Ožebračování lidí exekutorem - státem i nadále POVOLENO!

Ožebračování lidí exekutorem - státem i nadále POVOLENO!

Anotace: Tomio Okamura se sice odmítá v Literu zaregistrovat, proto mu případné ST posílejte poštou. Tohle opravdu stojí za úvahu...

.

Každý dluh do 1000 Kč vymáhaný exekutorem se po započítání exekučních poplatků vyšplhá na 18 000 Kč. Zároveň se dluhy, byť od jednoho věřitele a jednoho dlužníka, nesčítají. Takže když dlužíte nemocnici 5 třicetikorunových poplatků (nebo na ně nemáte jen potvrzení), exekutor po vás vymáhá 5x 18 000 Kč plus dluh 150 Kč.

Mockrát jsem opakoval - dluhy se platit musí. Jenže jaký smysl má, když věřitel dostane 150 korun a dlužník je zruinovaný. Těmi devadesáti tisíci to totiž nekončí. Pokud dlužník nemá celou částku, exekutor může nařídit, a také ji velmi často nařizuje, exekuci majetku. Exekutor ale nemá povinnost přistoupit na nejvýhodnější řešení pro dlužníka. Teoreticky byste si mohli vzít půjčku na nemovitost, ale pokud je obstavená exekutorem, tak už nesmíte. Mohli byste v nejhorším dům či byt prodat a z prodeje dluh uhradit, ale ani to vám zákon nepovoluje. Vše je zcela v rukou exekutora.

V praxi to pokračuje tak, že dům či byt třeba v hodnotě 500 000 Kč jde do dražby pro dluh 150 Kč plus příslušenství. V dražbě je za vyvolávací cenu cca 200 000 Kč a za ni se také obvykle prodá (nejlépe spřízněné realitní firmě nebo známému nebo dokonce kamarádovi exekutorovi).

Výsledek - věřitel dostane 150 Kč
Dlužník přichází o 500 000 (a také o střechu nad hlavou).
Exekutor inkasuje přes 100 000 Kč.

Výsledkem jsou matky v azylových domech, bezdomovci na ulici, rozpadlé rodiny.

To není teorie - znám případ svobodné matky se dvěma dětmi z Pardubického kraje, která pro dluh 60 000 za vodu přišla o dům za půl milionu. Samozřejmě na splacení dluhu neměla a nebyla schopná ho jako nezaměstnaná účinně řešit. Ale našla si kupce na dům, byla ochotná ho prodat, dluh zaplatit a za zbytek by ještě koupila malý domeček ve stejné vesnici, kde žila. Jenže k prodeji neměla svolení exekutora. Dům zájemce nakonec vydražil za 200 000. Její dluh s poplatky exekutorovi překročil 270 000. Takže přišla o dům, ale stále ještě dluží. Dnes je na ulici, přespává s dětmi po známých a jen děti jsou zřejmě důvod, proč si nesáhla v zoufalství na život.

Komu tohle přijde normální?
Panu ministrovi? Vám?
Mně určitě ne.

Dluhy si plaťme - bez toho nemůže fungovat ekonomika. Ale nemůže ani fungovat, když malé dlužníky budeme doslova ruinovat. Zvláště za situace, kdy tady volně běhají lidé, kteří si nakradli stamiliony – často z veřejných peněz - a nic se jim nestane.
________________
FOTO ZDE:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1108/ozebracovani-lidi-exekutorem-statem-i-nadale-povoleno

.
Autor Aťan, 15.08.2011
Přečteno 663x
Tipy 16
Poslední tipující: Agniezka, Doki, jitka.svobodova, Judita, její alter ego, Misantrop, Špáďa, hašlerka
ikonkaKomentáře (77)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:) Voděnko viz níže, a nenamlouvej si, že je to kdekoli jinak. bejt v prdeli nikdy není milé ani estetické /fuk jak se člověk do tý prdele dostal/ - :) někdy se jaksi.. dají udělat nějaká systémová opatření.... ale to do oblasti filantropie nespadá, to je zas jenom to ubožácké vylaďování systému....

http://www.lidovky.cz/prochazkova-dik-a-kopanec-do-humanitarni-zadnice-fuw-/ln_nazory.asp?c=A110902_181335_ln_nazory_mc

04.09.2011 09:34:00 | pamp_elka

pampelko - tebe se zastával, já jsem ten zloduch :)

21.08.2011 12:20:00 | Aťan

/jakožto *úředně pasovaný nepřítel svobody* už jen dodám - stát lze chápat/a uspořádat/ různě, jedna z možností je, že se může jednat o nástroj koordinace, stejně jako jím mohou být občanské i jiné iniciativy; teoreticky by naopak jakožto *celoplošný* měl být v tomto ohledu celkem účinnej.
:) jinak tedy už nebudu Gabkinovi trávit modrou iluzi - :) valím pracovat, protože jsem pana Janečka důkladně čtla, a dle jeho sdělení objektivní /ekonomická/ nutnost nás žene k asijským ekonomikám -nevím, zda to měla bejt Čína, Vietnam, Thajsko, Honkong- :) fakt nevim, ale práce zichr neubude, :) a ani nevim, zda bych si v takovém případě ji měla zhnusovat přívlastkem *otrocká*./

21.08.2011 12:10:00 | pamp_elka

...a v Maďarsku se čím dál víc roztahuje cenzúra, takže tam to taky smrdí pěkným průšvihem. Novináři a TV redaktoři si to asi líbit nenechají.

19.08.2011 22:22:00 | Aťan

...to taky, a hlavně že se to drolí všude kolem nás. 1989 - 2011, pořád mně to ukazuje na paralelu.

19.08.2011 21:21:00 | Aťan

Sio, opět se dopustím trestuhodného optimismu :-) myslím že se to lepší. Koukal jsem na zprávy co se děje v Indii - už snad i šedé zóně ČR dochází, že to takhle nemůže jít věčně ani u nás.

19.08.2011 20:24:00 | Aťan

ten *víc už vydělávat nemůžeme* je o světě pana Janečka.
no, má to fajn...
zaujalo mne -
*Kam tedy dál? Směrem k minimálnímu státu a Straně svobodných občanů?

To jsou zase utopisti. S některými jejich myšlenkami samozřejmě souhlasím, ale jejich cíle jsou ve stávajícím systému nerealizovatelné. Stát se prostě zrušit nedá a lidé prostě budou chtít sociální dávky, budou natahovat ruku. Jejich teoretický koncept by fungovat mohl, jenže by to chtělo nějakého kouzelníka. Já vidím šanci na změnu v nějakém novém občanském hnutí. Docela se mi líbí iniciativa Občané.cz. * ---

SSO je mimochodem Vladan. říkal to. Nedefinoval a nevyčíslil, co by měl zajišťovat onen minimální stát. *lidé prostě budou chtít sociální dávky, budou natahovat ruku*- to mne zaujalo. už jsem o tom mluvila. Je a nebo není tohle svět, který potřebuje lidi? Kde je hranice nepotřebnosti? Má člověk, který ho nestíhá,nestíhá vydělávat peníze, spáchat sebevraždu, aby mu nebylo mláceno o hlavu natahování ruky? / ve staré japonské kultuře zcela reálná alternativa...já vycházím z etologického *healthy animal is up and doing*, milý příznivče Lorenze- ale nemysli, že neznám případy, které usoudily, že být objektem milosrdenství je príma, tichá dohoda.../ V jakých má žít podmínkách?....upřímně, opravdu bych od pana Janečka na toto téma ráda trochu konkrétních detailů.

19.08.2011 16:27:00 | pamp_elka

*Myslíte, no, co se týče Evropy jako takové, tak to je jiný problém. U nás je ten vlastně základní problém korupce a i poté, co odhlédneme od problému korupce, tak celá Evropa je postižena velkým politickým populismem. A já se skutečně obávám toho, že v horizontu 20-30 let může nastat těžký ekonomický problém v Evropě, něco na způsob ekonomického kolapsu. V tomto smyslu když se bavíme o ekonomice, o budoucnosti, tak se můžeme kouknout na Asii. Ta by možná mohla být vzorem. Problém ekonomiky v Evropě i ve Spojených státech je právě dluh a žití na dluh a to souvisí potom s tím populismem. Protože je vůbec ekonomický nesmysl, aby se prostě žilo na dluh, aby zde vznikalo letadlo dluhů. Má samozřejmě smysl, pokud je ekonomika v recesi, zvýšit třeba deficit státního rozpočtu a snažit se jí povzbudit, ale musí to být i naopak. Pokud máme růst, tak bychom měli mít přebytek. Není možné jako u nás v letech 2006-7, když jsme měli vysoký růst a zvyšovali jsme si deficit, 2005. To je prostě naprosto špatně.

Moderátor (Václav Moravec):
Evropské země tedy hrají letadlo dluhů?

Host (Karel Janeček):
Hrají letadlo dluhů. Já se toho skutečně obávám, že tomu tak je. Řecko je první kolaps, který přišel a to Řecko musí zkrachovat, to prostě, samozřejmě je možné, že to zaplatí ze svého Němci, ostatní, ale pak ty dluhy se přesunou pouze jinam. A když se koukneme na zadluženost zemí Evropy, tak je enormní i ve Spojených státech. A je to skutečně letadlo dluhů a pokud nějakým zásadním způsobem lidi nezmění svůj postoj, tak to letadlo jednou spadne, zkolabuje, je to vlastně Ponziho schéma, česky se říká teda letadlo.*

---- tuhle jsem říkala, že se s tím dluhem bude musit něco dělat - ozvalo se hlasité nééé a pamatuji-li se dobře, i od tebe. možná jsem ti špatně rozuměla, to se stane. za seriózní bych považovala sdělení, jak to s tím tedy podle vás má bejt.

a tak dál-

pak už bych jen, že na druhém konci filatropie často nebejvá nic učesaného a miloučkého, ale ta tlustá smradlavá bába s oteklýma nohama, co není jasné, zda se nepohybuje proto, že má v prdeli nervovou soustavu od cukrovky nebo o 40 kilo víc, než by měla, sice má syna, ale nejspíš ji terorizuje... a jasně, zavinila si to sama, ale co s tím? kam to chceš uklidit?
školné? co ti vyroste z /některých/ děcek PAK? atd atd.

už se mně nechce, i já mám pocit, že je to s váma burziánama na kočku

19.08.2011 16:27:00 | pamp_elka

...a teď vezmi z těch Janečkových článků nějaké téma, kde s ním nesouhlasíš, ať se od něčeho konkrétního můžeme odpíchnout.

anebo jsi to jen nakopírovala? :)

19.08.2011 15:30:00 | Aťan

http://audiklub.cz/forum/tema/197130-karel-janecek-vic-uz-vydelavat-nemuzeme
http://www.impuls.cz/clanek/podnikatel-karel-janecek-ze-soucasnych-politickych-stran-bych-si-zadnou-nevybral/230575

... nebo by bylo dobré v rámci dobročinnosti začít stavět azylové domy. a to myslím úplně vážně. zatím to nikdo moc nedělá, myslím.

kruci, z té historky je docela zajímavé, jak ta chudá vdova nebo co to bylo, přišla ke dluhu za vodu o výšce několika průměrných mezd. zdá se, že nad tím neuvažuje celkem nikdo.
byla gamblerka? začínají být neúnosné normální náklady na život pro hodně lidí? dá se s tím něco dělat za stávající situace? když navíc bude inflace? jak to spočítat? jaký dopad budou mít za těchto okolností různé aktuálně zaváděné poplatky? zachrání TOHLE /tedy pokud tomu tak je/ protikorupční opatření?

nebo je to fuk? ale proč se to tu pak octlo?
asi tak.
ale chápu, že tohle je trošičku přízemní...:o) tož pokud se nám to rozmáhá, kam to zameteme, aby to nebylo vidět?

/ale třeba se to nerozmáhá a paní byla gamblerka. já nevím. ale čekala bych, že seriózně uvažující se budou zabývat i tímto. a když tedy jejich přínos jest početně-konkrétní, dokáží se tím zabývat smysluplně./

19.08.2011 15:13:00 | pamp_elka

Sio, další článek o exekucích:

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/vlada/205714.aspx

V ČR je práce jak na kostele, už by se měla "mlčící většina" pořádně ozvat :)

19.08.2011 14:49:00 | Aťan

...a tohle už považuju vyloženě za blábol: "Ani u pana Janečka - o svých představách toho konkrétněji sdělil asi tolik, co Vla*an."

Kolik rozhovorů a článků jsi od Janečka četla, proboha?

na tyhle tlachy nemám čas

19.08.2011 14:19:00 | Aťan

pampelko, jsem vzpamatovanej až až, ale na tvoje překotné úvahy nemám úhel tvého zajímavého pohledu. (Byl bych vděčný, kdybychom u mne Vladana nevzpomínali, slíbil jsem to Paulovi. Nemám zájem o další maléry.)

19.08.2011 13:09:00 | Aťan

jestli můžu, tak při spoustě nevyřčených věcí jsme ve Vladanově /:) ani pořádně nevysvětlil, jak by si to představoval/.
teď jsem nemohla přehlédnout kauzu Lva Bartáka.
k tomu se vyjadřovat nebudu, nejsem hmmm sexuolog? psychiatr? psycholog? ...nevím, kdo všechno by mohl.

zaujal mne však tento článek:
http://zpravy.idnes.cz/sef-prazskeho-lviho-klubu-nejsme-zadni-zednari-jenom-pomahame-p6o-/domaci.aspx?c=A110815_134408_domaci_wlk

jediná vyjmenovaná dobročinná aktivita u exkluzivního dobročinnýho spolku...*dlouhodobě sponzorujeme centrum pro nevidomé na Dědině, v řádu stovek tisíc za poslední dva roky.*
----PANEBOŽE, to je vše, nač se naši milionáři zmohli??? a že jich tam chodilo!!!... soudě podle tohoto příkladu, když zůstanou věci na nich, bude to kapku v prdeli.
Nedá se, nelze to na nich nechat. Pořád jsou nutná systémová opatření.
A... jak vidno, i v té emerice se kapku neosvědčili, že?
Tož aby to oni fakt neměli jako tentononc, joooo. z podstaty daný.
A já už koukám, že mají.
Opak jsem neviděla.
Ani u pana Janečka - o svých představách toho konkrétněji sdělil asi tolik, co Vladan.
:o))) a tož někde pak mají za knížete osvíceného /:) své favority si nechám pro sebe/, na jiné zbude Vlad Naražeč, že, ale

Vzpamatuj se aťo.
Kontrolní otázka: z Pána prstenů u nás byl jako král vážen Teoden. Jaké byly královské vlastnosti krále Teodena??
/to neva, že je fiktivní. :o) to pan Janeček taky./

19.08.2011 12:54:00 | pamp_elka

Jestli můžu, shrnul bych to do jediné věty: šikovným bychom neměli zakazovat vydělávat velké peníze, jenom musíme nastavit systém tak, aby nemohli podvádět.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1106/postup-tunelovani-v-90-letech

19.08.2011 12:16:00 | Aťan

povinnou. vypadlo mi povinnou.

19.08.2011 09:10:00 | pamp_elka

/to já aťo taky nevím, proč Marie Terezie zaváděla školní docházku.../

19.08.2011 09:09:00 | pamp_elka

Sio, to je ale jen půl pravdy. Pak existují miliardáři, kteří jedou ve stylu "po nás potopa", a těch je mnohem víc. Proto si filantropů svým způsobem vážím víc, i když máš pravdu v tom, že si pod sebou hlavně nechtějí podříznout větev. Bohatí a chudí byli a budou vždycky ...když už bych si směl vybrat, mám raději Janečky, Buffetty a Karla IV. :)

19.08.2011 09:05:00 | Aťan

...stejně jako s Janečkem děláš rychlé soudy ve stylu - všichni boháči jsou hajzlové. Kromě plavek víš o něm co? Že krade na burze? :-)

19.08.2011 08:06:00 | Aťan

pampelko, Buffett je filantropem od roku 1979, asi děláš rychlé soudy.

19.08.2011 07:59:00 | Aťan

/*zblbnul* může být zcela na místě, je to starej pán.
teď si na starý kolena vzpomněl, že existují některé věci... na které při práci na své dosavadní pozici nejspíše musel kašlat. proti sobě bude mít mladé vlčáky, kteří budou dobře vědět, jak se dostal tam, kde je - a poprávu si budou říkat, že je senilní a jestli by se na tom nedalo něco trhnout --- no jen si přečti toho koukolíka.
kluk mi teď ukazoval, jak vypadaj bezdomovecký městečka v americe... čuměla jsem... asi začínaj cítit, že jim teče do bot; jenomže jak je znám, tohle pro ně ještě bude houby, ještě to bude málo na opravdovou solidaritu.
a za zadkem mají čínu. a války s arabama /:o) že se mne nezeptali - bysem jim hned na začátku řekla, že odtamtud mají rychle vypadnout... o tom, zda tam měli lézt a takto, se mně nechce ani uvažovat, prostě- se stalo /

no a jinak - hmm popravdě si nejsem jista, zda ze systémového hlediska nejsme stále na téže pozici, kterou velmi otevřeně zaujímá vladan, :o) až na to, že se spoléháme, že pan Janeček je větší sympaťák, líp mu sluší plavky a tak dále, že?

...kdepak, bude nutno definovat společenské zájmy, nebo státní zájmy, zájmy tlupy, komunitní zájmy - jak chceš... a od toho se bude ledasco odvíjet. a zbytek bude svoboda, která je momentálně dostupná.

:o) a v této souvislosti se hmmm dobře dívejte, vlci...../

18.08.2011 21:07:00 | pamp_elka

Oprava: měním slovo "zblbnul" za "inspiroval". Když to Buffettovi & spol. nevyjde, dáme slovo "zblbnul" zase zpátky. :)

18.08.2011 19:59:00 | Aťan

pampelko - rád se nechám poučit mazanejma (subjektivně podle mne, samozřejmě) kteří jsou jak mezi chuďasy, tak mezi boháči, bílými, černými, židy, muslimy... je mi to fuk.

A proto sleduju Buffetta, co teď vyvádí v Kongresu. Zblbnul asi dvanáct členů, kteří se prý pustí do restrukturalizace financí USA. Makají na plánu, který má snížit deficit do deseti let o nejméně 1500 miliard dolarů, chtějí samozřejmě i víc. Američané ztrácejí víru ve schopnost Kongresu řešit fiskální problémy, takže mají co dělat. (tvůj milovaný Janeček v plavkách by v budoucnu mohl být něco jako český Buffett, nemyslíš? :-)) ...je o trochu mladší.

18.08.2011 19:44:00 | Aťan

a+to /kurna ten hacek/- pokud rozumim, tak je to atribut, ktery k necemu patri z podstaty - neda se od toho oddelit. Je to emocne, eticky atd. neutralni.

zda se, ze ted se Bill Gates a jeste dalsi chytaji za nos ze daji pul majetku na dobrocinnost bo co....

otazka ale asi zni, jestli to burzianstvi, jak funguje ted /jste rikali ze jste uz probirali neexistujici prachy/, neni pruserem samo o sobe, chapes

no a ty/janecek rikate, ze se to ma zachovat -- angela a nicolas uz prej uvazuji ze eurozona zdani fin. transakce, nase zdroje pospisily s ujistenim, ze my euro neee, coz je asi spravne, ale pochopila jsem to tak, ze mozna hodlaj cerpat komparativni vyhodu z toho, ze tohle se u nas danit nebude------ ale je otazka, kolik z aktualnich zmatku je ve skutecnosti pevne prilepenych k tomuto systemu, ktery zaroven poskytl tu komparativni vyhodu janeckovi a tobe.

ja to nevim- jak jsem rikala, vim celkem prd.
:o] mohu jen litovat, ze se toho neujal muj oblibeny Ian Malcolm :o)

18.08.2011 19:20:00 | pamp_elka

pampelko, ty vypustíš balónek, ale nějak letí bez obsahu. Inherentní (obsažený, lpící, utkvělý v něčem, vnitřně spjatý), to může být přeci nadávka i lichotka, záleží na tom, na čem lpím, no né? Kdybych lpěl na moci a penězích za každou cenu, tak jsem samozřejmě prase. Když budu ale lpět na svobodě a spravedlnosti, tak se nemusím stydět ani před svými dcerami, ani před manželkou, naším Osmákem degu... a možná dokonce ani před tchýní, myslím si.

18.08.2011 19:06:00 | Aťan

:))) pomalu s tou oblíbeností, ještě jsem ho neviděla v těch plavkách!!
/a Malý velký muž je vyprodaný... :(/

18.08.2011 19:06:00 | pamp_elka

Sio - v tomto českém "pseudokapitalismu" se líbí jen gaunerům, kteří na podvodech vydělali milióny nebo dokonce miliardy, to je jasné. Teď jde o to, jak z toho ven a aby nám po převratu nebylo ještě hůř.

Taky mám článek o daních pro bohaté, myslím že jsi něco podobného (kromě nynějšího odkazu) dával před časem k dobru:

http://zpravy.e15.cz/zahranicni/ekonomika/miliardar-buffett-ma-recept-na-krizi-vyssi-dane-pro-bohate-690829

...takže i mezi miliardáři se najdou normálně myslící lidé. :-)

Odbočím: koupil jsem si v knižní edici Týden 1/2011 za 90 Kč od Lukáše Kovandy "Příběh dluhové smršti", doporučuji. Jsou to rozhovory s asi dvaceti (nejen) laureáty Nobelovy ceny o dopadech finanční krize. Předmluvu má pampelčin oblíbený burzián Karel Janeček :-))

Mimochodem - dnes padají akcie, zlato pořád letí nahoru.

18.08.2011 18:56:00 | Aťan

kdo nemá rád volnost a nezávislost? ale.
za těmi absolutními se stojí fakt až do nezávislé smrti bez kňučení.

s tím tady myslím tak nějak nepočítá nikdo, ani její propagátoři.

:o) konec konců i největší burzián /zatím/ potřebuje v případě nehody dochtora, kterýmu prošel rukama dostatek pokusnejch králíků, a který je léčil dobře, páč jinak to *dobře* nebude umět :o)))

jinak - :))) Misantrope ty jsi romantik /a napsala bych magor, :) ale ty bys to zbytečně bral jako urážku, tak nic/ - přesně na tohle se ti každá zocelená povaha zvysoka vykašle

politici, "investoři" a investoři, burza, otroctví, věci k dělení, poukázky /peníze i ty na věci, které budou, neboli akcie a podobně/, předvídatelnost, ruleta, inflace, daně, rozpočet, solidarita, schopnosti, práce, speciální a obecné schopnosti, hodnota člověka ble ble.....:) ehm, souvislosti?

aťane a hmm onehda jsem viděla velice poučné slovo *inherentní*.

18.08.2011 17:56:00 | pamp_elka

...a k tomu dalšímu musím podotknout - kapitalismus bez sociálního cítění je velká krávovina, proto se nespokojenost valí nejen Evropou.

18.08.2011 16:19:00 | Aťan

...máš pravdu, tak to je. V kleci máš určité výhody a nevýhody, mimo klec taky. Mně se žije líp mimo klec, ale ne každému, to chápu. Tebe si tipnu, že přes těžkosti máš také raději volnost. Stejně tak Misantrop, Stalker, Iv, Hašlerka, Daniel S., Zasr. romantik... a další.

18.08.2011 16:15:00 | Aťan

Misantrope, rozhodně tu je letos mnohem víc lidí schopných a ochotných něco s mafií konečně dělat, pár odkazů jsem tu zveřejnil, ...nebo je mám na blogu. A co se týče strachu - byl jsem u nás v tiskárně svědkem, jak konkrétní poslanci měli strach z kroužkování na volebních lístcích. Věř mi, že je prohra pěkně rozhodila.

Ale volby nic neřeší, pokud tady nebude systém kontroly zdola a tudíž 100% osobní odpovědnost politika, soudce, policejního pohlavára. V době internetu by ten systém kontroly nemusel být složitý, stačí převzít zahraniční zkušenosti. + zákon o příjmu a nabytí majetku - to by pak byl frmol!!! :-)

18.08.2011 14:57:00 | Aťan

Sio, ale nemáme spočítané, kolik lidí z mlčící většiny bylo tenkrát spokojených a kolik nebylo, ...mlčeli. :-) Naopak se mně tenkrát zdálo, že na komanče všichni (potají) nadávali. Připouštím, že teď díky dnešní mafii na bolševika někteří s láskou vzpomínají. Ovšem v mafii je mnoho těch grázlů z minula, což oni netuší, nezajímá je to:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1104/chcete-volit-komunisty-aby-bylo-lip

18.08.2011 14:41:00 | Aťan

Aťane v tom máš pravdu... ani já bych nebyl schopen zajít tak daleko, abych opravdu stál o násliné převzetí moci. Nechtěl bych být ani Leninem, ani Masarykem nebo Benešem a jít do rizika porušit zavedené a riskovat, že z výsledku nezbude ani kůlnička na dříví, na to opravdu nemám. Nechtěl bych někoho vést proti samopalům a to ani kdybychom měli tanky.
Na druhou stranu, bez této ochoty rizika se spolu s vámi ostatními postupně ukřičíme, nejspíš postupně zahořkneme, já se z Misantropa přejmenuju na cynika a budeme čekat, jestli tu odvahu někdo najde. Pak se možná vyděsíme z toho, co může přijít.
Já bych jen byl rád, kdyby z českých lidí sálala ta chuť vzít vidle a jít těm korupčníkům "zmalovat prdel". Rád bych, aby politici jeli davem a oni mlčeli a vypadali, že jsou připraveni házet kamením. Aby vylezli někde na balkón a místo jásání a potlesku by bylo ticho. Aby viděli, jak lidem bělají tváře, jak jsou naštvaní, jak jsou před výbuchem. Aby viděli, že se to za chvíli utrhne... to by najednou byla demokracie. To by i Kalousek najednou uměl dělat ministra financí. To by najednou všechno šlo. Nemuselo by dojít na jediný výstřel... u nás by stačilo jen to, aby přišel politik a lidi lidi začali zatínat pěsti. Oni prostě musejí mít strach, jinak budou zkorumpovaní mocí. Musejí se nás naučit bát a my jim musíme ukázat, že se mají čeho bát. Není třeba ani přebírat moc ani střílet. Jen je třeba jim ukázat,¨že by k tomu mohlo dojít a mohlo by dojít i na horší věci.

18.08.2011 14:31:00 | Misantrop

Pampelko, burziány nesnášíš - a ani se ti nedivím. Taky je nemám rád, ale bohužel ke zlodějům z ČEZu a ke Komerční bance jsem jinou legální cestu nenašel. Tuhle možnost měl a má skoro každý. Fotbal taky může hrát skoro každý, ale jen někdo si tím vydělá prašule.

18.08.2011 13:47:00 | Aťan

...to je pravda, občas přiznám okolnosti svých názorů, i Misantropovi.

18.08.2011 13:42:00 | Aťan

a jinak -- bohužel tomu skutečně je tak, že za svá slova ručíme tím, kým jsme. i Ty to používáš, aťane - viz ty odkazy na tu chartu... atd.

18.08.2011 13:30:00 | pamp_elka

ach jo. vladana ti dělat nebudu.
ale pokud jde o tu *spravedlnost* - i tu lze definovat velice různě....

a u těch definic začínají ty maléry.
např. pokud někdo spravedlivě koupil ty potravinové zdroje /:) statek i se správcem/, má a nebo nemá spravedlivé právo diktovat takové podmínky, aby ostatní měli pouze na holé nekvalitní přežití? kde začíná neschopnost postarat se o sebe, při které by měla člověka podporovat komunita?

misantrope a jinak, somálsko. rusko po vřsr.

zatím ovšem u nás fakt probíhá jen tahanice o podmínky k ojebávání - k tragédii ještě nedošlo

/sporadicky ano. bezdomovce jsem viděla. jsou opravdu tak nemožní nebo je společnost na tom tak, že pro velký podíl lidí ve skuteěnosti není místo?
:o) no až budete mět zas ten mejdan burziánů, tož to vemte přes ňáký to gheto a pokecejte/

18.08.2011 13:27:00 | pamp_elka

...dodatek: odpovím i Siorakovi. Chovat se svobodně, na to není třeba povolení komunistů (před r.89), ani čekat od kohosi na peníze za dnešních mafiánských časů...

18.08.2011 13:25:00 | Aťan

Misantrope, od začátku s tebou souhlasím, vlastně i tento poslední koment klidně podepíšu - až na to násilné převzetí moci. (to jsi asi čekal, že jo :-)

Pokud noví vládci budou podporovaní samopaly, za takových okolností prostě nevěřím na spravedlivější uspořádání společnosti. To povede jen k tomu, že lidé budou mít strach projevit odlišný názor. Od puberty jsem demokrat s úctou k pluralitní společnosti, byl jsem tak vychovaný dědou, tátou, dobou, něco jsem přečetl, ...je to prostě ve mně zažraný...

18.08.2011 13:13:00 | Aťan

Aťane, mám v německu přátele a tké jim to tam teď osekávají a v čele státu mají také čím dál větší gaunery. A to se tam mnohem víc vztekají a mnohem demonstrují, hádají se, kontrolují.
Ne stalo se něco systémového - padla ta druhá strana. Padlo to, o čem mluvím. Pro ty slavné "demokraty" padl důvod, proč by měli ukázat, že je jejich svět lepší. Přestali mít socialistickou konkurenci. Naše současná demokracie už demokracií není, protože na ní nikdo (až na pár intoušů) nemá zájem. Pro většinu ztělesňuje demokracie možnost obcházení zákonů a daní, možnost beztrestného zlodějíčkování a to nejen tady, ale i v Německu a kdekoliv jinde. Jen tam jaksi měli instituce vybudovány, tak trvá dýl, než o ně přijdou. My je neměli, tak to tady vypadá opravdu jako divoký západ.
Siorak to řekl přesně - výhody svobody jsou iluzorní, když na ně nemáš peníze a navíc je ještě oklešťují.
Oni i ti němci se tehdy báli, že by se jim mohlo vzbouřit obyvatelstvo a všichni podnikatelé by jeli v dobytčácích na Sibiř. Proto byli poctiví a opatrní. Obyčejní lidé je ani moc hlídat nemuseli, oni se hlídali navzájem, do gulagů se nikomu z nich nechtělo. Oni se báli lidí. Báli se komunismu, báli se revoluce a proto dokazovali, že svoboda je lepší a v tehdejší podání také lepší byla. I dnes by taková svoboda byla lepší, ale dnes už ji nikdo neudržuje a ti, kteří se hlídali navzájem se naopak utrhli z řetězu.
Už několikrát jsem slyšel od svých německých kamarádů, že komunismus za hranicemi byl pro jejich vlast to nejlepší, protože je to nutilo držet pohromadě a být poctiví.
To, že se lidé něčeho pokojně dodemonstrují nebo že nějakou kontrolou něčeho dosáhnou, to je iluze. Však se podívěj, kolik afér přinesou naši zkorumpovaní novináři a to určitě nejsou ty nejhorší, ale nic se neděje. Všichni to vědí, ale nic se neděje. Ani nemůže. Oni vědí, že jim nikdo neublíží, že ve volbách se podělí, protože pořád budou mít dost hlasů od zblblých hloupých voličů.
Změnit něco může jedině připravenost k opravdovému odporu. Nemusí na něj ani dojít, ale dokud těm korupčníkům nedojde, že pokud nebudou změny, tak budou šibenice, tak nemají důvod se s nimým bavit. Připravenost k odporu, připravenost k revoluci, připravenost se bránit, to je to, co nás odlišuje od Lotyšska a islandu - Tam už lidi opravdu nakupovali zbraně, chystali si obušky, bili komentátory, co jim v televizi servírovali vládní propagandu, bojkotovali úřady a byli připravení je prostě smést. Dokud tohle nebude i tady, nebude žádná změna. Můžeš upozorňovat od rána do večera, nabádat k solidaritě, občanské společnosti, nabádat ke klidu a spořádanosti, upozorňovat na zločiny, ale nikam to nepovede, dokud nebudeš mít sto tisíc odhodlaných lidí, kteří se v případě potřeby nechají i zavřít, ale půjdou klidně vylomit dveře do Strakovky.

18.08.2011 12:39:00 | Misantrop

až pampelko odosobníš komenty, teprve pak to bude mít šťávu, jinak se vracíme do dob Vla*ana...

18.08.2011 12:33:00 | Aťan

...napsal jsem mu trefa, a povrchní mi připadají komentáře, kde jsou neustálé dotazy a žvanění o Aťanovi, když v článku od Okamury (i v dalších článcích) není o Aťanovi ani čárka. Očekávám diskusi např. o exekutorech a né jestli jsem blíženec, kurňa :-)

18.08.2011 12:27:00 | Aťan

sioraku-víš, řeknu to takhle: exekutory sice neočekávám, ale :) never say never. ovšem jinak se mně ty aťanový výkřiky začínaj zdát jakýsi povrchní... nechce se mně tu dělat konflikty v prostředí, který je spíš čet než nějaký významný fórum...:) skuhrovcovi už jsem do blogu napsala, ať opatření vzniklá na základě práce s tím zIndexem už tlačej přes tisk a podobně, podle mne respekt je otevřenej a idnes je snaživej bulvár a jsou ještě další - :) na což se mně samozřejmě vykvajzne, řka, že to NEJDE, no jak taky jinak?? zatím to vypadá na novou politickou stranu a bohužel zdá se, že včetně střílení na dinosaury a spaní s Karlem a "další uvidíte, až nás zvolíte". Což mne pochopitelně docela míchne.
:) no a k tý Sluncově básni, aťan pod to kuwa napsal bingo nebo něco podobnýho, tak bingo, ne??
/a jinak, víš, to americký *keep smiling* bylo původně o statečnosti, než to přehnali tak, až se to zvrhlo - oni jsou asi takoví... no a bez statečnosti to pro těch koliksi- podle mne dost- procent nejde nikdy :). reference třeba http://hn.ihned.cz/c1-41746520-lukas-pribyl-v-mych-filmech-o-holocaustu-se-neplace
btw. nám se zatím většinou hovno děje.
akorát atmosféra začíná být jakási.... hm./

18.08.2011 12:08:00 | pamp_elka

Sio - velký souhlas. Ale s tím nám nikdo nepomůže, ani Brusel, ani USA, ani Rusko... je to na nás (bohužel nebo bohudík?).

18.08.2011 11:22:00 | Aťan

...ach bože. OK, no -- http://liter.cz/Basne/334527-view.aspx
:o) jsu spokojená, což jsem si aktivně zvolila.
howgh.

18.08.2011 08:18:00 | pamp_elka

...Sio dodám k Německu - zaměstnanci si slušné podmínky museli vyhádat, samo jim to dobrovolně do klína nespadlo. Tohle prostě neumíme a je NUTNÝ se to naučit. Němci ještě zdaleka se svou nespokojeností neskončili, Západ se hádá s Východem (NDR) o penězovodu, atd.

18.08.2011 08:00:00 | Aťan

pampelko, raději bych o tématech než osobní záležitosti. Internetu se dá nalhat leccos, ale fakta se musí o něco opřít - proto mám raději ověřitelná fakta. Jestli jsem blíženec nebo ne, s tím nemá nic společného.

Sio, já si ale pamatuju, že lidi nadávali na málo peněz úplně stejně i za socíku (kromě horníků, řezníků a zelinářů, tajemníků a náměstků) + museli volit jednu stranu, jinak bylo zle. Dnes když projedeš vesnicí, domky vyšňořený, narvaný elektronikou, v garáži dvě auta, + satelitní městečka novodobých milionářů. Ale jak říkám, domek má perfektně zařízený i ten, co na to nemá - novodobí otroci. Bohužel většinou finančně nesvéprávní - tady by měl stát razantně zasáhnout a lichvářům dát po čuni. A otroci by se měli umět ozvat o svá práva, nebo zůstanou otroky, tak to bylo vždycky...

Můj hlavní příjem by byl za socíku naprosto nemyslitelný. Vydělávat jen v tiskárně, tak rozšířím jen řady otroků.

18.08.2011 07:52:00 | Aťan

/eventuelně vodnář/

17.08.2011 17:15:00 | pamp_elka

/aťane mohu se jen pokusně pro legraci optat, zda jseš znamení blížence anebo ascendent blížence?/

17.08.2011 17:06:00 | pamp_elka

...ještě dodatek: materiálně jsem se měl před rokem 89 mnohem hůř, je to individuální. Ale je mi jasné, že neskutečně zadlužených lidí je dnes nesrovnatelně víc - což je částečně i jejich vina. Spousta mých přátel má nádherné vily, ale už jim pomalu nezbývá ani na rohlík.

A že máme špatné politiky a zákony? No tak se už konečně musíme pořádně ozvat, musí vidět že nám to není jedno. Ale jestli na to není čas ani chuť, pak je to v pytli...

17.08.2011 13:14:00 | Aťan

Sio, je mi jasné co máš na mysli. Ale ekonomickou svobodu zaměstnanci neměli nikdy ani na Západě. Malé či větší "totality" jsou ve všech firmách, odbory někdy tlak tlumí, ale většinou ne. V naší prťavé tiskárně žádné odbory např. vůbec nemáme. Ekonomickou svobodu si může dovolit málokdo - to je luxus pro hodně zdatné majitele firem, hodně zdatné zloděje, politiky, dědice... atd.

Dám ti typ na pohyb burzy, ale může se klidně stát, že mě za nějaký čas přijdeš brokovnicí odstřelit. :-))

P.S. Zlato už nekupuj, toho se nenajíš a peníze za něj ti budou k ničemu. Nakupuj polnosti i se správcema, za chvíli totiž nebude co jíst. Až popadají satelity, budou se hodit i řemeslníci co umí dělat žebřiňáky, kováři, zedníci stavějící z cihel, ševci, tkadleny, pastevci, chovatelé čehokoli co se dá jíst...

17.08.2011 12:56:00 | Aťan

pampelko máš pravdu, omlouvám se, překouknul jsem se... :-)

17.08.2011 08:26:00 | Aťan

*jestliže ti s chutí jistoty a klece nejsou tvoji kamarádi, pak jich tedy moc nemáš..."--- aťo, to byl Misantropův komentář.

Moje postřehy byly akcentovány jinak.

17.08.2011 07:43:00 | pamp_elka

...dodám: výhody svobody jsou v tom, že máš možnost bez kriminálu či poprav upozorňovat na chyby vrchnosti a chtít nápravu. Jestliže to tvoji kamarádi nedělají, budou remcat i v příští totalitě, kterou si možná v budoucnu zvolí.

17.08.2011 07:38:00 | Aťan

pampelko, říkáš - "jestliže ti s chutí jistoty a klece nejsou tvoji kamarádi, pak jich tedy moc nemáš..."

Takže abych jich měl víc, třeba 500, nebo rovnou tisíc, tak se musím změnit?

Proč máš neustále chuť odbíhat od tématu článku a rozebírat mou osobu, kterou znáš jen přes internet, ...vždyť to nikam nevede, proboha...

17.08.2011 07:33:00 | Aťan

Aťane já vůbec nemám nic proti tvému postoji v otázce svobody. Na druhou stranu, jestliže ti s chutí jistoty a klece nejsou tvoji kamarádi, pak jich tedy moc nemáš... Těch, co jsou na hraně a začínají si říkat, že jistota by za tu svobodu stála, těch přibývá. Ono když pak začne jít doopravdy o všechno, tak český človíček rozhoduje velmi materialisticky.
A tihle vulgární materialisté mají také právo volit a mají také právo spolurohodovat o tomto státě, o jeho směřování, o jeho budoucnosti i o jeho uspořádání.
Jestliže je ta naše svoboda s tou nejistotou tak dobrý stav, pak bychom to měli těm materialistům nějak ukázat. Měli bychom jim ukázat, že ten náš svobodný život, neohnutý pod nějakou zvůlí, je lepší než jistota v kleci. Nebo je lepší jen subjektivně a pro nás? Pak nemáme právo vyžadovat uspořádání společnosti na základě svobody. Ale jestli je svoboda a demokracie dobrá pro všechny a proto máme právo požadovat takové uspořádání, pak bychom měli být schopni dokázat, že toto uspořádání umí myslet na ty dole, umí jim dát určitou míru jistoty, zkrátka že přináší výhody nejen intelektuálům a bohatým, ale také chudým a hloupým. A pokud to neumíme, je zbytečné rozdělit si lidi na kamarády demokraty, co mají rádi svobodu a nekamarády totalitáře, co chtějí mít jistotu. Těch nekamarádů je většina. Velká většina. A nakonec bude o budoucnosti této země rozhodovat právě ta většina. A pokud nebudou vědět o výhodách svobody, tak je ani neocení a ještě nás s chutí zavřou. Oni totiž tu svobodu budou mít spojenou s rozkrádáním, exekutory, korupcí a podobnými jevy.

17.08.2011 06:42:00 | Misantrop

víš co, konec konců pokud sem hážeš udičky *jaká bude odezva* - tož to ber tak, žes svoji zpětnou vazbu obdržel...

16.08.2011 21:50:00 | pamp_elka

myslím, že k exekucím jsem se vyjádřila.
jinak - pokud jde o osobní a "veřejnou" rovinu, měly by být v souladu.
:) pokud je heslo dne pouze "vyjebem s vámi podle pravidel", pak teda nevim nevim...

16.08.2011 21:49:00 | pamp_elka

...rozpory - to je jen nahozený téma do vzduchu bez důkazů. Hlavně tu nejde o mne, ale téma je EXEKUCE. Neustálé zatahování do osobní roviny... to je nanic.

16.08.2011 21:29:00 | Aťan

aťane otázce uspořádání tlupy, rozdělování a podobně se stejně nevyhneme.
stejně tak otázce nástrojů, hranic mezi různými jevy /chaos-uspořádanost atd./ atd.
pro zajímavost -

http://zpravy.kurzy.cz/277788-warren-buffett-chce-aby-stat-zdanil-bohate/
zajímavé, že podle té paní Alvarové i v Rakousku došli *staří kapitalisti* k závěru, že existuje veřejný zájem.... no a pak je to o tom, jakej ten veřejnej zájem je, jak ho zajistit...

opravdu u Tebe vidím občas rozpory, u nichž mne překvapuje, že nevidíš sám...:( což by seriózně uvažující člověk asi měl - ale... na tom asi nesejde, toto je okrajové fórum.

Ty 3 velmi konkrétní body byly dobré, ale. Ty vycházíš z toho, že to bude stačit - já tomu nevěřím, zvlášť když pak od Tebe čtu podobné výroky.

:) ovšem, jak pravili v Jurském parku - předvídatelnost budoucnosti je omezená... z definice...

16.08.2011 20:27:00 | pamp_elka

pampelko - dovysvětlím:

Tzv. "zmetci" jsou podle mne ti, kteří ve svůj prospěch sprostě využívají slabé (ať tělem či duchem). "Zmetky" nesnáším prvoplánově. Pak je tu tzv. šedá zóna tiše remcajících "trpitelů", s těmi si sice moc nerozumím, ale nenávist k nim necítím ani náhodou. Naopak bych byl velice rád, kdyby se konečně rozhoupali. Cítím ve vzduchu opět rok 89, proto otravuju víc než jindy...

16.08.2011 20:06:00 | Aťan

:)) ach booože, tak teď už jen hmmm vyřešit, kam s těmi počítám tak 70% (gaussovka je neúprosná) lidskejch zmetků, který TAKTO KVALITNÍ nejsou, prostě na to v tý konkurenci nemaj -- to je tvůj skutečnej problém :)))

/jinak samozřejmě jestli je to s těma exekucema takhle, je to průser, a divím se, že už se neombusmanuje, neinterpeluje, nepíše po tiskovinách, dokud se to nenapraví -- :o)) my zmetci to prostě NESTÍHÁME, máme se co otáčet, aby nepřišel exekutor :o)))/

16.08.2011 17:51:00 | pamp_elka

Misantrope, tohle téma mám osobně dávno vyřešené - kdo chce klec s jistotou, není můj kamarád. Mám raději sebevědomé občany, kteří se umí postarat o sebe a svou rodinu, a ještě stihnou veřejně pranýřovat ekonomickou a politickou mafii. Není jich moc, ale jsou a vždycky byli. Sami netuší jaký bude výsledek a zda se ho vůbec dožijí, ale NECHRÁPOU!!! S těmi hraju bowling, chodím na pivo, jezdíme s rodinami do hor, k moři... nemluvíme jen o politice, prostě i v tomto marasmu SVOBODNĚ žijeme.

16.08.2011 14:06:00 | Aťan

Upřímně Aťane, jestliže je dnešní "demokracie" tak rozkradená a tak rozmafiovaná, plná zákonných zlodějů, jak se dneska říká exekutorům, že už začíná být pro spoustu lidí srovnatelná s komunismem, tak to není průser lidí, co budou volit komunisty, ale průser lidí, co nejsou schopni demokracii postavit a udržet, aby každý viděl, že je svoboda občanská společnost lepší.
A skutečně, tyto otázky nastávají. V čem je lepší dnešní demokracie, když vás kvůli maličkému dluhu oberou a ještě na to mají zákony? V čem je lepší dnešní demokracie, když na soud musíte mít peníze, jinak nemáte šanci? V čem je lepší dnešní demokracie, když poskytnete střechu nad hlavou zadluženému kamarádovi a exekutor vás za ten lidumilný čin obere také? V čem je tedy ta vyšší hodnota demokracie, aby vyvážila uváděné nevýhody? (A to jsem jich vyjmenoval jen několik)
V tom, že si můžeme psát a říkat co chceme? A je to hodnota taky pro těch 90% ostatních lidí, kteří stejně nikdy nepíšou ani psát nebudou, kteří stejně nikdy nečetli ani číst nebudou, kteří stejně nikdy nepřemýšleli, ani přemýšlet nebudou? Pro ně má demokracie jen tu hodnotu, že budou mít práci, za ní výplatu, za tu si koupí jídlo a pošlou děti do školy. Nebudou mít porblémy se školným, pokud jejich výplata bude dost vysoká. Nebudou mít problémy s hypotékami, pokud jejich práce bude stálá a novou najdou snadno. Nebudou mít problémy s placeným zdravotnictvím, pokud na to budou mít.
Ale pokud na to nemají a ještě jim ubírají, jejich existence je stále nejistější a ještě je legálně okrádají, za jak dlouho si myslíš že to vymění za novou totalitu, jen když bude jistota? Klidně se na nás intelektuály, co si píšou co chtějí a vidí v tom svobodu a pokrok, klidně se na nás vykašlou, protože většina z nich vidí pokrok v tom, že dostanou větší výplatu a nebudou muset přemýšlet o tom, z čeho zaplatí příští splátku. Na svobodu projevu se ti vykašlou, protože stejně se nikdy neprojevili. Na cenzuru se ti vykašlou, protože stejně čtou jen Blesk. Na lágry se ti vykašlou, protože oni budou sedět doma a nikdo je tam zavírat nebude (protože budou naprosto spořádaně podepisovat věrnost nové totalitní vlasti), vůbec na všechno se ti vykašlou, protože Marx má pravdu, že většině jde jen o vulgární materialismus. A pokud naše demokracie nebude umět dát lidem i nějaký ten materialismus, tak jim ho nabídne nějaký Hitlerek nebo Stalinek a oni to vezmou.
A nebo věříš, že má u nás šanci nějaké náboženství nebo nějaký ideál skromnosti a odhodlanosti?

16.08.2011 13:27:00 | Misantrop

...ta paní bude asi volit komunisty, což je průser (a to volím nejjemnější slůvko).

Napravo i nalevo jsou většinou abonenti do kriminálu. Doufám, že jednou budou vládnout odborníci s maximální osobní zodpovědností. Věřící by se za to měli modlit ve třech směnách. :) kde je Daniel S.???

16.08.2011 12:43:00 | Aťan

Misantrope, kdy to šedé zóně dojde netuším, ale proto oba o tom píšeme, jestli se nemýlím... :)

16.08.2011 10:32:00 | Aťan

Čechy můžeme rozdělit na tři kategorie. Na ty u kterých už exekutor byl, na ty, u kterých teď právě je, a na ty, ke kterým brzo přijde...
Kdy už lidem dojde, že u nás není žádná demokracie. Ostatně u nás nebyla žádná lidová demokracie ani za totáče, jenom se tomu tak říkalo. Kdy všem dojde, že demokracie vypadá jinak? Možná jsou na Islandu i v Lotyšsku dál, ale jestli to k něčemu bude, to se teprve ukáže. Ovšem u nás můžeme být dál jedině tehdy, když se nás vláda začne bát. To je totiž ten hlavní ukazatel demokracie - vláda se bojí lidí a ne naopak.

16.08.2011 06:57:00 | Misantrop

...máš ji u mne na nočním stolku. Je na ní nějaká žlutá samolepka s razítkem, či co :)

15.08.2011 23:00:00 | Aťan

Nedlužíš mi náhodou fidorku? :o)))

15.08.2011 19:33:00 | hašlerka

Přesně tak - zase budeme kopírovat okolí (jako v 89) a budeme mezi posledními. Ale aspoň že tak, říkám si...

15.08.2011 18:53:00 | Aťan

on předpovídal hlavně svržení vlády...já tomu věřím, něco se stát musí a ty inspirace v okolních zemích nás k podobný akci nakopnou. Takže listopad to jistí! :-)

15.08.2011 18:50:00 | 6thSun

byl střízlivej? :)

...jestli bude sametová zase s tím samým výsledkem, emigruju... kousek za Hradec do Svinar...

15.08.2011 18:48:00 | Aťan

jeden jasnovidec předpověděl, že u nás bude podobná revoluce zase 17. listopadu, tentokrát prý už ne úplně sametová, tak uvidíme :-)

15.08.2011 18:43:00 | 6thSun

Myslíš krví? :-)))

Mňóóó, jestli se ptáš vážně a fakt tě to zajímá (asi ne :), tak Lotyšsko s Islandem už jsou napřed, ve Španělsku i jinde to bublá a většině (mně do toho taky počítej) jde o vyházení zkorumpovaných zmetků a změnu systému tak, aby noví zmetci už to měli o móóóc složitější si zkusit něco podobnýho. S rudou, modrou či oranžovou barvou to nemá nic společného... takže asi zhruba tak...

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1108/nevedeli-jsme-ze-nasim-vzorem-budou-lotyssko-a-island

15.08.2011 18:40:00 | Aťan

já nelezu do žádnejch rubrik, já tě mám v oblíbenejch a naskakuje mi to tam samo, tak občas nahlídnu a tentokrát už jsem musel něco napsat, i když samozřejmě vím, že to bylo jen tak pro mou úlevu:-)

až se povede revoluce, tak to poznáme tak, že se to tady zbarví do ruda, nebo jak? :-)

15.08.2011 18:33:00 | 6thSun

Nejdřív tady udělám revoluci, a pak se vrátím k radovánkám. Pořádek mušííí bejt, kurňa!!!

(kdo chce klid, neleze do rubrik o náboženství a politice, to dá rozum, no né?)

15.08.2011 18:31:00 | Aťan

vzpomínám na časy, kdy to tady byly stránky klidu a míru, kam se člověk zašíval před okolním marastem...sakra Aťanskej, kde jsou tvý poetický či povídkový časy, copak jsi definitivně zangažovatěl??? :-)))

15.08.2011 18:26:00 | 6thSun

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí