Mafie

Mafie

Anotace: Jak vypadá česká mafie???

Skutečná mafie v ČR
Lze říci, že skutečná mafie v ČR je známá jako instituce, která ve všech civilizovaných a demokratických státech chrání své občanstvo. Tedy policie. V ČR, ale tento útvar, který nikdy neprošel prověrkami, nebyl debolševizován a jehož kádry se aktivně podíleli na listopadovém puči v roce 89 působí v pozici největší mafiánské a zločinecké organizace.
Podnětem k napsání této úvahy mi byl můj vlastní osobní pocit, když jsem si uvědomil, že já a i mnozí jiní lidé, které znám mají z policie větší strach a z jejího konání větší obavy než ze zločinců a grázlů.
Podle průzkumu SANEP si 31.5% Čechů myslí, že největším problémem v dnešní době je korupce na ministerstvech a v policii. 50.2% lidí se domnívají, že soukromí v ČR není dostatečně zajištěné a jen 6% se domnívá, že je. Policie, potažmo ruku v ruce se soudy a dalšími složkami bezpečnostního aparátu v ČR tvoří paradoxně nejnebezpečnější uskupení.

Historie zločineckého působení Policie ČR a spol.
Pro historické pozadí a jednotlivé události je nutné se podívat ještě na rok 1989. Tehdy bezpečnostní složky na příkaz pučistické frakce KSČ tvrdě zasáhli proti naivním demonstrantům na Národní třídě a již za minulého režimu se začali psát první kapitoly naší nedůvěry k policii a bezpečnostním službám. StB, SNB a lidové milice, Veřejná bezpečnost bok po boku s Útvarem rychlého nasazení, který nadále existuje navzdory tomu, že právě on vedl zásah proti demonstrantům na Národní třídě, představovali pilíře komunistické diktatury. Po naplánovaném pádu komunismu a dosazení komunistických kádrů a agentů do čelních pozic, o čemž už jsem psal ve svých předchozích příspěvcích, nastala úplně nová situace.
Policie ČR vznikla 1. července 1991 a sice naprosto otevřeným a bezprecedentním zformováním z řad Veřejné bezpečnosti, Pomocné stráže Veřejné bezpečnosti a Sborů národní bezpečnosti. Již to byla předzvěst zločineckého charakteru "bezpečnostních sil" nové "republiky".
O pár měsíců později, na jaře 1992 se začala formovat koalice Policie-Soudy a sice, když bylo do funkcí v nejvyšším soudu, krajských soudech apod. jmenováno 6 soudců, kteří nikdy nebyli schváleni premiérem Stráským a nikdo kromě nich a zřejmě zfalšované listiny, neví nic o jejich jmenování. Tito soudci se později podíleli na neblaze proslulých kauzách Pitr, Kájínek apod.
Situaci nezlepšili, ani rozsáhlé a opakované amnesita soudruha Havla, které dovolili do ulic utéct tisícovkám zločinců a mafiánů, během jeho presidentských období:
1. ledna 1990 - 23 tisíc vězňů propuštěno, prudký nárůst kriminality a faktický základ zločineckým strukturám v někdejším Československu a později ČR.
3. února 1993 - pro osoby s 3 letým trestem.
3. února 1998 - pro osoby s 2 letým trestem.
Všechny tyto osoby náleželi k celé sérii podvratné lůzy - vrahy, zabijáky a násilníky počínaje, kapsáři, zloději, překupníky a kuplíři konče.
Z 8 let Havel vyhlásil 3 amnestie. Od roku 1918 do roku 1989 bylo vyhlášeno 14 amnestií.
Pak tu byla osoba zastřeleného podnikatele Františka Mrázka, "socialistického podnikatele", jež už před rokem 1989 začal budovat mafiánské struktury v bezpečnostních složkách a měl kontakt se špičkami bezpečnostního aparátu. Proslavil se podvodem s realitami(1990-1993), nadací Karla Gotta(1993) a Českými oleji. Po celou dobu své trestné činnosti nebyl z ničeho obviněn, nebyl souzen a až nájemná vražda ukončila jeho působení. Policie a soudy ho museli chránit, či projevit diletanství jaké v historii nebylo zaznamenáno.
V roce 1998 byl k doživotnímu vězení odsouzen Jiří Kájínek, za dvojnásobnou vraždu. Tedy za něco co jinak se v našem Absurdistánu trestá pár lety vězení. Když znásilníte dítě dostanete 5-8 let vězení, když týráte dítě 12 let vězení, když někoho srazíte autem 5-7 let vězení... když za velice sporných okolností údajně zastřelíte dva muže z nichž jeden je navíc ozbrojený jakožto bodyguard, dostanete doživotní vězení.
Roku 2000 došlo k unikátní situaci, kdy policejní sbory obsadili celou Prahu a dali tak všem obyvatelům i mocenským skupinám na vědomí, že v případě krajní nouze mají obrovskou moc. Tehdy došlo k násilnostem mezi pomatenými levicovými radikály (marxisty, anarchisty, ekoteroristy, ale i levými liberály a některými demokraty) a zástupci Mezinárodního zkorumpovaně-měnového fondu a Světové zločinecko-úvěrové banky. Policie byla ve svém živlu, když mohla obsadit hlavní město republiky. Tehdy ještě česká policie nebyla tak otrlá, aby vraždila i civilisty (což dělá např. italská s fašismem sympatizující policie), ale i to se později změnilo (viz dál).
V roce 2006 Jan Kubice zveřejnil zprávu o prorůstání organizovaného zločinu do státní správy. Na jednu stranu moc hezké, na druhou stranu politicky účelové ve prospěch pravice a to v době před volbami (trochu odběhnu: skoro to připomíná aféru s drženými zajatci na velvyslanectví v Teheránu před americkými prezidentskými volbami v roce 1980, kdy republikáni podplatili iránský režim, aby ještě nějakou dobu věznil zajaté Američany a republikáni tak ukázali slabost demokrata Cartera) ruku v ruce s Mirkem Topolánkem a lobbistou Dalíkem.
Radovan Krejčíř, další "slavný úspěch" policie ČR. Podvodník, zločinec, rádoby-podnikatel a vrah. Během policejního zátahu u něho doma mu policie dovolila utéct a od té doby se začal skrývat v zahraničí. Uprchl nakonec do Jihoafrické republiky a ta odmítla jeho vydání do České republiky. Zločinec, který připravil ČR o stovky miliónů korun nebude pykat, dlužník který nesplatil 100Kč přijde mezitím díky exekutorské mafii o byt.

Dnešní situace, jeden příklad za všechny.
Situace není dnes o nic lepší, možná je i horší než byla a stále se zhoršuje.
Říká vám něco kauza "Delta útvar"? I ta je dalším otřesným hřebíčkem do rakve důvěryhodnosti policie ČR. Neoficiální jednotka 6 policistů, z toho 4 už bývalý, která ubila k smrti vietnamského obchodníka a dopouštěla se i další násilné činnosti vůči zadrženým. Nikdo z nich nebude potrestán, jen jeden a to směšným trestem.
Nyní bylo z policejních služeb vyhozeno 5 policistů, kteří bez povolení pomáhali zahraničním filmařským štábům. Za korupci a podvody by asi takhle rychle neletěli.

Policie ignoruje delikty určité menšiny obyvatel, spolupracuje s mafií a pseudopodnikateli klausovského typu, vytvořila justiční mafii, je vedena bývalými StBáky a stranickými kádry KSČ, dopouští se násilí na vězních a zadržených, zabijí bezbranné občany... můžeme vůbec policii ČR důvěřovat, nebo je už brzy budeme muset brát jako uniformované zločince a třást se před nimi strachy, aby nás nenapadli? Jistě jsou pochůzkáři důležití k ochraně civilistů, ale jak to jde od pochůzkařů výš tak už jsem na úrovni zločineckých gangů.

Jak tuto situaci zvrátit? Nelze. Ne, mě a ani nikoho jiného nenapadá jak situaci v policii a soudnictví v ČR ještě zachránit. V tomto ohledu jsme upadli do tak strašného dědictví komunismu a klausismu, že už není možné nic udělat.

Na závěr vtip o policistech a lá Krejčíř.
Šťára v baru. Několik výstřelů, zmatek a rozčilený velitel si zavolá jednoho z policajtů. "Neřekl jsem vám, že máte střežit všechny vchody?"
"Řekl, pane veliteli, a my je taky střežili! Ale voni snad museli utéct východem, nebo co..."
Autor Stalker, 03.08.2011
Přečteno 586x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak jest

15.08.2011 11:09:00 | Aťan

A bude to ještě vyšší dluh dokud bude chemický gauner ministrem financí.

13.08.2011 15:48:00 | Stalker

...a lidi by se měli probudit co nejdřív, protože co se rozhodně zhoršuje, je tohle:

http://www.verejnydluh.cz/

Až dojdou peníze i na knedlíky a lahváče, už bude pozdě.

10.08.2011 15:02:00 | Aťan

...ještě dodám, Castro provedl úspěšný ozbrojený převrat - a víme dobře, jak to dopadlo. Spíš bych raději viděl nekrvavý tlak na systémové změny, aby byla snadná kontrola vládnoucích struktur, ať je nahoře KDOKOLIV. Totalita v ČR není, tak se do toho můžeme opřít. Problém je ve lhostejnosti mas, jak už bylo zmíněno. Ale lepší se to, dle informací které se ke mně dostanou. (Jsem informovaný mírný optimista :)

10.08.2011 13:04:00 | Aťan

S Misantropem souhlasím, probudit lidi je moc a moc zapotřebí, s jednotlivci se ONI nemažou. A pak taky souhlasím s Misantropovou poslední větou - když se při Stalkerovým ozbrojeným převratu omylem postřílí nevinní, ti syčáci nahoře (s profesionalitou jim vlastní) to takticky využijí ve svůj prospěch a na dalších dvacet let je veškeré snažení získání "mas" v háji.

10.08.2011 12:51:00 | Aťan

Všem: Pesimista je informovaný optimista... :D
Jde o to, že kliku mít nebudeme, protože jsme my ti dole a oni ta elita nahoře, ať už diskrétní či pomocná. O nás si vždycky budou utírat boty a jenom ozbrojený převrat to může změnit.

09.08.2011 19:20:00 | Stalker

Říkáš to přesně Stalkere... Já bych chtěl jen dodat, že jsem pesimista, že by to mohlo dobře dopadnout, pokud zůstane všechno tak jak je. Tedy okud se o přízeň voliče budou ucházet pořád dokolečka stejné politické strany a zespoda se budou snažit ti stejní političtí reformátoři.
Všechno se může otočit k dobrému a také se to k němu otočí, byť ještě nevidím světlo na konci tunelu. Zatím se jen opakují stejné chyby, věří se stejným lžím sami sebe cukrujeme milosrdnou lží, že napsáním ústavy jsme vytvořili demokracii. Sami sebe oblbujeme, že demokratické principy vyhrají samy o sobě a upínáme se k chimérám osamělých hrdinů, kteří politickými kolty vystřílejí korupčnický a mafiánský saloon. Jenže ono je to obráceně, osamělí hrdinové v reálu nepřežívají. Žádný osamocený Lessy, Kubice, Michálek nebo jiní nic neudělá. Maximálně se může stát mučedníkem.
Pokud máme vyhrát a má se to otočit k dobrému, musíme držet při sobě vyhrát můžeme jedině tím, že nás bude hodně, tak hodně že ty mafiány prostě utlučeme čepicemi, prostě je udusíme novým přístupem. Sovětský svaz vyhrál druhou světovou taky jen díky množství a že prostě museli držet (a drželi) pospolu. I u nás se to všechno otočí, až bude "nás mnógo". Ono nás je mnógo, ale ještě nespolupracujeme. Ještě se do nás málo zakousli, ještě nám málo ublížili, ještě se pořád nalítíváme na medové řečičky.
Ovšem ty Stalkere už jim na nic nenalítneš a je to dobře. Stejěn dobře je, že jsi radikál. Jen dávej pozor, aby se tvůj hněv neotočil proti těm, co si to nezaslouží. to by mafii příliš pomohlo...

09.08.2011 19:01:00 | Misantrop

Stalker, Misantrop atd. pesimisti... je tady někdo, kdo si myslí, že by to mohlo dopadnout i dobře, když budeme mít kliku? :)

09.08.2011 11:44:00 | Aťan

Siorak: lepší otázka je jak dlouho bude trvat než se taky stanou zločinci.

08.08.2011 16:35:00 | Stalker

Sio, nemáš lehčí otázku? :-) V Brně je hrozná mela, ...jenže Brno není jediné - pouze první. Jestli Lessy politicky přežije záleží trochu i na občanech, myslím si... (Vlastně ne trochu, ale hodně.) Jestli přežije fyzicky - tak to je ve hvězdách, ale určitě věděl do čeho jde, ...smekám!

07.08.2011 22:39:00 | Aťan

Já s tím souhlasím, Petr Cibulka to tady říkal už dávno - spravedlnost nemůže být, když zločinci vyšetřují zločince.

Ale karta se obrací, Lessy s Kubicem a Zemanem (Pavlem) přeci jen začínají dělat pořádek, tady jsem narozdíl od tebe mííírný optimista.

07.08.2011 10:14:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí