 000 korun měsíčně životního minima, zatímco Čech, který se do tíživé situace nedostane vlastní vinou pobírá 50 Kč, slovy PADESÁT KORUN ČESKÝCH!
Souběžně s tím narůstá i hyenismus a tržní hospodářství ve zdravotnictví. Výsledkem „reforem pro pacienty“ je stav, kdy čím dál tím více pacientů si nemůže dovolit se léčit. Je jím stav, kdy mnoho lidí ani nejde studovat na lékaře či působit jako zdravotní sestra, protože jsou zde nízké platy. Je jím stav, kdy se české zdravotnictví ještě drastičtěji propadá než za předchozích vlád. Snad jde vládě o to zabít co nejvíce lidí, aby nemuseli vyplácet důchody. Gratuluji panu Hegerovi k zruinování zdravotnictví a zdravotnických služeb. Gratuluji mu k zvýšení dalších cen pobytu v nemocnicích. Ano, říkám cen, ne regulačních poplatků, ale cen a to, protože nic neregulují a jen odírají lidi. Až budou lidé s rakovinou umírat na ulicích jen, protože nebudou mít peníze na pobyt a léčbu v nemocnicích co budete dělat vy, pane Heger? Pojedete do švýcarských či německých nemocnic a lázní? A vezmete sebou partajníky Drábka a Kalouska?
Neméně tragikomickou postavou je rakouský ministr zahraničí Karl von und zu Schwarzenberg. Tento franský rod jehož zakladatelé se účastnili výprav proti husitským povstalcům, nyní ovládá české ministerstvo zahraničí a diktuje mu svéráznou politiku. Politiku, kdy musíme být znova poturčení. Politiku, kdy republika nemá vlastní, nýbrž západní zájmy, tak jako jsme, kdysi měli zájmy východní na svých bedrech. Politiku, kdy ministr von und zu Schwarzenberg zradil Srby, národ, který při naší zemi stál v nejtěžších chvílích a nejvíce nás podporoval v roce 1938 i v roce 1968 proti dvěma okupacím. Franský šlechtic uznal nezávislost absurdistánské republiky Kosovo a přilil tak další olej do ohně balkánské nenávisti a ani se nebojí samotné kosovské vůdce, které uznal a podpořil označovat za zločince a vrahy, do nebe volající pokrytectví. Jedinou záchranou von und zu Schwarzenberga je masivní mediální podpora a „charisma“, tedy i to co měl Adolf Hitler a díky čemu byl navzdory svým zločinům také milován.
Ministr Dobeš, snad s dobrým úmyslem, ovšem naprosto špatnou cestou se vydal k obnově českého školství. Od roku 1989 se české školství hroutí pod náporem „demokratizace“ – vzniku všemožných rádoby-škol, Valdorfských škol a podobných nesmyslů, které soustavně snižují úroveň naší republiky a vzdělaní našeho obyvatelstva. Ovšem státní maturita, dělaná byrokraty, kteří nemají kontakt s realitou, nemůže dopadnout dobře a ani nemůže obnovit reputaci, kdysi elitního českého, respektive československého školství. Místo toho přinesli státní maturity chaos, destabilizaci a další morální propad. Testy jsou nepřehledné a problematické, učitelé špatně ohodnocení, žáci nemotivovaní… lepší je zaměřit se na stěžejní body školství a sice učitele a na žáky a ne na byrokratické manévry a katastrofální experimenty!
Obdobná situace je s ministry Kocourkem a Fuksou, kteří nejsou schopni a ani nechtějí obnovit český průmysl a české zemědělství, které bylo zdevastováno Klausovými ekonomickými experimenty. Česká republika je nadále na mizivé potravinové soběstačnosti, čeští zemědělci jsou nadále potíráni „kvótami“ z Evropské unie, čeští podnikatelé nadále musí ustupovat německým, francouzskými, britským a dalším, Česko je nadále na druhé koleji a proto se ani z dluhu nemůže vymanit. Proč? Protože veškeré zdroje oddlužení byly zničeny a ty co zůstali odvádějí své zisky do zahraničí. Česká půda musí patřit českým zemědělcům, české uhlí českým dolům a ne zahraničním uhlobaronům, český průmysl Čechům a ne Němcům či Britům.
Tragikomickým projektem sám o sobě byl projekt Věcí veřejných. To co tato strana předvedla nemělo v historii parlamentní demokracie obdoby. Strana profilující se jako protikorupční korumpovala vlastní poslance, lhala a podváděla. Strana slibovala umírnit nadcházející protistátní a protiobčanské ekonomické reformy, ale nic neudělala a jen seděla na zadku a kydala si sama hnůj na svoji hlavu. Mnoho osob vkládalo naděje v Radka Johna a Víta Bártu a všichni byli zklamáni při pohledu na chaos a degeneraci, kterou tato strana v neuvěřitelně krátké době zažila a kterou tato degenerace sprovodila ze skutečného světa. Obdobná situace je se stranou TOP09 jež není ničím jiným než sloučeninou nejtvrdší frakce ODS a nejpravicovější frakce KDU-ČSL v čele s hadem Kalouskem, který plánoval jít do koalice i s komunisty.
Proč tato vláda nezačne skutečně řešit zadlužování? Proč neprovede audity? Proč nevyhodí zkorumpované úředníky? Proč nezavede majetková přiznání? Proč nepožene před soud korupčníky a zloděje? Proč neudeří na mafii, která korumpuje stát? Protože vědí, že by a nejen oni, ale i jejich kolegové ze všech stran napříč politickým spektrem, museli zákonitě skončit ve vězení!
Toto není obžaloba jen a pouze proti této vládě. Toto je obžaloba proti celému stavu věcí. Je to obžaloba proti Václavu Klausovi, který rozkradl republiku. Václavu Havlovi, který nás všechny podvedl. Jiřímu Paroubkovi, který ruku v ruce s Mirkem Topolánkem vymazal jakoukoliv politickou slušnost ze scény. Davidu Rathovi, který jednou káže tak a podruhé onak. Janu Rumlovi a jeho sarajevské eskapádě a dalším, kteří rozvrátili morálku a slušnost jež byla zaseta stovkami tisíc odvážných lidí, kteří si roku 1989 přáli změnu a zlepšení situace a tito lidé byli tehdy zneužiti, popliváni a ustrčeni do pozadí. A ti hrdinové, kteří se odvážili být disentem i dnes, hrdinové jako Karel Kryl, byli znova perzekuováni a censurováni, byť ne takovým způsobem jako dříve. Ne, tito hrdinové, ale oni zločinci musí být perzekuováni. Seberte Kalouska a dejte ho do vězení, to samé s Václavem Klausem, s Jiřím Paroubkem, s Mirkem Topolánkem… ti všichni patří do vězení, ti všichni nám lhali, kradli a vysmívali se nám. Nyní se my vysmějeme jim!
Výčet zločinného jednání dnešní vlády a i předchozích rádoby-levicových a samozvaně-pravicových by mohl pokračovat dál a dál, avšak na to by nestačilo ani 20 tisíc slov, ba ani 200 tisíc slov! Dnes je republika ve stavu rozvrácené ekonomické polokolonie a zůstane jí dokud nesmete vládnoucí zkorumpované strany. Dostali jsme se do takového stavu, že umírněná a nekrvavá revoluce či povstání nemohou uspět nebo skončí jako sametová fraška. Dostali jsme se do stavu, kdy parlamentní demokracie naprosto selhala a všechny politické strany jsou provázány z organizovaným zločinem. Dostali jsme se do stavu, kdy soudce je na úrovni zločince, kdy ukradnout film je vážnější zločin než zabít člověka, kdy zločinec vládne a oběť je ponižována. Dostali jsme se do stavu naprostého chaosu. Dostali jsme se do situace, kdy státní správu řídí cyničtí zkorumpovaní dědci, kteří často ještě narychlo pálili stranické legitimace KSČ a dnes se pasují na velké protikomunistické odbojáře a hrdiny bůhvíkolikátého odboje. Dostali jsme se do situace, kdy jedni si vydělávají čtvrt miliónu a ani pořádně neví za co a druzí jsou rádi, že žijí almužny. Dostali jsme se do situace, kdy parlamentní demokracie je již nadále neudržitelná a kdy jedinou šancí je ozbrojená revoluce po níž bude následovat nastolení vlády morální a intelektuální elity, která bude propojena s realitou a která bude vitální, mladá a plná života a síly a bez pokřivené páteře! Teprve tehdy bude moci být Česká republika právním státem. Teprve tehdy bude moci Čech zvednout hlavu a s hrdostí prohlásit:“Já jsem občan České republiky!“
Nesepsal jsem toto pro srandu králíkům, nesepsal jsem toto pro vládu, ale pro vás všechny a proto, aby naše děti mohli žít v bohaté a prosperující společnosti se špičkovým školstvím, fungujícím zdravotnictvím, s kázní, právem a pořádkem. To je nepochybně cíl nás všech, všech kteří věříme ve věc demokratických rozhodnutí, ve věc rozhodování o osudu nás samotných, ale i za demokratická práva se musí bojovat a to i tvrdě a nemilosrdně. Pokud je nebudeme tvrdě bránit, přijdeme o ně…
A nyní jedna věta věnovaná vládě.
Dnes za nás mluví stávka, zítra za nás budou mluvit dlažební kostky a zápalné lahve!

Občan rozvrácené České republiky.
Autor Stalker, 29.06.2011
Přečteno 615x
Tipy 4
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V tomto případě bys veřejnost na svou stranu (ani jako mučedník) asi nestrhl, lidi se krve na ulici bojí, protože to většinou odnesou víc nevinní než viníci. Palach, Zajíc a podobní sáhli na život svůj, ne jinému. Kdyby mně policajt oznámil, že na demonstraci někdo omylem zastřelil moji dceru, určitě bych to nerozchodil...

Ale ve všem ostatním s tebou stoprocentně souhlasím.

02.07.2011 13:55:00 | Aťan

Vzhledem k tomu co je to za prohlášení, tak bych se ani nedivil, kdyby naše justice (podobně jako v případě stávky), zareagovala až nápadně bleskově a okamžitě by mě odsoudila. Asi vymažu onen odstavec, na druhou stranu, moje zatčení by bylo možné pokládat za mučednictví a možná by to i zvedlo odpor... na druhou stranu, Palach se upálil a každý se na to vykašlal.

02.07.2011 12:58:00 | Stalker

...dodám, v lochu budeš prd platnej, bude tě určitě zapotřebí jinde...

02.07.2011 09:46:00 | Aťan

Stalkere, na rovinu a upřímně ti říkám, že ti fandím a hlavně všem mladým, kteří si nenechají (s prominutím) srát na hlavu. Ale jako starý chartista, třicet let kličkující mezi paragrafy, ti přátelsky radím, odstraň tento odstavec, a hlavně ho nikde nerozesílej:

"Obyvatelé této republiky, nebojte se pozvednout pušky a pistole za svá práva, protože na nic jiného ta odpudivá chátra v poslanecké sněmovně i ti slavní senátoři neslyší. Neslyší na volební výsledky, neslyší na průzkumy, neslyší na stávky, uslyší na střelbu a pronásledování, uslyší na lynčování a na naši válku proti jejich vládě, která nás ponížila."

Naše slepá justice by si na tobě moc ráda smlsla:

HLAVA V
TRESTNÉ ČINY HRUBĚ NARUŠUJÍCÍ OBČANSKÉ SOUŽITÍ
Násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci
§ 196
(1) Kdo skupině obyvatelů vyhrožuje usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody velkého rozsahu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
(2) Kdo užije násilí proti skupině obyvatelů nebo jednotlivci nebo jim vyhrožuje usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody velkého rozsahu pro jejich politické přesvědčení, národnost, rasu, vyznání nebo proto, že jsou bez vyznání, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.
(3) Stejně jako v odstavci 2 bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání takového činu.
_______________________
Znáš Stéphana Hessela? Sháním jeho útlou knížku přeloženou do češtiny, kdybys o ní věděl, dej mi prosím zprávu.

http://www.presseurop.eu/cs/content/article/453761-stephane-hessel-vzpouzejte-se

02.07.2011 09:40:00 | Aťan

Asi se tím rozcházíme, protože "mírová" a "klidná" cesta v roce 1989 vedla k přesunu moci z rukou jedněch do rukou těchtýž lidí, jen v jiném kabátě. Komunisti tady fakticky vládnou pořád, jen si dnes říkají jinak a nikdy za svá svinstva potrestáni nebyli!
"Střelba do mafiánů" je jistě krajním řešením, jenže ČR je v krajní situaci a bohužel - těžká doba si žádá těžká řešení. Nevím proč bych měl nějaké gaunery, kteří akorát žijí z neštěstí jiných, či rozkrádají na co sáhnou nebo kteří mění názor podle toho kdo je u moci jakkoliv šetřit nebo se s nimi mazlit?! Co mám říkat, když támhle vidím žebráky a bezdomovce, rodiny které mají sotva na živobytí a důchodce, kteří žijí z toho minima co mají a pak támhle vidím hovado Kalouska, které si nakradlo všechno možné a teď nás poučuje jak si utahovat opasky. Nebo když vidím jak exekutoři zabavují lidem fény, televizory a nebo rovnou byt, ale gaunerům typu Pitra(který byl mimochodem soudci, kteří nikdy oficiálně nebyli jmenováni soudci! KURVA TO JE ABSURDISTÁN!), Krejčíře, Koženého a dalších se vůbec nic nestane a jen se nám na dálku vysmívají a policie je eskortuje ještě do bezpečí. V tomhletom jsem radikál a ano, je mi 19 let. A jsem rád, že jsem tě potěšil.
Chaos a kolaps této společnosti dosáhl takové úrovně, že jen nějaká diktatura vedená morální a intelektuální elitou opírající se o armádu a policii, tady nastolí pořádek, protože parlamentní demokracie v českém podání naprosto a totálně selhala.

01.07.2011 21:38:00 | Stalker

Stalkere, ty jsi mě tímto článkem udělal velkou radost, jestli ti je 19 let, tak tuplem! Na svém blogu už nějaký čas jdu stejnou cestou jako ty, ...ale ještě jsi mi neodpověděl na tu střelbu do mafiánů. Tam se přeci jen dost rozcházíme.

01.07.2011 19:05:00 | Aťan

Siorak to trochu odvedl jiným směrem, ale na to co si napsal jsem ve svém prohlášení také narážel. Toto je bohužel dnešní vládnoucí elita v ČR - amorální, zkorumpovaná a s pokřivenou páteří.
Potřebujeme, aby zde vládla elita disciplinovaná, vzdělaná, ne-egoistická a na racionalitě založená... tedy bohužel něco co v ČR téměř neexistuje.

01.07.2011 18:12:00 | Stalker

Sio, obecně máš pravdu, ale tím že střílíš až tak vysoko (nadnárodní společnosti, diskrétní elita, snaha o světovládu), tak bys mohl minout ryze českou kriminální "nediskrétní" elitu.

Mohl bych nediskrétně jmenovat kriminálníky, kteří zasluhují zavřít za zpackanou privatizaci a kupónovku: Václav Klaus, Dušan Tříska, Aleš Tříska, bratr Dušana T., ...pak další abonenti za katr jsou Miroslav Kalousek i všichni bývalí ministři financí, za místní rozvoj, dopravy, zdravotnictví, vnitra, spravedlnosti, až si vzpomenu tak doplním... za jiné delikty Čalfu ...a na Paroubka, Grosse a Svobodu nesmím zapomenout, Pavel Tykač a Jan Dienstl z Motoinvestu, z Harvardských fondů Viktor Kožený, Karel Köcher, Juraj Široký a Boris Vostrý, za vytunelované podniky a rozkradené banky opět Klaus, Josef Tošovský, Ivan Kočárník, Jan Klak, Roman Češka, Jiří Skalický, Václav Junek, Antonín Charouz, Lubomír Soudek, Jiří Weigl, Libuše Benešová, Libor Procházka, Aladár Blaas, Jan Klacek, Jiří Tesař, Richard Salzman, František Chvalovský, Petr Smetka, Alon Barac, Jiří Čadek a Ladislav Adamec ml., Česká spořitelna: Livia Klausová, Evžen Tošenovský, Martin Kocourek, Josef Kotrba, Kamil Ziegler... no, nechte mě chvilku přemýšlet... Langer, Vesecká, Rampula... ještě bych pár jmen určitě měl přihodit... jó, na podvodný miliardáře jsem zapomněl, ty si dosaďte sami.

01.07.2011 18:06:00 | Aťan

V tomto ohledu mají úspěch s diskrecií. Bilderberg už je trochu profláknutý, ale když se na ulici zeptáš co je Trilaterální komise, Výbor pro zahraniční vztahy CFR nebo Římský klub, tak na tebe každý bude čumět jako puk a nebude tušit co mu říkáš. Až tak úspěšní jsou. Vše se jim podaří umlčet a nebo označit za "konspirační žvásty".

01.07.2011 17:40:00 | Stalker

Vím co myslíš, ale zničení této tajné elity - Bilderberg Group počínaje, CFR konče... je prakticky nemožné v současné situaci a tak se musíme soustředit na naše okolí. I pokud by bylo zlikvidováno to co je v mém prohlášení, pravděpodobně by byla naše republika napadena touto elitou - sankcemi a embargem OSN/EU počínaje, vojenskou intervencí NATO konče.

01.07.2011 11:31:00 | Stalker

...pohled ze strany autora je možná odsouzeno k zapadnutí tady na Literu, ale tím se nenech otrávit. Naopak souhlasím s tím - přimotat se k nějaké občanské iniciativě, je jich bohudík čím dál víc.

Ale to střílení ještě přehodnoť... nerad bych při demonstraci omylem vyfasoval zbloudilou kulku...

P.S. Nestačilo by ti pro začátek Kalouskovi nafackovat? :)

30.06.2011 14:35:00 | Aťan

...dodatek č. 2: v prvním čtení jsem přehlédl pistole a pušky - v tomto nesouhlasím. Při tomto postupu může vyhrát leda tak největší vrahoun, nikdy ne inteligentní osobnost.

30.06.2011 10:49:00 | Aťan

...dodatek: před dvěma lety napsala Jiřina Šiklová "Několik vět", rozuměli byste si...

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1103/nekolik-vet-jiriny-siklove

30.06.2011 10:34:00 | Aťan

S bamekou zásadně nesouhlasím, tvůj článek je o několik levelů výš, než jeho snaha.

Chlape, jestli ti je opravdu 19 let, zatlačím slzu dojetí, protože jsem vážně spokojenej. Kéž by nastupující generace nebyla tak připosraná a "ovčí", než ta moje a mých rodičů.

30.06.2011 07:58:00 | Aťan

No, Stalkere, jistě sám cítíš, že Tvých 2000 slov má trochu jinou úroveň než legendární článek od Ludvíka Vaculíka. Chápu Tvoji naštvanost se současným stavem věcí, protože procento nespokojenosti a neoblíbenosti s touto vládou je tak vysoké, že už se dá začít mluvit o nenávisti k ní. A to je hodně špatné.
     Jestli chceš svůj článek masově rozšířit, tak na něm ještě zapracuj. Přesně takhle bych ho já osobně raději nerozesílal. To však ber jen jako přátelskou radu. Tipy nerozdávám, ale oceňuju Tvoji odvahu.
     A přestože další komentář nepřidám, je docela možné, že se svým článkem opět rozpoutáš pořádnou diskusi. A to rozhodně není na škodu.

30.06.2011 06:12:00 | bameka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí