Znáte lorda Moncktona?

Znáte lorda Moncktona?

Anotace: Z neexistující rubriky "Znáte je?"

.

CHRISTOPHER MONCKTON alias "lord Monckton", britský badatel, politik a šlechtic, říká: "Ze tří nejvíce prosperujících zemí Evropy - jimiž je Švýcarsko, Norsko a Lichtenštejnsko - ani jedna nenáleží k Evropské unii."

Závažnější a trvalejší krize EU plyne z toho, že její instituce jsou antidemokratické, a to takovým způsobem, že s tím ani případná - byť jakákoli - reforma nemůže nic kloudného udělat. Předseda Evropské komise Barroso v nedávném projevu mluvil o "demokratizaci". Ti z vás v České republice, kteří naneštěstí museli žít v éře komunismu, si jistě vybaví, že "demokratizace" je kódovým označením procesu, jehož cílem je udržet stávající tyranii, tedy učinit ji v očích veřejnosti dále přijatelnou.

"Demokratizace" v EU má podobu Evropského parlamentu. Jeho členové jsou sice voleni, avšak voleni byli i členové dumy za cara Mikuláše II. nebo členové lidového shromáždění v dobách Sovětského svazu. Tak jako tyto orgány je i Evropský parlament zcela bezzubý - nemůže předkládat nové zákony, nemůže navrhovat novou legislativu. Je to "demokratizační" fíkový list, jenž zakrývá tyranickou nahotu Evropské unie. Nejvyšším vládnoucím orgánem EU totiž vůbec není volený parlament, nýbrž nevolené politbyro - Evropská komise. Ti, kteří trpěli už za komunismu, musejí být nyní doslova šokováni stále bližší paralelou mezi konstitucí EU a konstitucí bývalého SSSR, která, zdá se, právě nepozorovaně migruje západním směrem.

Jediné správné řešení je vyloučit z eurozóny všechny země, jež kritéria nesplňují. Aktuálně jsem se nedíval, které to jsou, ale zcela jistě k nim bude patřit Řecko, Portugalsko, Irsko, Belgie či Itálie. Pokud nechceme ekonomiku Evropy zničit úplně, není dále možné pokračovat v nekonečné sérií sanací Řecka, a to penězi, které jsou vytvářeny "z ničeho", a které tudíž zapříčiní inflaci podvazující hospodářství celé Evropy. Už nyní stojí za povšimnutí, že ze tří nejvíce prosperujících zemí Evropy - jimiž je Švýcarsko, Norsko a Lichtenštejnsko -, nenáleží ani jedna k EU. To je přitom jejich jediný sjednocující atribut, poněvadž jinak jde o státy značně odlišné. Švýcarsko, to je centristický politický model, Norsko zase model levicový a Lichtenštejnsko libertariánský, vysoce liberální.

Celý článek ZDE:
http://kovanda.blog.tyden.cz/clanky/5494/evropa-miri-vstric-katastrofe-lord-monckton.html

__________________________________

Christopher W. Monckton (59), britský politik, třetí vikomt Monckton z Brenchley, jak zní jeho šlechtický titul, je též oslovován jako "lord Monckton". V současné době zastává post náměstka šéfa UK Independence Party (UKIP). Někdejší člen Konzervativní strany působil v osmdesátých letech jako poradce premiérky Margaret Thatcherové.
Autor Aťan, 03.07.2011
Přečteno 376x
Tipy 3
Poslední tipující: umělec2, hašlerka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...ani já tu pár dní nebudu...

Lordovi jsem moc šancí u tebe nedával, říkal jsem si že ho rozneseš... :-)

Mimochodem, ropa nebo bohaté nerostné prostředky nejsou pro stát samospasitelné, koukni se jak to vypadá v Iráku a Íránu, narozdíl od Kuvajtu nebo Saudské Arábie. S penězi se musí umět nakládat, ať levicově, pravicově nebo liberálně, to měl lord zřejmě na mysli. EU to prostě neumí a o demokratických institucích v EU lze s úspěchem pochybovat. O tom byl článek.
ČSSR měla uran, a zbylo nám z něj prd, rudí si ho nechali ukrást.

06.07.2011 09:18:00 | Aťan

Ale hezky je i na Moravě Slovensku a Maďarsku.Vím, článek je o něčem jiném než zmiňuji. Unifikace = EU = ztráta identity. Stejné jídlo vše je stejné kdy to bude vzneseno i na rasu jako za Hitlera? Vždyť i jablko už má předepsané rozměry barvu a tvar. Pomáhat chudým proč ne, ale líným či pohodlným? Nasrat, jó nasrat. To kdysi zpíval Kryl.

04.07.2011 09:39:00 | umělec2

ewone - to je on, trefa :)

hašlerko - celofán dolů, bude se mlsat...

04.07.2011 09:30:00 | Aťan

znám ho (tj. slyšel jsem o něm) viděl jsem ho na videu, myslím že byl proti oteplování (nebylo to video od vladana?) :-)

03.07.2011 23:59:00 | ewon

kluci, nestrkejte se! Potrháte mi celofán :o)))

03.07.2011 21:45:00 | hašlerka

...ještě chvilku...

03.07.2011 21:29:00 | Aťan

Vladane, měj rozum. :-)

03.07.2011 21:24:00 | hatlapatla

Než přijde, vzal bych si prosím prostředek... :)

03.07.2011 21:23:00 | Aťan

také čekám na Vladana, mám pro něj v pravé i levé ruce pytlík hašlerek :o))

03.07.2011 21:10:00 | hašlerka

Vladane, kdyby ses tu náhodou stavil, tak co říkáš na tohle? :

"Švýcarsko je centristický politický model, Norsko zase model levicový a Lichtenštejnsko libertariánský, vysoce liberální."

Všechny tři země si v Evropě vedou skvěle a ve tvém pojetí pravice - levice to není. Proto s tebou vedu nekonečnou polemiku, ...uvažovat jen pravá-levá je zastaralé uvažování, do 21. století nemoderní.

03.07.2011 19:21:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí