Řečnická otázka...

Řečnická otázka...

Anotace: Zamyšlení nad Euroamerickým systémem ve stínu událostí 11. září a votázkou vo Janu Tleskačovi na konci, po vzoru Zeleného Raoula.

Řečnická otázka: Co je pevnější?
-Víra v Euro-americký systém
-ocel dvojčat nebo
-argumenty všech těch konspiračních teoretiků co za vším vidí vládní spiknutí?
Co z toho se ještě rozpadne a co vydrží?
Velké korporace si stále více a silněji podrobují dílčí aspekty politické situace v jednotlivých zemích a ne přímo tak mají dopad i na naše životy.
Kam až může vést finanční moc držená jen malou hrstkou lidí kteří svými financemi rozhodují ne jen o běžných existenčních otázkách, ale kolikrát i o životě a smrti?
Pro koho vlastně umírají vojáci na frontách?
Skutečně pro mír a svobodu jak nám říkají, nabo válčí v zájmu jistých finančních skupin kterým na jednom pěšákovi nesejde?
Kromě míru, pořádku a stability které současný systém dává, dokáže také řádně zotročovat. A to pracovním procesem, vysokými nájmy a mrzkou mzdou kterou ještě zdaní více než je úměrné výši výdělku a výdajům na domáctnost. A nakonec tohoto všeho se na tebe stejně vyserou a nechají tě třeba i chcípnout. Pokuď jsi neotročil dostatečně dlouho, aby sis jejich "péči" zasloužil. Hold možnosti jsou, ale to abys vypustil duši, nechal se zkorumpovat nebo měl z prdele kliku a vyhrál milióny ve sportce.
Hlavně že máme tak "šikovný" politiky, kteří tak akorát dovedou svým nezodpovědným přístupem ke státním financím navýšit schodek rozpočtu rok od roku výše, nežli ten rok předchozí a pak to řeší odíráním lidí, kteří svádějí denodenní boj o chleba a místo na slunci, které se dostává jen vyvoleným - Tedy lumpům a zlodějům! A ještě si za tu hrůzu co předváděj nechají drze platit!
A je Obama opak Gorbačova, který s tím "zatáh" a nechal nás i ostatní okupované země na pokoji,
nebo je to jen další řadový Americký státník, co se do nás stejně jako za Hitlera a Stalina nemontuje dokuď skutečně nevypukne požár?
A co na to kurva vlastně ten podělanej Jan Tleskač???
To je příliš mnoho otázek a velmi málo odpovědí od lidí, kteří jsou nám tím povinni.
Mám toho dost!...
Autor ZENITZERO666, 08.07.2011
Přečteno 623x
Tipy 1
Poslední tipující: Ružka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí